Tutaj jesteś: Kierowca szumi214







Prześlij sugestię
Profil kierowcy szumi214
PRZEBIEG
28
OBROTY
0
PP
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 10 miesięcy i 29 dni
3409 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 299

Odpowiedzialny i zadziorny na lotniskach.
więcej »
Byłe auta (3)
Mitsubishi Eclipse GS
Marka:
Mitsubishi
Model:
Eclipse
Generacja:
I
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.0 i 16V
Nazwa auta:
GS
Przebieg:
144 600 km
Moc silnika:
150 KM
30
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
UWAGA: W aucie zmieniłem lakier na nowy:)

Całokształt
Po zainwestowaniu w oczywiste rzeczy, jak filtry, płyny, tarcze, klocki, rozrząd i elementy zawieszenia
auto dzielnie znosi moją ciężka nogę:). Nigdy nie zawiodło. Przywiązałem się do auto a ono do mnie i współpracę oceniamy pozytywnie:).

Silnik (kultura pracy, elastyczność)
Silnik przyjemny, wysoko się kręci, ładnie wyciąga od 3500 RPM. Kultura pracy bez zarzutu, chyba że źle ustawione wałki wyrównoważające. Elastyczność z wyjątkiem V biegu na dobrym poziomie. Trzeba "zajrzeć" do IV jak się chce szybko z 90 - 100 km/h wyprzedzić, a nawet do III jak się chce wyprzedzić jeszcze szybciej:).

Skrzynia biegów
Podobno różnie ze skrzynią. Podstawa do dobry olej i traktowanie z głową. Żadna skrzynia nie wytrzyma " pałowania " bez głowy i wbijania biegów szybciej niż noga wciśnie sprzęgło. Moja bez zarzutu, a licznikowy przelot jest 220 tyś km. Czasem V zgrzytnie na zimnym silniku. Przełożenia długie z wyjątkiem II, która starcza do 100 km/h.

Układ jezdny
Auto nie zachowuje się jak wanna, ale nie jest też wyjątkowo twarde. Dla tych co preferują sportowy styl jazdy może być za miękki. Zainwestować w dobre amory/sprężyny i dobre opony. Banan na twarzy gwarantowany.

Widoczność
Żadnych problemów z rozglądaniem się, nic nie przeszkadza, lusterka boczne ok, podobnie jak widoczność.

Ergonomia
Deska skierowana na kierowcę. Jak na rok 1995 materiały naprawdę dobre. Środka nie przełożono z innego samochodu tej samej marki ( powszechnie stosowana praktyka ) tylko stworzono dla tego właśnie modelu
. Niepowtarzalne i charakterne wnętrze. Wszystko pod ręką. Ładne zegary. Duuuży plus.

Wentylacja i ogrzewanie
W zasadzie bez zastrzeżeń. Ocena dobra, bo zawsze może być lepiej.

Przestrzeń (kierowcy i pasażerów)
Przestrzeń dla kierowcy jak trzeba. Wygodnie. Kierowca " otoczony " samochodem. Fotele wygodne, chociaż przydałoby się więcej trzymania bocznego. Z tyłu nie jeżdżę, ale najlepiej to nie wygląda:)

Wyciszenie
Są samochody, w których jest zdecydowanie ciszej. Zależy czego szukasz. To, że słyszę co się dzieje pod maską to dla mnie zaleta, tym bardziej że od 4000 RPM miło jest posłuchać. Przy dużych prędkościach ( > 130 km/h )zaczynają gadać uszczelki w drzwiach. Dlatego ocena 4.

Ekonomiczność
Jakby nie było auto ma 2.0 l i książkowo 150 KM. Nie da się jeździć na powietrzu, chociaż i tak pali mniej niż sie spodziewałem. Jeżdżę głownie w cyklu mieszanym albo pozamiejskim - pierwszy w graniach 10 l, pozamiejski ok. 8 l. Ceny części na rozsądnym poziomie, przy czym nie zawsze warto korzystać z najtańszych zamienników. Droga wymiana rozrządu( napinacz hydrauliczny ), na szczęście jednak wykonywana w zależności od posiadacza co 60 000 - 90 000 km. Z tyłu piasty razem z łożyskami - huczenie = wydatek na poziomie 400 zł sztuka.

Niezawodność
Auto generalnie niezawodne. Dużo zależy od stanu zakupionego egzemplarza.

POLECAM :)
Opel Kadett 1.3 S GT Ka-DED
Marka:
Opel
Model:
Kadett
Generacja:
E
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 S
Nazwa auta:
1.3 S GT Ka-DED
Przebieg:
100 000 km
Moc silnika:
75 KM
11
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Polecam fanatykom prostoty i sportowej jazdy za małą cenę, nie jest to z pewnością słynny CRX ale nisko osadzone siedzenia 2 pary drzwi brak jakiegokolwiek pomagania poza hamulcami no i proty silnik z gaźnikiem sportowym. Podczas ostrej jazdy auto wyostrza wszystkie zmysły i przypomina o życiu i śmierci :P
Hyundai Lantra GLSi 1.5 SX Lampard
Marka:
Hyundai
Model:
Lantra
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5
Nazwa auta:
GLSi 1.5 SX Lampard
Przebieg:
156 000 km
Moc silnika:
96 KM
16
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Całokształt
Za tą cenę jest to naprawdę świetne auto. Autko ma założone Alufelgo 16 calowe z bieżnikiem 195 i 50/55, świetna trakcja, pewne manewry. Wyposażenie standardowe jakie oferowało auto w jego premierze imponujące 4 elektryczne szyby, Alarm + centralka + bagażnik, wspomaganie kierownicy..

Silnik(kultura pracy, elastyczność)
Moment obrotowy zapewnia dobrą elastyczność. Silnik
1.5 żwawo przyspiesza do 120 km/h. Powyżej tego zaczynają się już schody i auto rozpędza się powoli.

Skrzynia biegów
Skrzynia ma krótkie przełożenia, pracuje bez oporów. Bieg wsteczny nie zawsze wchodzi, czasami trzeba ponownie wysprzęglić. Czasami (jedynkę trzeba wysprzęglić, bo nie wejdzie - auto ma 15 lat).

Układ jezdny
Samochód prowadzi się bardzo dynamicznie i pewnie. Nisko zawieszona, usportowiona lantra świetnie wchodzi w zakręty. Zawieszenie chodzi cicho. Przy 150 km/h samochód prowadzi się pewnie.

Widoczność
Auto nisko zawieszone, siedzisz nisko. Podczas jazdy na wprost widzisz wszystko elegancko. Zaś manewrowanie ułatwiają dodatkowe boczne szyby tylne. Auto jest dosyć długie, często trzeba kombinować, aby się zmieścić.

Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewanie działa momentalnie. Po 3 minutach lantra zmienia się w saunę. Przy 20' mrozach nieocenione.

Przestrzeń kierowcy i pasażerów
Kierowca ma wszystkie przełączniki w zasięgu ręki. Pomyślano nawet o miejscu na okulary. Radio mogłoby być trochę wyżej. Dużo miejsca dla pasażera z przodu, z tyłu też jest przyzwoicie. W 4 osoby podróżuje się komfortowo. Wyprofilowane foteli i dodatkowa popielniczka z tyłu na plus.

Wyciszenie
W porównaniu do hałaśliwego Rovera 420 to lantra jest cicha. Na wyższych obrotach silnik o sobie przypomina. Przy zwalnianiu z 100 czasami odzywają się plastiki.

Stosunek jakość/cena
Za tą cenę można mieć krowę zwaną Deawoo Nubira. Ale można też mieć usportowione kombi z dynamicznym i ekonomicznym silnikiem. Auto ma też alufelgi, elektryczne szyby itp.

Tak jak w każdym aucie zmiany okresowe muszą być dopełnione. Silnik i osprzęt nie ma aż tyle elektroniki, a części są w dosyć przystępnej cenie. Dla przykładu: kompletny rozrząd z wymianą 300 zł. Filtr powietrza: 40zł. Świece 20zł.

Niezawodność: Duża
Zawieszenie: Auto płynie.
Polecam nawet jak na dzisiejsze czasy autko za średnią cenę 3 tys, poniżej łatwo znaleźć bomby rdzy w nadkolach i progach, kupując trzeba kupić zadbane od dbającego właściciela.
Przyszłe auta (2)
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji 12.07.2010
Liczba wystawionych komentarzy 65
Liczba wystawionych ocen 299
Liczba wpisów w blogach aut 0
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych 183
Liczba postów na forum 0
Ankieta
  • Moja ulubiona marka samochodu:
    Odp: PORSCHE BOXSTER
  • Ulubiony kolor samochodu:
    Odp: Srebny
  • Ulubiona muzyka w samochodzie:
    Odp: Eska
  • Najdalsza podróż autem:
    Odp: 300km
  • Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
    Odp: 5h
  • Podróż marzeń autem:
    Odp: Bugatti Werona
  • Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
    Odp: Zawieszenie i silnik
  • Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
    Odp: PORSCHE BOXSTER
Kierowca szumi214 należy do 24 grup:
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez gugul
25 marzec 2018-2024 - 6 lat razem. 207986 - 284.953 pokonane 76.967 km
3 komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez MarcinGP
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
części przyszły nowe sprzęgło LUK - 1600zł simering na wał - 50zł robota : zrób to sam,
9 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl