Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
Renault Megane
  • Kupione używane w 2019
  • Auto obejrzano 116 razy
  • Online od 2 miesięcy, 20 dni i 15 godzin
  • Auto polubiono 6 razy
Marka:
Renault
Model:
Megane
Generacja:
II
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.6 i 16V
Przebieg:
255 449 km
Rocznik:
2005
Kupiony i używany w Finlandii od pierwszego właściciela.
Wersja Confort Expression.
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
Jeździ: Renault Megane
Wcześniej jeździł: Skoda Octavia, Daewoo Lanos, Renault Twingo
Komentarze (36)
Dodano: 2 miesiące temu
Do yatsec: silnik na glebie to była wina srwisu, dzień wcześniej wymieniali poduszkę i nie poluzowali śrub z przeciwnej strony. wygieły się, a później pękły. Były z tym niezłe jaja, bo serwis we Włocławku gdzie zostawiłem auto chciał to naprawić ale Ci Warszawy winni kazali im nic nie robić. Wysłali lawetę i wzieli auto do siebie, pewnie bali się faktury za robotę. No ale i tak kosztowało ich to z 10 000. Już nie pamiętam, musiałbym zajrzeć w swój w wpis w blogu "renówki". No ale i tak mile jej nie wspominam mimo, że spory kawałek Europy z nią zwiedziłem. Głośna przy wyższych prędkościach, niewygodna i podłoga w bagażniku plastikowa, strach go na full zapakować. Jeszcze łącza plastiku z metalem jakimś badziewiem uszczelnione. Błotniki też z tworzywa. Księgowi dobrze popracowali. To już nie to co Renault 19, które miał ojciec, ono było "niezniszczalne" ;-)
Dodano: 2 miesiące temu
Do MarcinGP: Widząc to z pozycji serwisu różnych aut nie uważam, żeby Laguna była znacznie gorsza. Jak już wspomniałem, pierwsza faza Laguny dwójki to faktycznie był babol i się psuła nagminnie bo całą część R&D przerzucili na klientów. Od fazy 2 mocno spadła awaryjność. Takie przykłady jak ten z szyberdachem znam również z innych pojazdów bo obracam się z racji fachu wiecznie w problemach z samochodami. Dla mnie taką samą bombą jak Laguna był Passat B6 z pierwszym dieslem 140 koni. Wiecznie się coś sypało na poziomie niemal Laguny. Nie został jednak obwołany królem lawet. I tu dochodzimy do sedna: Renault jest tańszą i mniej "postrzeganą" marką. Mniej się płaci za zakup, mniej się płaci za serwis. Znaczna utrata wartości na rynku powoduje, że poziom serwisowania tych aut również spada a za tym opłacalność napraw. Szybciej auto pójdzie na złom niż droższy odpowiednik.
Poza tym z tego co zrozumiałem to za twój "wypadnięty" silnik był odpowiedzialny wyłącznie serwis. Zatem sama konstrukcja czy marka niewiele ma z tym wspólnego. To się mogło (i zapewne wydarzyło) wielu innym w innych samochodach.
Dodano: 2 miesiące temu
Do humvee5: [up] [rotfl]
Dodano: 2 miesiące temu
Do MarcinGP: "oszukać przeznaczenie" wersja ASO 4.0 [hihi]
Dodano: 2 miesiące temu
Do yatsec: znam osobiście trzy sztuki Laguny II u znajomych. Wszystkie już "umarły". Najlepsza była ta w której przez nieszczelność szyberdachu spaliła się cała elektryka po odpaleniu, aż kable "obrało" z izolacji, a sterownik całkiem spłonął. Za jakieś grosze odkupił ją mechanik.

Ale fakt, Laguna III to już lesza była. Lecz ja z Renówkami mam niemiłe doświadczenia. Z serwisem Renault też. W firmie było ze 60 sztuk Megane i nie kojarzę żadnego użytkownika, który nie narzekałby na jakość lub serwis. Mi np. wypadł silnik, koledze też, a o innych cudach nawet nie chce mi się pisać. U mnie żarówki nie potrafili zmienić, 1,5h czekałem i auto znalazło się na podnośniku, bo żarówka im spadła i nie mogli znaleźć, a na koniec okazało się, że mocowanie plastikowe lampy złamali, bo za mocno śrubę dokręcili.
Dodano: 2 miesiące temu
Do MarcinGP: Nie zgodzę się z Tobą. Już laguna 2 po faceliftingu prezentowała sensowny poziom. Wersje benzynowe nie sprawiały w zasadzie problemów a nawet zmodernizowany diesel 1.9 o mocy 130 koni ze zmienionym zasilaniem olejowym był o setki razy bardziej niezawodny niż starsza wersja. Laguna 3 w zasadzie poziomem niezawodności nie odbiega in minus od średniej rynkowej. Faktem jest, że czasami zdarzają się jakieś pierdółki z gatunku elektroniki ale trzeba pamiętać, że Laguna miała całkiem sporo elektronicznych bajerów w stosunku do konkurentów w standardzie (rozbudowany komputer, karty hands free, czujniki ciśnienia itd) To wszystko zajeło kilka lat na dopracowanie i faktem jest, że Laguna 2 w pierwszej fazie miała sporo problemów. Ale to już historia.
Dodano: 2 miesiące temu
Do dave91: to tylko zmiana nazwy Laguny o złej opinii, ale trzeba przyznać, że wygląd ma OK. Ja osobiście nie wierzę w żadne Renault poza 19, ale to już prehistoria...
Dodano: 2 miesiące temu
Do MarcinGP: ciekaw jestem jak się sprawdzi Talisman. Póki co chyba za wcześnie na oceny, ale dowiemy sie z czasem 😊
Dodano: 2 miesiące temu
Do dave91: Laguna poza pierwszą generacją to samo zło. Dobrze, że już jej nie robią ;-)
Dodano: 2 miesiące temu
Do humvee5: kolega nawet jezdził drugą generacją tzw. królową lawet i też nie narzekał 😁 teraz zmienił dopiero po kilku latach na pegeota 407.
Drugi jeździ laguna 3 i też bardzo chwali, ale trójka to już całkiem inna bajka moim zdanien 😄
Dodano: 2 miesiące temu
Do dave91: u mnie w rodzinie jest Laguna I z tym właśnie motorem i ją sobie chwalą - za dynamikę, koszty...👍
Dodano: 2 miesiące temu
Do yatsec: ma ogromne znaczenie, w Finlandii w zimę nie sypie się dróg solą a czymś w rodzaju bardzo drobno pokruszonego granitu więc łatwo sobie wyobrazić stan karoserii w większości pojazdów, nie ma siły blacha prędzej czy później zacznie gnić (na potęgę pękają dzięki temu też szyby, sam w swojej Megance juz wymieniałem ).
Co do silników również się zgodzę, są dobre, tutaj przebiegi bez problemów
dochodzą do 500000 km, na siłę możnaby się przyczepić do kzfr w wersji 1.6 ale cóż ja zawsze mówię coś kosztem czegoś poza tym nie w każdym egzemplarzu były one wadliwe, o wiele gorzej sprawdzały się chociażby w Volvo.
Jak już pisałem nie jestem zwolennikiem generalizowania, osobiście wolę francuskie auta, ale nie twierdzę, że są lepsze lub gorsze od niemieckich czy jakichkolwiek innych.
Miło przeczytać komentarz od kogoś kto w temacie motoryzacji nie powtarza stereotypów, a zauważyłem, że np. na fracuskie auta narzekają głównie ci którzy nigdy nie mieli z nimi nic wspólnego 😂
Sami mechanicy ppwtarzają, nie warto patrzeć na markę na model a na przeszłość pojazdu, jak był użytkowany, kto nim jeździł i w jakim stanie jest auto. Szkoda, że tak wielu kierowców ma klapki na oczach i ważne dla nich jest jedynie żeby było takie a nie inne logo na masce 😊
Dziękuje za komentarz pozdrawiam 👍
Dodano: 2 miesiące temu
Ja jestem w kontrze do opinii Marcina i cenię samochody z p*zdą, przepraszam - diamentem na masce.
1.6 to był dobry silnik, zresztą wywodził się jeszcze z dawnych lat, blok ten sam co w R19 i jest robiony do dziś jako 1.6 SCI w Dusterze.
Wszystkie wersje tego megana włacze ze scenikiem miały plastikową podłogę bagażnika. W zasadzie nie było to głupie rozwiązanie. Nie korodowało, obniżało masę i w zasadzie jedynymi narzekaczami byli ci co chcieli zamontować gaz.
Meganki mają sporo zalet i przede wszystkim nie korodują. Co na fińskich drogach ma znaczenie.
Dodano: 2 miesiące temu
Tak że witamy na portalu społecznościowym aWc [bigok]. Zapraszamy do dzielenia się frajdą z motoryzacji 😁
Dodano: 2 miesiące temu
Do dave91: Nissan żył z boomu na crossovery jako ich pionier, ale ja o swojej jedynej przejażdżce Qashqaiem demo chcę zapomnieć jak najszybciej...
Dodano: 2 miesiące temu
Do humvee5: co do Nissana to właśnie uświadomiłeś mi coś co ma miejsce juz od paru ładnych lat a nie byłem tego do końca świadomy 😂 kumpel brał niedawno auto z salonu i
pamiętam, że oglądał Nissany i był dość mocno zawiedziony...
Padło jednak na kia sportage bo jako jedna z niewielu miała silnik większy niż 1.4 a nissan w tej kwestii niestety nie różił się od pozostałych, bezyniaki jak dobrze pamiętam chyba tylko 1.3🤣
Dodano: 2 miesiące temu
Do humvee5:
A jak psioczył na naszą Cytrynę, prawie na nią pluł, a mają te same motory, tyle że Jego mała i lekka. :)
Dodano: 2 miesiące temu
Do dave91:
Sam jeszcze niedawno jeździłem Cytryną, tylko niestety miała za mały motor do swojej masy. :)
Dodano: 2 miesiące temu
Do humvee5: to akurat przypadek, kupione z polecenia i wcale nie planowany zakup. No ale przynajmniej pali 4 lub mniej.
Dodano: 2 miesiące temu
Do mucko1: żeby było śmieszniej, to i tak jeździ francuskim, i to 🐸 🍋 Citroënem C3 [hihi]

Do dave91: Mitsubishi jest dość rzadkie i kojarzy się z paliwożernym Lancerem 1.8. Nissan w zasadzie stał się marką crossoverów, która nie mogąc równać się w sprzedaży zwykłych aut, zagrała va banque z podwyższonymi ;)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez yatsec
W zeszły weekend odbyła się w Sosnowcu w hali Silesia EXPO druga edycja MotoLegends. Wystawiliśmy tam 8 swoich pojazdów jako "Gliwickie Klasyki" (można nas znaleźć pod tą nazwą na ...
8 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez paweldejko
Na Facebooku wyświetlają mi się sponsorowane treści od Otomoto. Przeważnie są to jakieś ciekawe oferty. Tym razem pojawił się Bugatti Chiron. 18 000 000 zł... spoko. No właśnie. ...
7 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez mucko1
No właśnie, krótko i na temat – moja żona zajeździła kolejny odkurzacz. Normalnie robota pali Jej się w rękach, tylko dlaczego włącznie z silnikami odkurzaczy? :)))) Jako, że Piaseczno ...
75 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl