Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Bravo
- Kupione nowe w 2008
- Auto obejrzano 114226 razy
- Online od 16 lat, 2 miesięcy i 28 dni
- Auto polubiono 5219 razy
Marka:
Fiat
Model:
Bravo
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.4 T-JET 16V
Moc silnika:
120 KM
Przebieg:
192 437 km
Rocznik:
2008
- 939 komentarzy
- 25 zdjęć w galerii
- 1 film
- 39 wpisów w blogu auta
- 30 zdjęć w blogu auta
DZIENNIK KOSZTÓW: https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/dziennik/fiat/bravo/ii/hatchback-5d/silnik-benzynowy-1.4-t-jet-16v-120km-2007-2012/1999743204/
To był już mój trzeci Fiat :). Dynamic + pakiet Sport.
Kupiony 25 kwietnia 2008, sprzedany 15 października 2013 roku.
Ówczesna wersja Dynamic rozpieszczała następująco:
- ABS + EBD (rozdzielacz siły hamowania);
- 4 poduszki powietrzne;
- pasy bezpieczeństwa przednie z napinaczami, ograniczonym napięciem, regulacją wysokości i czujnikami zapięcia;
- dezaktywator poduszki powietrznej pasażera z poziomu komputera pokładowego;
- halogeny z funkcją doświetlania skrętów (do 40 km/h);
- lusterka boczne ogrzewane i sterowane elektrycznie z czujnikiem temperatury zewnętrznej;
- lusterka i klamki w kolorze nadwozia;
- chromowane listwy poniżej linii szyb bocznych;
- chromowane klamki wewnętrzne, obwódki zegarów, klamek i dysz nawiewu powietrza oraz wstawki na podłokietnikach drzwi;
- centralny zamek sterowany pilotem z funkcją zamykania/otwierania przednich szyb z pilota;
- elektryczne wspomaganie kierownicy z funkcją 'Miasto';
- przednie szyby regulowane elektrycznie z systemem 'Auto-Dół/Góra';
- komputer pokładowy z monochromatycznym wyświetlaczem i ustawieniami kierowcy 'Mój Samochód';
- klimatyzacja manualna z tylnymi nawiewami i filtrem przeciwpyłkowym;
- kolumna kierownicy regulowana w 2 płaszczyznach;
- ręczna regulacja wysokości oraz podparcia lędźwiowego fotela kierowcy;
- ręczna regulacja wysokości fotela pasażera;
- panel deski rozdzielczej z wykończeniem o wyglądzie włókna węglowego;
- konsola centralna z uchwytem na napoje oraz gniazdkiem 12V;
- podłokietnik z chłodzonym schowkiem;
- tylna kanapa dzielona 60/40;
- podłokietnik z uchwytami na napoje w tylnej kanapie;
- 2 uchwyty Isofix w tylnej kanapie;
- radio CD/MP3 + 6 głośników;
- światła z funkcją "Prowadź mnie do domu" (30-240 sek.);
- kierunkowskazy z funkcją "Zmiana pasa";
- system otwierania bagażnika "Wciśnij logo".
A na pakiet z tamtego czasu składały się:
- lakier metalizowany z dodatkiem miki Czerwony Maranello;
- spojlery boczne oraz tylny;
- 17" dwukolorowe felgi alu wraz z oponami Continental CSC 3 w rozmiarze 225/45;
- dwukolorowa tapicerka SAIL czarno/czerwona;
- czerwona nitka szycia skóry na kierownicy, gałce lewarka skrzyni biegów i dźwigni hamulca ręcznego;
- aluminiowe nakładki na pedały i podnóżek.
Ode mnie dostał:
- na początek firmowy alarm i dywaniki welurowe;
- na pierwszy sezon zimowy ('08/'09) stalowe 16", opony Continental CWC TS830 w rozmiarze 205/55 i dywaniki gumowe;
- na wiosnę '09 aluminiowe nakładki progowe;
- na wiosnę '11 nowy zestaw letnich opon Continental CSC3 225/45 ZR17 91Y;
- w lecie '12 czerwone przednie zaciski i tarcze od wersji Sport;
- na wiosnę '13 nowy zestaw letnich opon Bridgestone Potenza S001 225/45 R 17 91Y.
---------------
Z danych technicznych za Producentem:
- poj. silnika: 1368 cm3;
- moc maks. kW (KM) przy obr./min: 88 (120) 5000;
- maks. moment obr. Nm (kGm) przy obr./min: 206 (21) 1750;
- masa własna: 1260 kg;
- skrzynia biegów: 6 + wsteczny;
- pojemność/maks. bagażnika (dm3): 400/1175;
- emisja CO2 (g/km): 156;
- norma eko: Euro 4;
- kontrola emisji spalin:
tłumik z katalizatorem 3-funkcyjnym w komorze silnika, 2 podgrzewane sondy Lambda, EOBD;
- rozrząd (sterowanie):
2 wałki rozrządu z popychaczami hydraulicznymi (pasek zębaty), 4 zawory na cylinder;
- układ paliwowy:
wtrysk wielopunktowy, elektronicznie sterowany, sekwencyjny, z turbosprężarką o stałej geometrii łopatek;
- hamulce:
przednie - T śr. mm 284 x 22 (wentylowane);
tylne - T śr. mm 251 x 10;
- zawieszenie:
przednie - niezależne typu McPerson sprężyny eliptyczne, amortyzatory teleskopowe o podwójnym działaniu, drążek stabilizatora;
tylne - koła połączone belką skrętną, amortyzatory teleskopowe, drążek stabilizatora;
- osiągi:
pr. maks.: 197 km/h
przysp. (s) 0 - 100 km/h: 9,6;
- zużycie paliwa (l/100 km):
cykl miejski: 8,6;
cykl pozamiejski: 5,5;
cykl mieszany: 6,7.
więcej »
To był już mój trzeci Fiat :). Dynamic + pakiet Sport.
Kupiony 25 kwietnia 2008, sprzedany 15 października 2013 roku.
Ówczesna wersja Dynamic rozpieszczała następująco:
- ABS + EBD (rozdzielacz siły hamowania);
- 4 poduszki powietrzne;
- pasy bezpieczeństwa przednie z napinaczami, ograniczonym napięciem, regulacją wysokości i czujnikami zapięcia;
- dezaktywator poduszki powietrznej pasażera z poziomu komputera pokładowego;
- halogeny z funkcją doświetlania skrętów (do 40 km/h);
- lusterka boczne ogrzewane i sterowane elektrycznie z czujnikiem temperatury zewnętrznej;
- lusterka i klamki w kolorze nadwozia;
- chromowane listwy poniżej linii szyb bocznych;
- chromowane klamki wewnętrzne, obwódki zegarów, klamek i dysz nawiewu powietrza oraz wstawki na podłokietnikach drzwi;
- centralny zamek sterowany pilotem z funkcją zamykania/otwierania przednich szyb z pilota;
- elektryczne wspomaganie kierownicy z funkcją 'Miasto';
- przednie szyby regulowane elektrycznie z systemem 'Auto-Dół/Góra';
- komputer pokładowy z monochromatycznym wyświetlaczem i ustawieniami kierowcy 'Mój Samochód';
- klimatyzacja manualna z tylnymi nawiewami i filtrem przeciwpyłkowym;
- kolumna kierownicy regulowana w 2 płaszczyznach;
- ręczna regulacja wysokości oraz podparcia lędźwiowego fotela kierowcy;
- ręczna regulacja wysokości fotela pasażera;
- panel deski rozdzielczej z wykończeniem o wyglądzie włókna węglowego;
- konsola centralna z uchwytem na napoje oraz gniazdkiem 12V;
- podłokietnik z chłodzonym schowkiem;
- tylna kanapa dzielona 60/40;
- podłokietnik z uchwytami na napoje w tylnej kanapie;
- 2 uchwyty Isofix w tylnej kanapie;
- radio CD/MP3 + 6 głośników;
- światła z funkcją "Prowadź mnie do domu" (30-240 sek.);
- kierunkowskazy z funkcją "Zmiana pasa";
- system otwierania bagażnika "Wciśnij logo".
A na pakiet z tamtego czasu składały się:
- lakier metalizowany z dodatkiem miki Czerwony Maranello;
- spojlery boczne oraz tylny;
- 17" dwukolorowe felgi alu wraz z oponami Continental CSC 3 w rozmiarze 225/45;
- dwukolorowa tapicerka SAIL czarno/czerwona;
- czerwona nitka szycia skóry na kierownicy, gałce lewarka skrzyni biegów i dźwigni hamulca ręcznego;
- aluminiowe nakładki na pedały i podnóżek.
Ode mnie dostał:
- na początek firmowy alarm i dywaniki welurowe;
- na pierwszy sezon zimowy ('08/'09) stalowe 16", opony Continental CWC TS830 w rozmiarze 205/55 i dywaniki gumowe;
- na wiosnę '09 aluminiowe nakładki progowe;
- na wiosnę '11 nowy zestaw letnich opon Continental CSC3 225/45 ZR17 91Y;
- w lecie '12 czerwone przednie zaciski i tarcze od wersji Sport;
- na wiosnę '13 nowy zestaw letnich opon Bridgestone Potenza S001 225/45 R 17 91Y.
---------------
Z danych technicznych za Producentem:
- poj. silnika: 1368 cm3;
- moc maks. kW (KM) przy obr./min: 88 (120) 5000;
- maks. moment obr. Nm (kGm) przy obr./min: 206 (21) 1750;
- masa własna: 1260 kg;
- skrzynia biegów: 6 + wsteczny;
- pojemność/maks. bagażnika (dm3): 400/1175;
- emisja CO2 (g/km): 156;
- norma eko: Euro 4;
- kontrola emisji spalin:
tłumik z katalizatorem 3-funkcyjnym w komorze silnika, 2 podgrzewane sondy Lambda, EOBD;
- rozrząd (sterowanie):
2 wałki rozrządu z popychaczami hydraulicznymi (pasek zębaty), 4 zawory na cylinder;
- układ paliwowy:
wtrysk wielopunktowy, elektronicznie sterowany, sekwencyjny, z turbosprężarką o stałej geometrii łopatek;
- hamulce:
przednie - T śr. mm 284 x 22 (wentylowane);
tylne - T śr. mm 251 x 10;
- zawieszenie:
przednie - niezależne typu McPerson sprężyny eliptyczne, amortyzatory teleskopowe o podwójnym działaniu, drążek stabilizatora;
tylne - koła połączone belką skrętną, amortyzatory teleskopowe, drążek stabilizatora;
- osiągi:
pr. maks.: 197 km/h
przysp. (s) 0 - 100 km/h: 9,6;
- zużycie paliwa (l/100 km):
cykl miejski: 8,6;
cykl pozamiejski: 5,5;
cykl mieszany: 6,7.
Blog auta (39)
Dodano: 12 lat temu, przez
FranzMaurer
...dzisiaj się rozstaliśmy... Niby wiedziałem, że nadszedł już Jego czas, ale czułem ucisk w gardle, gdy poszedłem dziś wypakować osobiste rzeczy ze schowków i zakamarków...
W wyniku ...
96
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
FranzMaurer
Tytułem nawiązuję do przygody z końca stycznia '11 i związanych z tym wpisów - vide: "Pierwszy zawód, asis i przygoda z Priusem" ...
68
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
FranzMaurer
Czyli pobijam własny skromny rekord w posiadaniu jednego auta ;). Do tej pory w tej kategorii brylowało Stilo (4 lata i 5 miesięcy), aktualnie jednak Bravo będzie śrubować wynik , przynajmniej ...
71
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
FranzMaurer
Kolejny, czyli to już czwarty, rok Bravo zakończyło cyfrą 154.550 km na swoim wyświetlaczu :). Wynika z tego, że w 2012 roku przejechaliśmy 34.763 km - drugi co do wielkości rezultat w ...
61
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
FranzMaurer
...oczywiście nie chodzi mi o porę roku, bo ta jak wszyscy wiemy zmienia się cyklicznie ;). Oczywiście chodzi o drugi zestaw letnich opon Fiata, które, niestety, dokonały swego żywota.
Co ...
38
komentarzy
Galerie pojazdu (4)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (1)
Obserwują to auto:
Dodaj do obserwowanych
Kiedyś kupią to auto:
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Ford Focus, Skoda Octavia
Komentarze (939)
Dodano: 8 lat temu
Do FranzMaurer: Oczywiście że Bravo i Tipo to nie ma co porównywać Tipo jest fajne,bo jest ale zobaczymy czy Fiatowi to wyjdzie. Bravo było drogie jak wchodziły na rynek ale i tak jak bym miał,do wyboru nowego Golfa i Bravo to wybrał bym Bravo Dlaczego ? przede wszystkim dlatego że paczę na wygląd,Golf tego wyglądu nie ma może nie będzie szedł w dół w cenie ale nie jest taki piękny jak Bravo... co do pierwszej kwestii Rozumiem,Rozumiem myślałem że mogłeś sobie samemu z Konfigurować ale jednak się pomyliłem.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 15 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy


