Tutaj jesteś:
Kierowca piotrpoznan
Profil kierowcy piotrpoznan
PRZEBIEG
2
OBROTY
piotrpoznan
CWA
26 lat za kółkiem
Wąbrzeźno
Wąbrzeźno
offline (ostatnio widziano 10 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 9 miesięcy i 17 dni
1231 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
1231 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Wcześniej jeździł:
Ford Focus 1.6 TDCi 109 KM 2006
Byłe auta (1)
Ford Focus 1.6 TDCi 109 KM 2006
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.6 Duratorq TDCi DPF
Nazwa auta:
1.6 TDCi 109 KM 2006
Przebieg:
206 477 km
Moc silnika:
109 KM
Focus MK2 jest przede wszystkim bardzo wygodny, trudno jest znaleźć bardziej funkcjonalne i przestronne auto w tej klasie. Koszty serwisowania są wyższe niż np w Golfie III, ale porównywalne z podobnymi samochodami z tego okresu, po prostu trzeba wymieniać to co się zużywa, ja wymieniałem m.in alternator, niektóre przewody, koło pasowe, łożysko, hamulce, części są łatwo dostępne i w normalnych cenach. Mocną stroną Focusa jest zawieszenie, świetnie wybiera nierówności, bezpiecznie pokonuje zakręty, a przy tym jest trwałe, samochód ma przejechane 200 tys. km a ja musiałem wymienić tylko elementy gumowe i amortyzatory. Silnik, lubi dobre paliwo, dlatego aby unknąć awarii warto tankować na sprawdzonych stacjach. Jest dużo bardziej dynamiczny od wersji 90KM, szybciej reaguje na gaz i świetnie rozpędza się już od niskich obrotów. W tym egzemplarzu spalanie w mieście w korkach nie przekracza 8 litrów ropy, wycieczki w 4 osoby i pełen bagażnik to ok 6 litrów, a na trasie przy spokojnej jeździe nieco ponad 5 litrów. DPF wbrew pozorom nie jest kłopotliwy, o ile co jakiś czas wyjeżdżamy w trasę i pozwolimy mu popracować w odpowiedniej temperaturze. To samo dotyczy turbiny i zaworu recyrkulacji spalin EGR. Jeśli ktoś użytkuje samochód jedynie na krótkich odcinkach w mieście, to lepiej kupić benzyniaka.
Blog kierowcy (1)
Dotyczy: Ford Focus 1.6 TDCi 109 KM 2006
Dodano: 11 lat temu, przez
piotrpoznan
Zapaliła się kontrolka, czerwone kółeczko z wykrzyknikiem w środku. Samochód przełączył się w tryb awaryjny, obroty nie przekraczają 2 tys. prędkość max 60km/h. W zaprzyjaźnionym ...
4
komentarze
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 08.05.2011 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 1 |
| Liczba wystawionych ocen | 0 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 3 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
