Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat 126p "Maluch" MRT
- Kupione nowe w 1999
- Auto obejrzano 26499 razy
- Online od 16 lat, 2 miesięcy i 7 dni
- Auto polubiono 4555 razy
Nazwa auta:
MRT
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Moc silnika:
24 KM
Przebieg:
77 153 km
Rocznik:
1999
- 216 komentarzy
- 0 zdjęć w galerii
- 4 filmy
- 7 wpisów w blogu auta
- 10 zdjęć w blogu auta
Czytając ten opis, należy czytać go w czasie przeszłym...
Witam!
Posiadam Fiata 126p ELX z 1999 roku. Jest to samochód seryjny jak na Malucha przystało, więc nie ma się tutaj co rozpisywać na temat parametrów technicznych i wyposażenia, bo parametrów brak, a wyposażenie to nuda jak flaki z olejem. Wiadomo, standardowy silnik o pojemności "flaszki" 650ccm i rozwijający niepowtarzalną moc dochodzącą wartością nawet do 24PS, ale pewnie i tak połowa koników już wyjeżdżając z salonu uciekła ze stajni. To auto jest w moim posiadaniu od nowości, czyli od końca 1999 roku. Pierwsze niecałe 6 lat jeździł nim mój tata (do 60000km), następne 3 lata był używany sporadycznie na "pożyczkach" (60000-63000km), a od połowy 2008 roku jeżdżę nim ja (od 63000km). Jest to mój pierwszy samochód, który kocham!
Auto jest w bardzo dobrym stanie jeżeli chodzi o nadwozie, silnik i przeniesienie napędu. Zero rudych przyjacieli (chociaż ostatnio pojawiły się na dole drzwi od zewnętrznej strony, ale to da się opanować), silnik pracuje równo i pali "na dotyk" nawet w zimie (nie biorąc pod uwagę akumulatora, który niekiedy lubi płatać figle, chociaż jest większe prawdopodobieństwo, że się rozładuje w środku lata niż przy 10ciostopniowym mrozie). Jeżeli chodzi o spalanie, to w okresie wiosenno-letnio-jesiennym mieści się ono idealnie w granicach podawanych przez producenta, czyli przy tym motorze w dzisiejszych czasach przekracza normę pięciokrotnie. W zimie dziesięciokrotnie. Jedyne mankamenty mogą się pojawić w układzie jezdnym oraz w układzie kierowniczym. Luzy w przekładni kierowniczej i częste "zapiekanie się" smaru w zwrotnicach powoduje mało komfortowe operowanie kierownicą. Ale te wehikuły już tak mają.
MIMO BÓLU, MIMO ZŁOŚCI, MALUCH PEŁEN JEST RADOŚCI! :))
Teraz trochę o tuningu tego samochodu... Może tuning, to za dużo powiedziane, więc nazwijmy to jego historią:
1999-2007:
Auto w stanie nienaruszonym, zero "udziwnień", wygląd jak seria prosto z salonu.
2007:
Wujek parkuje tyłem na hydrancie, strata "nietykalności osobistej", tylna klapa z emblematem FIAT i naklejkami MALUCH i TOWN zmieniona na nową ze starszymi emblematami 126p i 650E oraz nowy tylni zderzak.
2008:
Na tylnej klapie pod emblematem 126p ląduje dodatkowy emblemat RACING.
2009:
Emblematy starego typu 126p i 650E zostają zamienione na początkowe naklejki MALUCH i TOWN, oraz ostaje dodana dodatkowa naklejka FIAT w miejsce widnienia początkowego emblematu FIAT.
Nastąpienie szkody parkingowej na drzwiach kierowcy, szybkie zniwelowanie grubej rysy oraz namalowanie czarnego pasa w miejscu wystąpienia rysy oraz symetrycznie na drzwiach pasażera.
Namalowany czarny pas zostaje zamieniony na naklejkę w kolorze niebieskim.
Jeden z kołpaków pęka w pół, wymiana wszystkich kołpaków na ten sam wzór, i przemalowanie na kolor żółty.
Na przedniej szybie oraz na tylnej klapie ląduje napis YANOOSH.
Upiększenie kołpaków, domalowanie białej obwódki.
2010:
Napis YANOOSH z przedniej szyby znika z powodów znudzenia.
Na tylnej szybie pojawia się oryginalna naklejka AUTO W CENTRUM.
Z powodu szwankowania obydwu zamków w drzwiach zostaje zainstalowany centralny zamek sterowany pilotem.
Żółto-białe kołpaki zostają zdjęte z powodu tajemniczego zniszczenia jednego z nich.
Na tylnej kanapie ląduje skrzynia z czterema głośnikami oraz zostaje zainstalowane nowiuśkie radio SONY.
Do zestawu sprzętu car-audio dochodzi CD-Wechsler SONY na 10CD.
2011:
Z dwóch kompletów kołpaków zostaje złożony jeden komplet i przemalowany na kolor biały. Przemalowane także na biało zostają boczne kratki.
13.03.2011:
Niestety, ale w tym dniu MRT kończy swój żywot z powodu dachowania. :((
A tak kształtowała się nazwa mojego bolidu:
1. FIAT 126p - nazwa fabryczna
2. Maluch - nazwa potoczna
3. FIAT 126p Racing - połączenie nazwy fabrycznej z dołączonym emblematem
4. Maluch Racing - połączenie nazwy potocznej z emblematem
5. Maluch Racing-Tuning [MRT] - dodanie do poprzedniej nazwy słowa Tuning
więcej »
Witam!
Posiadam Fiata 126p ELX z 1999 roku. Jest to samochód seryjny jak na Malucha przystało, więc nie ma się tutaj co rozpisywać na temat parametrów technicznych i wyposażenia, bo parametrów brak, a wyposażenie to nuda jak flaki z olejem. Wiadomo, standardowy silnik o pojemności "flaszki" 650ccm i rozwijający niepowtarzalną moc dochodzącą wartością nawet do 24PS, ale pewnie i tak połowa koników już wyjeżdżając z salonu uciekła ze stajni. To auto jest w moim posiadaniu od nowości, czyli od końca 1999 roku. Pierwsze niecałe 6 lat jeździł nim mój tata (do 60000km), następne 3 lata był używany sporadycznie na "pożyczkach" (60000-63000km), a od połowy 2008 roku jeżdżę nim ja (od 63000km). Jest to mój pierwszy samochód, który kocham!
Auto jest w bardzo dobrym stanie jeżeli chodzi o nadwozie, silnik i przeniesienie napędu. Zero rudych przyjacieli (chociaż ostatnio pojawiły się na dole drzwi od zewnętrznej strony, ale to da się opanować), silnik pracuje równo i pali "na dotyk" nawet w zimie (nie biorąc pod uwagę akumulatora, który niekiedy lubi płatać figle, chociaż jest większe prawdopodobieństwo, że się rozładuje w środku lata niż przy 10ciostopniowym mrozie). Jeżeli chodzi o spalanie, to w okresie wiosenno-letnio-jesiennym mieści się ono idealnie w granicach podawanych przez producenta, czyli przy tym motorze w dzisiejszych czasach przekracza normę pięciokrotnie. W zimie dziesięciokrotnie. Jedyne mankamenty mogą się pojawić w układzie jezdnym oraz w układzie kierowniczym. Luzy w przekładni kierowniczej i częste "zapiekanie się" smaru w zwrotnicach powoduje mało komfortowe operowanie kierownicą. Ale te wehikuły już tak mają.
MIMO BÓLU, MIMO ZŁOŚCI, MALUCH PEŁEN JEST RADOŚCI! :))
Teraz trochę o tuningu tego samochodu... Może tuning, to za dużo powiedziane, więc nazwijmy to jego historią:
1999-2007:
Auto w stanie nienaruszonym, zero "udziwnień", wygląd jak seria prosto z salonu.
2007:
Wujek parkuje tyłem na hydrancie, strata "nietykalności osobistej", tylna klapa z emblematem FIAT i naklejkami MALUCH i TOWN zmieniona na nową ze starszymi emblematami 126p i 650E oraz nowy tylni zderzak.
2008:
Na tylnej klapie pod emblematem 126p ląduje dodatkowy emblemat RACING.
2009:
Emblematy starego typu 126p i 650E zostają zamienione na początkowe naklejki MALUCH i TOWN, oraz ostaje dodana dodatkowa naklejka FIAT w miejsce widnienia początkowego emblematu FIAT.
Nastąpienie szkody parkingowej na drzwiach kierowcy, szybkie zniwelowanie grubej rysy oraz namalowanie czarnego pasa w miejscu wystąpienia rysy oraz symetrycznie na drzwiach pasażera.
Namalowany czarny pas zostaje zamieniony na naklejkę w kolorze niebieskim.
Jeden z kołpaków pęka w pół, wymiana wszystkich kołpaków na ten sam wzór, i przemalowanie na kolor żółty.
Na przedniej szybie oraz na tylnej klapie ląduje napis YANOOSH.
Upiększenie kołpaków, domalowanie białej obwódki.
2010:
Napis YANOOSH z przedniej szyby znika z powodów znudzenia.
Na tylnej szybie pojawia się oryginalna naklejka AUTO W CENTRUM.
Z powodu szwankowania obydwu zamków w drzwiach zostaje zainstalowany centralny zamek sterowany pilotem.
Żółto-białe kołpaki zostają zdjęte z powodu tajemniczego zniszczenia jednego z nich.
Na tylnej kanapie ląduje skrzynia z czterema głośnikami oraz zostaje zainstalowane nowiuśkie radio SONY.
Do zestawu sprzętu car-audio dochodzi CD-Wechsler SONY na 10CD.
2011:
Z dwóch kompletów kołpaków zostaje złożony jeden komplet i przemalowany na kolor biały. Przemalowane także na biało zostają boczne kratki.
13.03.2011:
Niestety, ale w tym dniu MRT kończy swój żywot z powodu dachowania. :((
A tak kształtowała się nazwa mojego bolidu:
1. FIAT 126p - nazwa fabryczna
2. Maluch - nazwa potoczna
3. FIAT 126p Racing - połączenie nazwy fabrycznej z dołączonym emblematem
4. Maluch Racing - połączenie nazwy potocznej z emblematem
5. Maluch Racing-Tuning [MRT] - dodanie do poprzedniej nazwy słowa Tuning
Blog auta (7)
Dodano: 14 lat temu, przez
YanoosHpl
13.03.2011, niedziela, godzina ok. 8.00 - niestety, ale MRT w tym dniu "tragicznie" kończy swój żywot... :(
Wypadek miał miejsce pod Raciborzem na dużych i ostrych zakrętach. Chwila ...
23
komentarze
Dodano: 15 lat temu, przez
YanoosHpl
Jak to jest napisane w opisie auta, miałem już dwa komplety kołpaków. Jeden został zdjęty przez zniszczenie jednego z nich (standardowy, srebrny), a drugi przez "tajemnicze" zniszczenie jednego ...
11
komentarzy
Dodano: 15 lat temu, przez
YanoosHpl
W przyszłym roku, tak w okresie letnim, zamierzam zmienić mojego MRT (znaczy się już w tym roku chciałem, ale jakoś żal serce ścisło i nie mogłem). Będzie to na pewno samochód marki ...
11
komentarzy
Dodano: 15 lat temu, przez
YanoosHpl
Nadszedł ten czas, że po długim czasie zbierania oktanów mój mały MRT na dzień dzisiejszy znalazł się w pierwszej trójce wśród FIATów 126p. :)
Cieszę się, że pomimo, że nie ma w ...
9
komentarzy
Dodano: 15 lat temu, przez
YanoosHpl
Zawsze chciałem, żeby w moim MRT grało, a nie tylko coś "pinkoliło". Od początku miałem 2 malutkie głośniczki, które dawały rade. Radio kasetowe przystosowane tylko pod dwa głośniki ...
3
komentarze
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Fiat 126p "Maluch" MRT
Komentarze (216)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy


