Tutaj jesteś:
Samochód
Honda Civic Type-R 2.4L
- Kupione nowe w 2010
- Auto obejrzano 136647 razy
- Online od 15 lat, 10 miesięcy i 11 dni
- Auto polubiono 2461 razy
Nazwa auta:
Type-R 2.4L
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VIII
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.8 i-VTEC
Moc silnika:
292 KM
Przebieg:
62 000 km
Rocznik:
2010
- 201 komentarzy
- 18 zdjęć w galerii
- 2 filmy
- 39 wpisów w blogu auta
- 179 zdjęć w blogu auta
Honda Civic Type-R Special Edition w kolorze Championship White (30 aut na Polskę) z fabryczną szperą i z dodatkowo wymienionymi wkładami zderzaków noszącą nazwę w katalogach Hondy - Grand Prix Edition.Fabrycznie 201KM i 6,6s do 100km/h
Moc seria : 208KM
Moc po samym wydechu Milltek Sport: 214KM
Moc po w/w modyfikacjach na OEMowej przepustnicy i OEMowym kolektorze ssącym z silnikiem 2.0l : 246KM
Moc po wszystkich modyfikacjach z silnikiem 2.0l: 257KM @ 242Nm
Moc obecna z silnikem 2.4l: 292KM @ 302Nm
Modyfikacje na daną chwilę :
Silnik :
R4, 1998cc, 16V i-VTEC, moc seria 201KM
GT : Blok silnika z Accorda 2.4l, rozwiercone cylindry o 1mm (pojemność skokowa zwiększona z 2353 na 2407), kute tłoki CP (12,5:1), lekkie kute korbowody Brian Crower UltraLight, odchudzenie wału korbowego (~20%) i wyważenie, głowica z Type-R lekko planowana, uszczelka pod głowicę COMETIC (ogólny stopień sprężania ~12.7:1), kolektor wydechowy TODA 4-2-1 de-cat, wydech Milltek Sport, pompa oleju TODA bez wałków wyrównoważających, sprężynki zaworowe TODA, wałki rozrządu TODA A3, układ dolotowy GruppeM, kolektor ssący RRC (z japońskiego Type-R'a modelu FD2), uszczelka termiczna pod kolektor ssący M+M Honda, przepustnica SPOON 70mm, wtryskiwacze 410cc DENSO, listwa paliwowa CPL Racing, Hondata FlashPro ECU, olej Motul X-cess 8100 5W40 (wymieniany przed i po zimie - średnio co 8000km)
Napęd :
przedni, 6 biegów, fabryczna szpera
GT : Sprzęgło MUGEN Copper-Fiber, lekkie koło zamachowe TODA 3.8kg
Zawieszenie :
Przód : Kolumny McPhersona
Tył : Belka skrętna
GT : Gwint TEIN FLEX + TEIN EDFC
Hamulce :
Przód : Tarcze wentylowane 300mm
Tył : Tarcze 260mm
GT : Zestaw hamulcowy STOPTECH Big Brake Kit 328x28 i 4ro tłoczkowe zaciski ST40, przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie, klocki przód ENDLESS MX72, tarcze tył BOSCH, klocki Project Mu TYPE NS. Płyn hamulcowy Motul RBF660
Koła :
Obręcze : Lato - RAYS VR.G2 8.5x18 ET44, Zima - TSW Spa Matt Black 8x17 ET40
Opony : Lato - Federal 595RS-R Semi-Slick 225/40R18 88W, Zima - UniRoyal MS Plus 66 225/45R17 91H
Styl :
Przyciemnione szyby, Hondowski pakiet Grand Prix Edition (zmienione wkłady przedniego i tylego zderzaka), aluminiowa klapka wlewu paliwa z akcesoriów Hondy, naklejki boczne Type-R, przedni grill MUGEN, tylny spoiler MUGEN, karbonowa pokrywa świec MUGEN, "skarpetka" na zbiornik wyrównawczy MUGEN, gałka zmiany biegów MUGEN, korek wlewu oleju MUGEN, korek chłodnicy zwiększający ciśnienie w układzie MUGEN, pakiet CityPack
więcej »
Moc seria : 208KM
Moc po samym wydechu Milltek Sport: 214KM
Moc po w/w modyfikacjach na OEMowej przepustnicy i OEMowym kolektorze ssącym z silnikiem 2.0l : 246KM
Moc po wszystkich modyfikacjach z silnikiem 2.0l: 257KM @ 242Nm
Moc obecna z silnikem 2.4l: 292KM @ 302Nm
Modyfikacje na daną chwilę :
Silnik :
R4, 1998cc, 16V i-VTEC, moc seria 201KM
GT : Blok silnika z Accorda 2.4l, rozwiercone cylindry o 1mm (pojemność skokowa zwiększona z 2353 na 2407), kute tłoki CP (12,5:1), lekkie kute korbowody Brian Crower UltraLight, odchudzenie wału korbowego (~20%) i wyważenie, głowica z Type-R lekko planowana, uszczelka pod głowicę COMETIC (ogólny stopień sprężania ~12.7:1), kolektor wydechowy TODA 4-2-1 de-cat, wydech Milltek Sport, pompa oleju TODA bez wałków wyrównoważających, sprężynki zaworowe TODA, wałki rozrządu TODA A3, układ dolotowy GruppeM, kolektor ssący RRC (z japońskiego Type-R'a modelu FD2), uszczelka termiczna pod kolektor ssący M+M Honda, przepustnica SPOON 70mm, wtryskiwacze 410cc DENSO, listwa paliwowa CPL Racing, Hondata FlashPro ECU, olej Motul X-cess 8100 5W40 (wymieniany przed i po zimie - średnio co 8000km)
Napęd :
przedni, 6 biegów, fabryczna szpera
GT : Sprzęgło MUGEN Copper-Fiber, lekkie koło zamachowe TODA 3.8kg
Zawieszenie :
Przód : Kolumny McPhersona
Tył : Belka skrętna
GT : Gwint TEIN FLEX + TEIN EDFC
Hamulce :
Przód : Tarcze wentylowane 300mm
Tył : Tarcze 260mm
GT : Zestaw hamulcowy STOPTECH Big Brake Kit 328x28 i 4ro tłoczkowe zaciski ST40, przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie, klocki przód ENDLESS MX72, tarcze tył BOSCH, klocki Project Mu TYPE NS. Płyn hamulcowy Motul RBF660
Koła :
Obręcze : Lato - RAYS VR.G2 8.5x18 ET44, Zima - TSW Spa Matt Black 8x17 ET40
Opony : Lato - Federal 595RS-R Semi-Slick 225/40R18 88W, Zima - UniRoyal MS Plus 66 225/45R17 91H
Styl :
Przyciemnione szyby, Hondowski pakiet Grand Prix Edition (zmienione wkłady przedniego i tylego zderzaka), aluminiowa klapka wlewu paliwa z akcesoriów Hondy, naklejki boczne Type-R, przedni grill MUGEN, tylny spoiler MUGEN, karbonowa pokrywa świec MUGEN, "skarpetka" na zbiornik wyrównawczy MUGEN, gałka zmiany biegów MUGEN, korek wlewu oleju MUGEN, korek chłodnicy zwiększający ciśnienie w układzie MUGEN, pakiet CityPack
Blog auta (39)
Dodano: 12 lat temu, przez
_F1le_
Tak więc nie że nic się nie działo, auto wyjechało z nową specyfikacją 2013. Modyfikacji mechanicznych - brak na ten sezon, natomiast auto zyskało modyfikację elelektroniczną - jest to ...
13
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
_F1le_
Wpisów nie było, ale standardowo, żeby nie było, że nic się nie dzieje, bo trochę zmian na sezon 2013 niewątpliwie będzie w/g mojej nowej koncepcji :)
Nakładka słupka A powędrowała do ...
6
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
_F1le_
Trochę się przewinąłem. Drugie miejsce w klasie silników Honda K/H/F - niedoładowane (Civic Type-R, Prelude, S2000)
Polecam tryb HD włączyć.
Miłego oglądania :)
Lista strat to ok ...
8
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
_F1le_
Jak co roku 25-27/05 odbył się zlot pod Białą Podlaską. Blisko 500 aut, nawet na wywiad w TVN Turbo się załapałem, który był w TV.
Kilka zdjęć.
19
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
_F1le_
Ostatnie rzeczy które sobie wymyśliłem dolatują...
Gwint TEIN Flex już na miejscu, czekam na kontroler EDFC (Electronic Damping Force Controller) - elektroniczny kontroler siły tłumienia ...
10
komentarzy
Galerie pojazdu (2)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Kiedyś kupią to auto:
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
BMW Seria 5 F10 535xd M-Pakiet, Honda Civic Type-R 2.4L
Komentarze (201)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy







