Dodaj komentarz do wpisu na blogu: Technicznie o Android Auto
Blog: Technicznie o Android Auto
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
MarcinGP
Dodano:
12 dni temu
Do MaArek77: Jacek, chyba dobrze podsumował.
Trochę odwrotnie mi się screeny podpisało
MarcinGP
Dodano:
12 dni temu
Do JacK: No i nic więcej dodawać nie trzeba
MaArek77
Dodano:
17 dni temu
Do MarcinGP: Dobre, tak jest że gadżeciarz poległ na jedym gadżecie.
Strace to 200 zł bo to najdrozsza przystawka ale jak widzicie po zdjeciach najładniejsza
Ogólnie musze w weekend cos napisac co tam u Aronii słychać, bo jezdzi, skręca i hamuje a nawet więcej
MaArek77
Dodano:
17 dni temu
Do JacK: Liczyłem ze kolega sie odezwie.
Dziękuję za rady, czyli musi byc wszystko włączone w telefonie nawet Wifi
Spróbuje kupić to ustrojstwo do bezprzewodowego korzystania i moze wtedy bardziej sie przekonam do tego AA
Bo przewodowo to jakos nie chce mi sie używać
Dla mnie najwieksza zaleta jest mozliwosc korzystania z whatsuppa
JacK
Dodano:
18 dni temu
No to po kolei.
W t-rocu jest dostęp bezprzewodowy AA i działa to doskonale w sensie płynności i funkcjonalności.
W telefonie mam normalnie cały czas włączone bt, wi-fi, lokalizację i przy pracy bezprzewodowej z AA nie widzę jakiegoś drastycznego pożerania baterii, 4-5 godzin pracy AA to jakieś 40% baterii.
Na dłuższych trasach podpinam telefon kablem do ładowarki z racji używania Yanosika ale nie do nawigacji tylko jako ostrzegacza o sytuacji na drodze więc ekran telefonu jest wtedy cały czas podświetlony.
Z telefonu poprzez AA nie gram muzyki (czasami tylko Spotify) bo t-roc ma eSIM oraz wbudowaną aplikację do radia internetowego więc z niej korzystam.
Do nawigacji poprzez AA używam nawigacji Magic Earth oraz czasami nawigacji Googla oraz używam aplikacji Tuya. Nie używam AA do komunikatorów.
W i10 przed aktualizacją systemu multimediów dostęp AA też był tylko przewodowy więc przez chwilę był tam taki moduł z Ali za ok. 80 pln co dawał dostęp bezprzewodowy. Działało to bez problemu. Teraz już jest bezprzewodowo.
Reasumując, uważam AA za bardzo dobre i wygodne rozwiązanie
ale sporo zależy od jego implementacji w samochodzie czy też od telefonu. Jak widać u mnie nie ma z tym problemu.
A nawiązując do wspominanego przez MarcinGP Formentora I gen. to dlatego go nie kupiłem bo system tam był bardzo niedopracowany i mimo tego, że Formentor był brany pod uwagę nie zdecydowałem się głównie z tego powodu.
MarcinGP
Dodano:
18 dni temu
Wydaje mi się, ale czy stałeś się ofiarą swojego zamiłowania do multimedialnych gadżetów? Może jest ten sam problem z multimediami co w I gen. Formentorze, że niby są, ale tak nie do końca, niby działają, ale są dość upierdliwe w korzystaniu, a do tego dziwnie się zachowują, wieszają, znikają/pojawiają itp. Myślę, że pomoc w tym zakresie znajdziesz tylko na forach i grupach Seata, Cupry i ogólnie VAG'owych. To są specyficzne tematy i różnią się zależnie od marki, modelu, generacji, FL, rocznika, wersji etc. Ogólne zasady Androida aut słabo dotyczą. Jest za bardzo poprzerabiany, do tego nakładki na system itp. Czasami jedno ustawienie pozornie nie mające wpływu na daną funkcjonalność potrafi mieć dla niej znaczenie. Wg. mnie, mimo, że jestem informatykiem nie chcę z Androidem mieć nic wspólnego, bo jest po prostu pojebany i bywa kurewsko nielogiczny. Sam ciągle korzystam tutoriali aby coś w swoim telefonie zmienić lub znaleźć jakąś funkcję.
Co do protokołów komunikacji WiFi i BT to może być tak, że potrzebne oba. Dlaczego? Nie wiem, ale... Mam sparowany telefon z komputerem domowym i też potrzebuje obu. Gdy wyłączę BT to nie mogę z komputera zadzwonić ale odebrać rozmowę i mieć ją na ekranie, głośnikach i mikrofonie + kamerce komputera już tak. Patrz:
BT wyłączony i klawiaturki do dzwonienia brak
BT włączony i klawiaturka jest, można dzwonić z komputera
Generalnie fajna sprawa, wchodzę do domu i nawet telefonu z kurtki nie wyjmuję, a do wszystkiego mam dostęp nie dotykając telefonu z komputera lub głosowo prawie hands free i Google Home