Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
Fiat Barchetta NOVITEC
  • Kupione używane w 2009
  • Auto obejrzano 1859 razy
  • Online od 8 lat, 9 miesięcy i 15 dni
  • Auto polubiono 121 razy
Nazwa auta:
NOVITEC
Marka:
Fiat
Model:
Barchetta
Generacja:
I
Nadwozie:
Cabrio
Silnik:
1.8 16V
Moc silnika:
131 KM
Przebieg:
141 415 km
Rocznik:
1996
Fiat Barchetta z pakietem spoilerów NOVITEC (niestety bez tylnego zderzaka z pakietu - auto musiało mieć kiedyś małą stłuczkę i poprzednik założył zwykły). Fajny dynamiczny samochód który daje przede wszystkim dużo przyjemności z jazdy - ale właśnie po to są roadstery. Stylowy samochód, który bardzo przyciąga uwagę. Niestety dość twardy jak na dolnośląskie dziury. Zanim przyjdzie czas na jakiekolwiek modyfikacje auto doprowadzane jest do idealnego stanu - po wymianach wszystkich tulejek, łożysk w zawieszeniu, aktualnie odświeżanie silnika (mały remoncik - tak żeby na przyszłość mieć spokój, bo przebieg już swój ma, a moje nastawienie do Fiatów jest dość sceptyczne).

Niestety prześwit pojazdu okazał się za niski na dziury w dolnośląskich drogach - zmielona miska oleju o studzienkę wystającą z asfaltu skłoniła mnie do sprzedaży tego cudu.
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
Komentarze (25)
Dodano: 5 lat temu
:)
Dodano: 6 lat temu
Autko ładne ale zdjęć mało, oceniam, pozdrawiam.
Dodano: 7 lat temu
Fajny sportowy fiacik. W sam raz na wakacje we dwoje.
Dodano: 7 lat temu
Kurna jaki ładny.
Dodano: 7 lat temu
Łódeczka prezentuje się świetnie.Szkoda,że tak mało zdjęć.Szerokości.
Dodano: 7 lat temu
Lubie Fiaciki , a cabriolety sa nieziemskie !!! Pozdro , szerokiej !:)
Dodano: 7 lat temu
Ładny fiat, chociaż w "czerwonym" wyglądałby bardziej agresywnie :) pozdrawiam
Dodano: 8 lat temu
Ładny fiacik przyznac musze .pozdrawiam
Dodano: 8 lat temu
Super sie prezentuje w srebrnym metaliku i na alumkach ocenka w górę :) pozdrawiam
Dodano: 8 lat temu
Fajne autko, też bym takie chciała. pozdrawiam
Dodano: 8 lat temu
W dobie kryzysu obok starego wina i spleśniałego sera są samochody bez dachu...
Dodano: 8 lat temu
autko extra sie prezentuje.pozdro
Dodano: 8 lat temu
super autko i tan pakiecik novitec ummm...


piękne zapraszamy do klubu ;)
Dodano: 8 lat temu
ładna sztuka, tylko przydało by się więcej zdjęć :)
pozdrawiam
Dodano: 8 lat temu
Pierwszy raz widzę cabrioleta :)
Pozdro i też ...
Dodano: 8 lat temu
Fajne autko :) Pozdrawiam
Dodano: 8 lat temu
Taki piękny samochodzik :-) a fotek tak malutko?? Pozdrawiam :-)
Dodano: 8 lat temu
wiecej zdienc tu by sie przydało bo jest co pokazac;)_pozdro
Dodano: 8 lat temu
fajny samochodzik:)
Dodano: 8 lat temu
ładne auto. oceniam i pozdr
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 5 godzin temu, przez majcher836
Po roku wymieniłem olej w aucie. Przejechałem w tym czasie ok. 9000 km. Liqui Moly Top Tec 4200 5W30 + filtr Mann
Dodano: 6 godzin temu, przez Andreyew
W minioną sobotę byłem z kolegą w Citroenie na przeglądzie jego dostawczaka. Zabrałem się z nim bo pomyślałem, że przy okazji obejrzę sobie nowego Cactusa C4 tak ostatnio reklamowanego w ...
1 komentarz
Dodano: 3 dni temu, przez glotox
Tak dziś sprawdziłem aplikację, mała rzecz a cieszy. :)
11 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl