Dodaj komentarz do samochodu
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Dodano: 10 lat temu
piękna i zajeb... mocna!!! Super auto wiem bo miałem. Pozdrawiam szerokości MK
Dodano: 10 lat temu
Auto jak marzenie!
;)
POZDRAWIAM
Dodano: 10 lat temu
Fajowa bryczka, jest czym pojechać.
Dodano: 10 lat temu
Fajniutka i ten naped na 4 lapy
Dodano: 11 lat temu
Do jaworznianin: nie ma zabawy...granice straty prawka i wielkości mandatów mnie trzymają w ryzach...
Dodano: 11 lat temu
Do Flarion: F10 tak...ale nie starsze....i tylko w Sport Tronic..z joystickiem do przodu a nie po skosie w prawo...poza tym nie wiemy jak się skrzynia będzie zachowywała po 150tys km...bo raczej większość stać na takie auta(bez obrazy oczywiście)...
Dodano: 11 lat temu
jest moc jest zabawa
Dodano: 11 lat temu
Do daros60: Może poduszki silnika jeszcze możesz sprawdzić ewentualnie podjedź pod kompa może jakiś błąd jest i Ci podpowie co może być.
Dodano: 11 lat temu
Do daros60: Ja też nie lubilem do czasu pojeżdżenia nową 5-tką. To zupełnie inna bajka niż każdy, jakim do tej pory jeździłem.
Dodano: 11 lat temu
Do misiel_budyta: co do półosi to jest ok...olej też ma stan..sprawdzam co 5 tys...takie "zboczenie"....zaczęło się po mapie....to nie dokładnie szarpanie tylko coś w stylu jakbym wziąć dwa suche tryby w ręce i kręcić je w maksymalnym naciskiem dociskając je do siebie...zauważyłem że podczas tych wibracji wskazówka obrotomierza drga..tzn podskakuje ale bardzo niezauważalnie...jak mówiłem wcześniej myślałem po podporze wału,gumie skrętnej na łączeniu skrzyni z wałem albo sprzęgło ząbkuje na łopatkach tarczy dociskowej...
Dodano: 11 lat temu
Do daros60: Nie wiem czy tak częsta zmiana oleju też jest dobra z tego co pamiętam w 3.0 dieslu co 30tys się wymienia chyba. Trochę długo umnie stramy się miedzy 15-20 tys zmienić. Swoją drogą to do silnika też trochę tego oleju trzeba wlać.
Dodano: 11 lat temu
Do daros60: Co do szarpania między 1500-2000 obrotów to mieliśmy to samo. Jak najszybciej udaj się do mechanika niech przejrzy Ci przednie półosie bo zapewne rozleciała się uszczelka i może uda się wymienić samą półoś bo ze względu na budowę x-driva który jak wiadomo przechodzi przez miskę olejową lubi ją rozszczelnić przez to szapranie i może sporych problemów narobić.
Dodano: 11 lat temu
Do Flarion: ..nie lubię automatów chociaż te nowe to mają fukcję wzrostu momentu obrotowego..do 200Nm...więcej oleju,droższy serwis i większe prawdopodobieństwo awarii w automacie..automat 9,7 litra...a ja mam 1,6 litra oleju..jest różnica...
Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: ..przynajmniej wiem co mam....z niemieckiego forum doczytałem że te silniki wytrzymują 500tys i więcej...ja staram się wymieniać olej(fuchs titan 5w30 xtl) co 10tys...płuczę silnik przed każdą wymianą,dolewam zawsze po wymianie ceratec-a liqui moly...no i oczywiście zaślepiłem egr żeby oleju nie brudził...miejmy nadzieję że pojeździ trochę jeszcze...no i oczywiście nie sugeruję się nalepkami na mostach i skrzyni biegów ,bo nie ma oleju niezużywalnego,wymieniam co 50tys...w sumie na razie jeden raz wymieniłem-też na fuchs-a do skrzyń i mechanizmów różnicowych...
Dodano: 11 lat temu
Do daros60: Opłaciło się szukać, bo znalazłeś dobre auto z pewnych rąk [up] Nic, tylko pogratulować!
Dodano: 11 lat temu
Naprawdę piękna specyfikacja, choc nietypowa. Ja chyba bym wolał automat, ale to kwestia gustu. Ostatnio miałem okazje takim jeździć (530d xdrive) i sie zakochałem
Dodano: 11 lat temu
Fura bez ograniczeń, to se można poszaleć [up]
Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: wiem,wiem...sprowadziłem przez niemiecki autohaus z Luksemburga....wziąłem po 1 właścicielu...w sumie po Pani która miała auta w leasingu....mam książkę serwisową do 175tys(kupione przy 175500)....wbite wszystko w serwer BMW sprawdzałem...jestem drugim właścicielem...powiem Ci że "jak ślepej kurze ziarno"..trafiło mi się...szukałem 7 miesięcy...4x4,manual i 3.0 diesel...no i znalazłem...
Dodano: 11 lat temu
...a i jeszcze przy gwałtownym przyśpieszaniu pomiędzy 1500 a 2000 obrotów na minutę czuję jakby jakieś tryby chodziły na sucho,dziwne drżenie i...coś w stylu skrzyni biegów bez oleju....może wiesz o co chodzi...ja podejrzewam podporę wału...występuje tylko przy gwałtownym przyśpieszaniu...
Dodano: 11 lat temu
Do misiel_budyta: heyka...masz racje carbon schwarz...a sprzęgło.....no fabryczne wytrzymało do 230t0tys....teraz założyłem Sachsa tarcze i docisk a dwumasę LUKa...cześci oczywiście kupowałem w Niemczech...mam znajomego....za zestaw zapłaciłem razem 1950zł....plus 110 zł uszczelniacz na skrzymi i 110 zł uszczelniacz na silniku..w sumie z robocizną 2500zł..w sumie nie dużo....znajomy w a4 2.0 tdi 2010 zapłacił 4200zł....cześci tanie bo sie tak nie zuzywaja...pozdro...
Dodano: 11 lat temu
Kozacka fura [up] Kawał mocy
Dodano: 11 lat temu
Mój ulubiony wzór felg w e60 masz. Lakier carbonschwarz czy mi się wydaję? Dobrze Ci sprzęgło znosi tą moc po chipie i dwumasa?
Dodano: 11 lat temu
Petarda :)
Dodano: 11 lat temu
Rakieta bez kagańca i smyczy [up] Dobrze, że przynajmniej przebieg prawdziwy, a nie poniżej 150 000 km. Wiesz co masz.
Dodano: 11 lat temu
Bardzo słuszny silnik i moc :) Proszę o więcej zdjęć tego potwora :D
Dodano: 11 lat temu
jest moc