Tutaj jesteś:
Samochód
Kia Ceed CRDi WGT FL
- Kupione używane w 2012
- Auto obejrzano 1599 razy
- Online od 12 lat, 7 miesięcy i 5 dni
- Auto polubiono 61 razy
Nazwa auta:
CRDi WGT FL
Marka:
Kia
Model:
Ceed
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback 5d Facelifting
Silnik:
1.6 CRDi WGT
Moc silnika:
90 KM
Rocznik:
2010
Drugi Cee'd w mojej historii. Ten sam silnik co w wersji przed liftem. Niestety zmieniono turbinę z VGT na WGT.
To była zmiana na gorsze. Mimo tej samej mocy wg. danych producenta, auto było strasznie mułowate, w jeździe przypominało raczej SDI niż silnik doładowany.
Jak dla mnie dynamika nie do zaakceptowania, nawet Fabie 1.4 TDI odbieram znacznie lepiej pod tym względem.
Spalanie w mieście przy normalnej jeździe w granicach 7 - 7,5 L/100km
W trasie w granicach 5L, ciężko się jednak tym wyprzedza.
Mój rekord w mieście poza godzinami szczytu, na pusto z włączonym systemem start-stop i respektowaniem podpowiedzi komputera to 6,1 L (wg.komputera pokładowego, który zaniżał o 0.5-0.6 L ).
Jednak tak się nie da jeździć, wszyscy mnie wyprzedzali i wiele razy na mnie trąbiono ;).
Drogi trzymał się całkiem nieźle, komfort tez akceptowalny, jednak zawiecha była hałaśliwa i jak dla mnie nie wykorzystany potencjał wielowachacza z tyłu. Takie prowadzenie można było uzyskać bez problemu stosując tańszą w eksploatacji belkę z tyłu.
więcej »
To była zmiana na gorsze. Mimo tej samej mocy wg. danych producenta, auto było strasznie mułowate, w jeździe przypominało raczej SDI niż silnik doładowany.
Jak dla mnie dynamika nie do zaakceptowania, nawet Fabie 1.4 TDI odbieram znacznie lepiej pod tym względem.
Spalanie w mieście przy normalnej jeździe w granicach 7 - 7,5 L/100km
W trasie w granicach 5L, ciężko się jednak tym wyprzedza.
Mój rekord w mieście poza godzinami szczytu, na pusto z włączonym systemem start-stop i respektowaniem podpowiedzi komputera to 6,1 L (wg.komputera pokładowego, który zaniżał o 0.5-0.6 L ).
Jednak tak się nie da jeździć, wszyscy mnie wyprzedzali i wiele razy na mnie trąbiono ;).
Drogi trzymał się całkiem nieźle, komfort tez akceptowalny, jednak zawiecha była hałaśliwa i jak dla mnie nie wykorzystany potencjał wielowachacza z tyłu. Takie prowadzenie można było uzyskać bez problemu stosując tańszą w eksploatacji belkę z tyłu.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Volkswagen Golf III 1.8i, Volkswagen LT 35 Max, Peugeot Partner, Nissan Almera, Peugeot Boxer 3.0 HDI, Kia Ceed CRDi WGT FL, Skoda Fabia, Volkswagen Golf, Kia Ceed CRDi VGT, Mercedes Vito Univan "Wicio", Fiat Doblo, BMW Seria 3 rekinek, BMW Seria 3 swap , Fiat Cinquecento, Renault 19, Ford Escort, Ford Fiesta, Kia Rio kijanka
Komentarze (6)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy







Generalnie, z mojego punktu widzenia to auto zdecydowanie nie było warte tyle ile kosztowało.
Do tego nieco problemów z dostępnością niektórych części w przyzwoitych cenach i problem z wieloma naprawami w niezależnych warsztatach.
Gdyby było z 5 razy tańsze to pewnie łatwiej byłoby mu wybaczyć niedociągnięcia.
Wygląd to był chyba jedyny atut tego auta.
bo na "p" czyli... przypadek
Ta sama moc jednak sprężarka WGT zamiast VGT w wersji z przed liftu, zmiana naprawdę duża.
Ta zmiana to niestety na gorsze, był znacznie bardziej mułowaty.
Wrażenia z jazdy przypominały bardziej wersje wolnossącą niż doładowaną.
Nawet w Fabii 1.4 TDI znacznie lepiej czuć było turbo.