Tutaj jesteś:
Kierowca pietrodj
Profil kierowcy pietrodj
PRZEBIEG
208
OBROTY


pietrodj
SBI
bestwina
offline (ostatnio widziano 10 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 9 miesięcy i 18 dni
5489 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1021
5489 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1021
Jeździ:
Renault Thalia
Wolę pchać UNO niż jeździć VW
Obecne auta (1)
Renault Thalia
Marka:
Renault
Model:
Thalia
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5 dCi
Przebieg:
147 000 km
Moc silnika:
70 KM
Thalia Authentique z silnikiem diesla, komfortowy i dobrze wyposażony samochód.
Ma klimę, el. otw. szyby, el. lusterka, wspomaganie kier, immobiliser, ABS, el. reg. świateł.
Pali jakieś 5,5l/100km
Po pierwszym właścicielu, serwisowane tylko i wyłącznie w RENAULT.
Nie dawno był wymieniony rozrząd i parę innych rzeczy więc nie czeka nas żadna inwestycja :)
Jazda tym autem jest bardzo przyjemna, wprawdzie jest to diesel (bez turbo!) aczkolwiek gdy depniemy to od 2-4tys. obr. mamy moment obrotowy sprawiający uśmiech na twarzy :)
Przestronny, wygodny, ma dobrą regulacje foteli i kierownicy zatem dłuższa jazda nie jest męcząca.
Samochodem obecnie jeździ moja narzeczona - ja przesiadłem się do innego wozidełka :)
Ma klimę, el. otw. szyby, el. lusterka, wspomaganie kier, immobiliser, ABS, el. reg. świateł.
Pali jakieś 5,5l/100km
Po pierwszym właścicielu, serwisowane tylko i wyłącznie w RENAULT.
Nie dawno był wymieniony rozrząd i parę innych rzeczy więc nie czeka nas żadna inwestycja :)
Jazda tym autem jest bardzo przyjemna, wprawdzie jest to diesel (bez turbo!) aczkolwiek gdy depniemy to od 2-4tys. obr. mamy moment obrotowy sprawiający uśmiech na twarzy :)
Przestronny, wygodny, ma dobrą regulacje foteli i kierownicy zatem dłuższa jazda nie jest męcząca.
Samochodem obecnie jeździ moja narzeczona - ja przesiadłem się do innego wozidełka :)
Byłe auta (3)
Seat Ibiza Stella
Marka:
Seat
Model:
Ibiza
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 16V
Nazwa auta:
Stella
Przebieg:
60 500 km
Moc silnika:
75 KM
Miesiące poszukiwań zakończone sukcesem !
Autko z polskiego salonu i po jednym właścicielu z pełną dokumentacją, serwisami aż do 2011, autentycznym przebiegiem nie całe 45kkm - stan wnętrza oraz mechaniki jak z salonu :)
Jedyną wadą samochodu są drobne rysy na lakierze i zderzaku ale czego chcieć od 10cio latka który był używany w razie potrzeby a nie na codzień?!
Moje wrażenia:
Silnik:
Mały ale dynamiczny (oczywiście przy wyższych obrotach - w końcu 16V) Ten potworek ma potencjał :) Można by się pokusić o lekkie dłubnięcie tego i owego ale chyba sobie odpuszczę.. Z tą masą daje sobie świetnie radę i w dobrym tempie pozwala osiągnąć przyjemną prędkość podróżną:)
Zaskoczyło mnie to że na "luzie" w ogóle nie słychać jego pracy - jeżdżąc po mieście nie jednokrotnie zerkam na obrotomierz czy zgasł czy jednak pracuje xD
Zawieszenie:
Fabryka uzbroiła ten mały samochodzik w precyzyjny układ kierowniczy oraz wystarczająco niskie i twarde zawieszenie żeby można było trochę poszaleć w zakrętach - ogromny plus ;)
Niestety daje się to we znaki na koleinach i dziurach...
Na dużych wybojach zamienia się w taczki..
Karoseria:
W kolorze srebrny metalik ;)
Seat jest piękny, dynamiczny i ponad czasowy!
Zadziorny z przodu, subtelny z tyłu ;]
Zasługuje jeszcze tylko na piękną felgę w rozmiarze 16" i już będzie poezja, poza tym nie zamierzam nic zmieniać :)
Wnętrze:
W środku można usiąść rasowo nisko ale zarazem bardzo wygodnie dzięki pełnej regulacji fotela oraz wysokości kierownicy (co przy moich wymiarach nie jest proste)
Z tyłu jest trochę ciasno ale da się wsiąść :P
Tapicerka w bardzo jasnym kolorze, którego nazwę zna tylko moja kobieta, być może nie jest atutem (będzie się brudzić) aczkolwiek pięknie niweluje czerń i szarość plastików.
Posiadam oryginalne pokrowce więc fotele będą "ubrane"
Co do wyposażenia to golas - posiada jedynie:
- wspomaganie kierownicy
- 2 x airbag
- ABS
- immobiliser
- alarm
- centralny zamek
- elektryczną regulację wysokości świateł mijania/drogowych
- "ściemniacz" podświetlenia zegarów (w nocy jest to bardzo przydatna rzecz przy czerwonym podświetleniu!)
- regulację wysokości kierownicy
- pełną regulację foteli kierowcy i pasażera
- 4 x szyby na korbkę x)) (ale już nie długo będą elektryki)
Spalanie na poziomie 6.3 L w trasie oraz 8,4 L przy pałowaniu do czerwonego pola na obrotomierzu jest wręcz śmieszne ;P
Autko zrobiło się za ciasne dla rodziny więc...
...cieszy już nową właścicielkę;]
Autko z polskiego salonu i po jednym właścicielu z pełną dokumentacją, serwisami aż do 2011, autentycznym przebiegiem nie całe 45kkm - stan wnętrza oraz mechaniki jak z salonu :)
Jedyną wadą samochodu są drobne rysy na lakierze i zderzaku ale czego chcieć od 10cio latka który był używany w razie potrzeby a nie na codzień?!
Moje wrażenia:
Silnik:
Mały ale dynamiczny (oczywiście przy wyższych obrotach - w końcu 16V) Ten potworek ma potencjał :) Można by się pokusić o lekkie dłubnięcie tego i owego ale chyba sobie odpuszczę.. Z tą masą daje sobie świetnie radę i w dobrym tempie pozwala osiągnąć przyjemną prędkość podróżną:)
Zaskoczyło mnie to że na "luzie" w ogóle nie słychać jego pracy - jeżdżąc po mieście nie jednokrotnie zerkam na obrotomierz czy zgasł czy jednak pracuje xD
Zawieszenie:
Fabryka uzbroiła ten mały samochodzik w precyzyjny układ kierowniczy oraz wystarczająco niskie i twarde zawieszenie żeby można było trochę poszaleć w zakrętach - ogromny plus ;)
Niestety daje się to we znaki na koleinach i dziurach...
Na dużych wybojach zamienia się w taczki..
Karoseria:
W kolorze srebrny metalik ;)
Seat jest piękny, dynamiczny i ponad czasowy!
Zadziorny z przodu, subtelny z tyłu ;]
Zasługuje jeszcze tylko na piękną felgę w rozmiarze 16" i już będzie poezja, poza tym nie zamierzam nic zmieniać :)
Wnętrze:
W środku można usiąść rasowo nisko ale zarazem bardzo wygodnie dzięki pełnej regulacji fotela oraz wysokości kierownicy (co przy moich wymiarach nie jest proste)
Z tyłu jest trochę ciasno ale da się wsiąść :P
Tapicerka w bardzo jasnym kolorze, którego nazwę zna tylko moja kobieta, być może nie jest atutem (będzie się brudzić) aczkolwiek pięknie niweluje czerń i szarość plastików.
Posiadam oryginalne pokrowce więc fotele będą "ubrane"
Co do wyposażenia to golas - posiada jedynie:
- wspomaganie kierownicy
- 2 x airbag
- ABS
- immobiliser
- alarm
- centralny zamek
- elektryczną regulację wysokości świateł mijania/drogowych
- "ściemniacz" podświetlenia zegarów (w nocy jest to bardzo przydatna rzecz przy czerwonym podświetleniu!)
- regulację wysokości kierownicy
- pełną regulację foteli kierowcy i pasażera
- 4 x szyby na korbkę x)) (ale już nie długo będą elektryki)
Spalanie na poziomie 6.3 L w trasie oraz 8,4 L przy pałowaniu do czerwonego pola na obrotomierzu jest wręcz śmieszne ;P
Autko zrobiło się za ciasne dla rodziny więc...
...cieszy już nową właścicielkę;]
Fiat 126p "Maluch" drift machine
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Nazwa auta:
drift machine
Przebieg:
80 792 km
Moc silnika:
24 KM
moja pierwsza bryka :)
Fiat Uno white rocket
Marka:
Fiat
Model:
Uno
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 i.e.
Nazwa auta:
white rocket
Przebieg:
94 692 km
Moc silnika:
75 KM
SKASOWANY dnia 28.10.2012
Serce rakiety to seryjne 8-zaworowe 1.4 na monowtrysku.
Na tak nie wielką masę pojazdu (obecnie jakieś 820kg) jednostka ta świetnie sobie radzi. Oczywiście jestem maniakiem więc pokusiłem się o pewne modyfikację by jazda stała się jeszcze przyjemniejsza.
Modyfikacje:
- shortshifter (1/2)
- głowica -1mm
- polerka kanałów wlot/wylot
- dotarcie zaworów
- nowy wydech, pusty kat.
- mod dolotu + doszczelnienie, izolacja (cold intake)
- redukcja masy własnej -40kg
w planach był ostrzejszy wałek rozrządu ale jakoś wciąż odkładam ten zabieg
nie zapominam również o kosmetyce:
- obrotomierz ! najbardziej potrzebny ze wskaźników!:)
- termometr pokładowy
- przyciemnione tylne szyby (SDB ~90% czerni)
- przyciemnione klosze lamp z tyłu (nie całe ;P)
- czarne emblematy na karoserii (seryjnie blade niebieskie, teraz pięknie pasują do dwukolorowego nadwozia)
- białe kierunki boczne (od SC)
- aerodynamiczny docisk wycieraczki przedniej szyby
- oświetlenie wnętrza LED (zimna biel)
- podświetlenie zegarów LED (niebiesko - zimno białe)
- kierownica WRC z nabą
- wygodna gałka zmiany biegów z tworzywa skóropodobnego
- elektrycznie otwierane szyby z przodu
- immobiliser
- car audio:
PIONEER DEH-2300 UB (4x50W mosfet),
głośniki: 2x DAX ZGF-165 w boczkach drzwi z przodu,
2 x DAX ZGF-100 + kolumna w bagażniku
(nie jest to jakość Sony Xplode aczkolwiek czysto gra i do samochodu zupełnie wystarcza )
CDNNN - ciąg dalszy nigdy nie nastąpi...
Serce rakiety to seryjne 8-zaworowe 1.4 na monowtrysku.
Na tak nie wielką masę pojazdu (obecnie jakieś 820kg) jednostka ta świetnie sobie radzi. Oczywiście jestem maniakiem więc pokusiłem się o pewne modyfikację by jazda stała się jeszcze przyjemniejsza.
Modyfikacje:
- shortshifter (1/2)
- głowica -1mm
- polerka kanałów wlot/wylot
- dotarcie zaworów
- nowy wydech, pusty kat.
- mod dolotu + doszczelnienie, izolacja (cold intake)
- redukcja masy własnej -40kg
w planach był ostrzejszy wałek rozrządu ale jakoś wciąż odkładam ten zabieg
nie zapominam również o kosmetyce:
- obrotomierz ! najbardziej potrzebny ze wskaźników!:)
- termometr pokładowy
- przyciemnione tylne szyby (SDB ~90% czerni)
- przyciemnione klosze lamp z tyłu (nie całe ;P)
- czarne emblematy na karoserii (seryjnie blade niebieskie, teraz pięknie pasują do dwukolorowego nadwozia)
- białe kierunki boczne (od SC)
- aerodynamiczny docisk wycieraczki przedniej szyby
- oświetlenie wnętrza LED (zimna biel)
- podświetlenie zegarów LED (niebiesko - zimno białe)
- kierownica WRC z nabą
- wygodna gałka zmiany biegów z tworzywa skóropodobnego
- elektrycznie otwierane szyby z przodu
- immobiliser
- car audio:
PIONEER DEH-2300 UB (4x50W mosfet),
głośniki: 2x DAX ZGF-165 w boczkach drzwi z przodu,
2 x DAX ZGF-100 + kolumna w bagażniku
(nie jest to jakość Sony Xplode aczkolwiek czysto gra i do samochodu zupełnie wystarcza )
CDNNN - ciąg dalszy nigdy nie nastąpi...
Blog kierowcy (13)
Hej, hej, hey !
Od nie dawna mojemu UNO zaczęło coś dolegać - sam nie jestem pewien co, a że obecnie nie mam możliwości i czasu na "grzebaczkę" to piszę i liczę na jakieś pomysły co ...
29
komentarzy
White rocket zyskał nowego kierowcę - nie, nie sprzedałem go !
Moja druga połówka (ta lepsza) zdała jakiś czas temu egzamin kategorii B, a że obecnie mamy trochę inne wydatki to kupno ...
20
komentarzy
No to od początku>
W mojej rakiecie już dawno zmodyfikowałem wydech na pusty (zdecydowałem się ponieważ seryjny - począwszy od katalizatora - dosłownie się skruszył w środku, poza tym mam ...
28
komentarzy
Tak, tak - dawno temu i nie prawda..
Uzupełniam dziennik, może będzie dla potomnych.
Diagnoza była prosta: nie hamuje, trzeba by wymienić okładziny>
Jednak po ściągnięciu koła ...
8
komentarzy
Wykonana już dawno temu modyfikacja umilająca wsiadanie nocą, rozświetlająca kabinę i ogólnie dodająca uroku wnętrzu pojazdu.
Ponieważ jest to tanie i proste w wykonaniu - polecam ...
30
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 24.01.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 542 |
Liczba wystawionych ocen | 1021 |
Liczba wpisów w blogach aut | 6 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 3 |
Liczba postów na forum | 2 |
Kierowca pietrodj należy do 14 grup:
Znajomi (8)
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Niebawem minie kolejne półrocze eksploatacji Astry, na liczniku przybyło prawie 2000 kilometrów, więc najwyższa pora przedstawić najnowszą historię użytkowania "Tłuczka".
O ile poprzedni ...
4
komentarze
Dodano: 6 dni temu, przez niki129
W211 okazał się super zakupem i autem które przez 4 lata nie sprawiał nam kompletnie żadnego problemu.
Nie dziwi fakt, że następca mógł być tylko jeden.
Po 2 miesiącach poszukiwań, ...
11
komentarzy
Dodano: 12 dni temu, przez giernal
Ostatnio coraz częściej rozpoczynam wpisy dzienników pokładów od narzekań na deficyt czasu, który uniemożliwia bieżące opisywanie losów moich samochodów. Obecnie stan ten osiągnął takie ...
21
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
