Tutaj jesteś:
Samochód
Mazda 3 Madzia
Nazwa auta:
Madzia
Marka:
Mazda
Model:
3
Generacja:
IV
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 SKYACTIV-G
Rocznik:
2020
やあ - cześć
Przedstawiam "Madzię" - małą, śliczną zadziorę:)
Urzekła mnie swoim wyglądem - dynamiczną, pełną życia stylistyką (to zapewne efekt filozofii projektowania KODO - "Dusza ruchu") oraz wnętrzem, które jest minimalistyczne z klasycznymi przełącznikami i zegarami, ale jednocześnie nie pozbawione nowoczesnego sznytu. Materiały wykończeniowe gustowne i mięciutkie - aż chce się dotykać. Wszystko to składa się na idealny strzał w moje poczucie estetyki.
Do tego bezkompromisowość w zakresie standardowego wyposażenia w systemy bezpieczeństwa i nowoczesna technologia umilająca pokonywanie nie tylko długich, ale też krótkich tras.
Madzię napędza 150 niewysilonych, rączych kucy, które zmuszone do galopu, momentalnie osiągają 213 Nm. Wspomaga je 24-woltowy układ "miękkiej hybrydy", oddający przy ruszaniu "całe" 6,8 KM mocy i 49 Nm momentu obrotowego. To wszystko razem w zupełności wystarcza do dynamicznej, ale też oszczędnej jazdy. Całość dopełnia klasyczny i ponoć długowieczny 6-biegowy automat, a także pozbawiony filtra GPF, zwieńczony dwiema "niefejkowymi" końcówkami, układ wydechowy.
Zawieszenie jest zdecydowanie jędrne, choć mogłoby być ciut bardziej komfortowo zestrojone. Dzięki temu Madzia odwdzięcza się świetnym "klejeniem się" do nawierzchni podczas nieco szybszego pokonywania zakrętów.
Dziękując za odwiedziny, zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z raportem spalania:
https://www.autocentrum.pl/spalanie/mazda/3/iv/sedan/silnik-benzynowy-2.0-skyactiv-g-150km-od-2020/raport-spalania-i303431/
więcej »
Przedstawiam "Madzię" - małą, śliczną zadziorę:)
Urzekła mnie swoim wyglądem - dynamiczną, pełną życia stylistyką (to zapewne efekt filozofii projektowania KODO - "Dusza ruchu") oraz wnętrzem, które jest minimalistyczne z klasycznymi przełącznikami i zegarami, ale jednocześnie nie pozbawione nowoczesnego sznytu. Materiały wykończeniowe gustowne i mięciutkie - aż chce się dotykać. Wszystko to składa się na idealny strzał w moje poczucie estetyki.
Do tego bezkompromisowość w zakresie standardowego wyposażenia w systemy bezpieczeństwa i nowoczesna technologia umilająca pokonywanie nie tylko długich, ale też krótkich tras.
Madzię napędza 150 niewysilonych, rączych kucy, które zmuszone do galopu, momentalnie osiągają 213 Nm. Wspomaga je 24-woltowy układ "miękkiej hybrydy", oddający przy ruszaniu "całe" 6,8 KM mocy i 49 Nm momentu obrotowego. To wszystko razem w zupełności wystarcza do dynamicznej, ale też oszczędnej jazdy. Całość dopełnia klasyczny i ponoć długowieczny 6-biegowy automat, a także pozbawiony filtra GPF, zwieńczony dwiema "niefejkowymi" końcówkami, układ wydechowy.
Zawieszenie jest zdecydowanie jędrne, choć mogłoby być ciut bardziej komfortowo zestrojone. Dzięki temu Madzia odwdzięcza się świetnym "klejeniem się" do nawierzchni podczas nieco szybszego pokonywania zakrętów.
Dziękując za odwiedziny, zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z raportem spalania:
https://www.autocentrum.pl/spalanie/mazda/3/iv/sedan/silnik-benzynowy-2.0-skyactiv-g-150km-od-2020/raport-spalania-i303431/
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez gugul
25 marzec 2018-2024 - 6 lat razem.
207986 - 284.953 pokonane 76.967 km
1
komentarz
Dodano: 2 dni temu, przez MarcinGP
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
części przyszły
nowe sprzęgło LUK - 1600zł
simering na wał - 50zł
robota : zrób to sam,
9
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Nie kracz