Tutaj jesteś:
Kierowca matti5d
Profil kierowcy matti5d
PRZEBIEG
636
OBROTY
matti5d
SG
32 lata za kółkiem
HONDA Sapiens
HONDA Sapiens
offline (ostatnio widziano 10 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 2 miesięcy i 20 dni
8073 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 20226
8073 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 20226
Jeździ:
Honda HR-V Joy - Machine,
Honda Stream ES VTEC,
Honda CRX delSol S,
Honda Legend Acura GS Type II
Wcześniej jeździł:
Ford Escort CLX Winter Bi*ch,
Honda Civic iS,
Honda Civic Comfort S,
Jeep Grand Cherokee Limited Gold 4x4
Zapraszam na mojego bloga o analogowych samochodach:
analogcar.blog.com
więcej »
analogcar.blog.com
Obecne auta (4)
Honda HR-V Joy - Machine
Marka:
Honda
Model:
HR-V
Nadwozie:
Minivan
Silnik:
1.6 i 16V 2WD
Nazwa auta:
Joy - Machine
Przebieg:
202 840 km
Moc silnika:
105 KM
Po 2 miesiącach intensywnych poszukiwań i obejrzeniu kilkunastu sztuk, wreszcie jest!
HR-V '99 odkupiona od pierwszego właściciela z Włoch. Perfekcyjny stan wizualny i techniczny.
Serwisowana od początku, do teraz w jednym autoryzowanym serwisie Hondy (Udine).
Z ciekawostek dotyczących wyposażenia, posiada elektrycznie składane lusterka - bardzo przydatne na ciasnych parkingach.
Będzie służyła jako drugie codzienne auto, głownie do miasta zimą i dojazdu do domku w górach.
Kolejna nietuzinkowa Honda made in Japan w mojej kolekcji :)
HR-V '99 odkupiona od pierwszego właściciela z Włoch. Perfekcyjny stan wizualny i techniczny.
Serwisowana od początku, do teraz w jednym autoryzowanym serwisie Hondy (Udine).
Z ciekawostek dotyczących wyposażenia, posiada elektrycznie składane lusterka - bardzo przydatne na ciasnych parkingach.
Będzie służyła jako drugie codzienne auto, głownie do miasta zimą i dojazdu do domku w górach.
Kolejna nietuzinkowa Honda made in Japan w mojej kolekcji :)
Honda Stream ES VTEC
Marka:
Honda
Model:
Stream
Nadwozie:
Minivan
Silnik:
1.7 i
Nazwa auta:
ES VTEC
Przebieg:
102 380 km
Moc silnika:
130 KM
Sportowy 7-osobowy dzieciakowóz, mój daily-driver, idealny na wakacje i inne wycieczki.
Ten Stream RN1, wyprodukowany w Japonii, posiada silnik D17Z2 VTEC.
Jest bardzo ekonomiczny jak na auto tych rozmiarów, a pozwala osiągać całkiem przyzwoite prędkości przelotowe. W środku sporo miejsca i mnóstwo sposobów aranżacji.
Jeden z nielicznych samochodów z tego rocznika pozbawionych zbędnej elektroniki. Posiada jedynie cztery elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, zdalne otwieranie, klimatyzacje, cztery poduszki powietrzne, ABS z EBD i fabryczny system audio z DVD i 6 głosnikami.
Streama sprowadziłem z Niemiec, gdzie został odkupiony od pierwszego własciciela.
Ten Stream RN1, wyprodukowany w Japonii, posiada silnik D17Z2 VTEC.
Jest bardzo ekonomiczny jak na auto tych rozmiarów, a pozwala osiągać całkiem przyzwoite prędkości przelotowe. W środku sporo miejsca i mnóstwo sposobów aranżacji.
Jeden z nielicznych samochodów z tego rocznika pozbawionych zbędnej elektroniki. Posiada jedynie cztery elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, zdalne otwieranie, klimatyzacje, cztery poduszki powietrzne, ABS z EBD i fabryczny system audio z DVD i 6 głosnikami.
Streama sprowadziłem z Niemiec, gdzie został odkupiony od pierwszego własciciela.
Honda CRX delSol S
Marka:
Honda
Model:
CRX
Generacja:
III
Nadwozie:
Del Sol
Silnik:
1.6 ESi
Nazwa auta:
delSol S
Przebieg:
111 370 km
Moc silnika:
107 KM
Moja weekendowa Honda. Najprawdopodobniej najlepiej zachowany seryjny delSol w Polsce.
Do tego w mało spotykanej wersji S (specyfikacja USDM), posiadajacej silnik D15B7 o mocy 107 KM oraz ciekawe wyposażenie.
W odróżnieniu do europejskich modeli ma 2 poduszki powietrzne, przednie światła przeciwmgielne, trzeci ledowy stop i zdalne otwieranie bagażnika.
Za to, jest fabrycznie pozbawiony ABS, wspomagania kierownicy i klimatyzacji - dzięki czemu jest najlżejszym z delSoli (1030 kg).
Auto sprawia dużo frajdy z jazdy. Poruszam się nim tylko bez dachu, oczywiście jedynie w letnie, słoneczne dni.
Do tego w mało spotykanej wersji S (specyfikacja USDM), posiadajacej silnik D15B7 o mocy 107 KM oraz ciekawe wyposażenie.
W odróżnieniu do europejskich modeli ma 2 poduszki powietrzne, przednie światła przeciwmgielne, trzeci ledowy stop i zdalne otwieranie bagażnika.
Za to, jest fabrycznie pozbawiony ABS, wspomagania kierownicy i klimatyzacji - dzięki czemu jest najlżejszym z delSoli (1030 kg).
Auto sprawia dużo frajdy z jazdy. Poruszam się nim tylko bez dachu, oczywiście jedynie w letnie, słoneczne dni.
Honda Legend Acura GS Type II
Marka:
Honda
Model:
Legend
Generacja:
II
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
3.2 i 24V
Nazwa auta:
Acura GS Type II
Przebieg:
113 250 km
Moc silnika:
240 KM
Ozdoba mojej małej, prywatnej kolekcji Hond. Acura Legend GS. Topowa wersja z unikalnym silnikiem Type II 240 KM.
Silniki tego samego typoszeregu C32A montowane były w modelu NSX (wzbogacone o układ VTEC).
Niezwykle komfortowy i szybki samochód, w dodatku niezawodny jak na Honde z lat 90 przystało.
Posiada na wyposażeniu kilka smaczków: elektrycznie regulowaną kolumnę kierownicy, która podnosi sie ułatwiając zajmowanie miejsca, podświetlane zewnętrzne zamki drzwi, wspaniały system audio firmowany przez BOSE, itd...
Mój egzemplarz jest utrzymywany w idealnym stanie, służy mi do przejażdżek w ciepłe, słoneczne dni. Na codzień jest garażowany wraz z moimi pozostałymi Hondami.
Silniki tego samego typoszeregu C32A montowane były w modelu NSX (wzbogacone o układ VTEC).
Niezwykle komfortowy i szybki samochód, w dodatku niezawodny jak na Honde z lat 90 przystało.
Posiada na wyposażeniu kilka smaczków: elektrycznie regulowaną kolumnę kierownicy, która podnosi sie ułatwiając zajmowanie miejsca, podświetlane zewnętrzne zamki drzwi, wspaniały system audio firmowany przez BOSE, itd...
Mój egzemplarz jest utrzymywany w idealnym stanie, służy mi do przejażdżek w ciepłe, słoneczne dni. Na codzień jest garażowany wraz z moimi pozostałymi Hondami.
Byłe auta (4)
Ford Escort CLX Winter Bi*ch
Marka:
Ford
Model:
Escort
Generacja:
VII
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 i 16V
Nazwa auta:
CLX Winter Bi*ch
Przebieg:
241 839 km
Moc silnika:
90 KM
Po Jeepie sprzedanym w marcu, w zbliżającym się sezonie zimowym nadchodzi era Forda :)
Budżetowe auto przeznaczone do szurania po zasypanych, zasolonych i dziurawych drogach, podczas nadchodzących miesięcy - kiedy to moje Hondy urlopują się w garażach :)
Posiada niezbędne wyposażenie:
- nowe zimówki
- nowy akumulator
- nowe wycieraczki i zimowy płyn spryskiwacza
- sprawne ogrzewanie ;)
Budżetowe auto przeznaczone do szurania po zasypanych, zasolonych i dziurawych drogach, podczas nadchodzących miesięcy - kiedy to moje Hondy urlopują się w garażach :)
Posiada niezbędne wyposażenie:
- nowe zimówki
- nowy akumulator
- nowe wycieraczki i zimowy płyn spryskiwacza
- sprawne ogrzewanie ;)
Honda Civic iS
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VI
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 i S
Nazwa auta:
iS
Przebieg:
123 796 km
Moc silnika:
90 KM
Moja pierwsza Honda.
Kupiona jako nowa w salonie przez mojego Tatę w 1995 roku, a następnie odkupiona przeze mnie po 5 latach za własne, zarobione pieniądze.
To ona zaraziła mnie miłoscią do tej marki :)
Kupiona jako nowa w salonie przez mojego Tatę w 1995 roku, a następnie odkupiona przeze mnie po 5 latach za własne, zarobione pieniądze.
To ona zaraziła mnie miłoscią do tej marki :)
Honda Civic Comfort S
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VI
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 i S
Nazwa auta:
Comfort S
Przebieg:
159 962 km
Moc silnika:
90 KM
Bardzo wdzięczny i niezawodny samochód. Wersja Comfort S w nietypowym kolorze. Miło go wspominam.
Mam nadzieję, że obecny właściciel należycie o niego dba.
Mam nadzieję, że obecny właściciel należycie o niego dba.
Jeep Grand Cherokee Limited Gold 4x4
Marka:
Jeep
Model:
Grand Cherokee
Generacja:
I
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
4.0 i Limited
Nazwa auta:
Limited Gold 4x4
Przebieg:
284 628 km
Moc silnika:
190 KM
To był mój codzienny pojazd zimowy. Idealny do miasta i na trudne warunki. Można zupełnie sie nie przejmować i z łatwością zaparkować na wysokim krawężniku lub w zaspie.
Egzemplarz zachowany w 100% seryjnym stanie, wbrew obiegowej opinii niezawodny. Lakier perłowy, wewnątrz czekoladowa skóra.
Wersja Limited fabrycznie jest wyposażona w wiele przyjemnych elektrycznych gadżetów, m.in. sytem audio Infinity Gold.
Mimo 4 litrowego silnika i masy bliskiej 2 tonom, spalanie benzyny w trasie potrafi spaść do 10, a w mieście oscyluje około 17 litrów / 100 km.
Egzemplarz zachowany w 100% seryjnym stanie, wbrew obiegowej opinii niezawodny. Lakier perłowy, wewnątrz czekoladowa skóra.
Wersja Limited fabrycznie jest wyposażona w wiele przyjemnych elektrycznych gadżetów, m.in. sytem audio Infinity Gold.
Mimo 4 litrowego silnika i masy bliskiej 2 tonom, spalanie benzyny w trasie potrafi spaść do 10, a w mieście oscyluje około 17 litrów / 100 km.
Przyszłe auta (1)
Honda NSX
Tutaj nie będę wybredny. Honda, lub Acura NSX musi w końcu zagoscić w moim garażu!
Blog kierowcy (25)
Dodano: 11 lat temu, przez
matti5d
Dawno nic nie pisałem, ponieważ czasu na hobby samochodowe coraz mniej. Mimo to trochę jednak udaje się go wygospodarować.
No własnie, a co z moimi Hondami? Jedne jeżdżą sporo, a inne ...
13
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
matti5d
Producenci samochodów co jakiś czas ogłaszają akcje przywoławcze dla swoich wyrobów.
Mało kto zdaje sobie sprawę, że w przypadku akcji typu Safety Recall, czyli tych związanych z ...
6
komentarzy
Dotyczy: Honda HR-V Joy - Machine
Dodano: 12 lat temu, przez
matti5d
Przed nadchodzącą zimą wyposażyłem HR-V w fabryczny komplet chlapaczy. Jak przystało na oryginalne akcesoria Hondy, wszystko jest idealnie dopasowane, a montaż banalnie prosty.
Przy okazji ...
4
komentarze
Dodano: 12 lat temu, przez
matti5d
Jeśli jest Ci źle, włącz filmik poniżej i poczuj jak przyjemnie koi nerwy głębokie brzmienie silnika V8 pozbawionego elektronicznych kagańców, a doposażonego w brutalny, kompletny układ ...
28
komentarzy
Dotyczy: Honda HR-V Joy - Machine
Dodano: 12 lat temu, przez
matti5d
Na koniec urlopu HR-V pojechał w góry.
To krótka trasa, jedyne 80 km / 1h. od miejsca zamieszkania, więc nie będzie statystyk, tradycyjnie zaś będzie filmik :)
Miejsce docelowe to ...
3
komentarze
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 29.11.2011 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 588 |
| Liczba wystawionych ocen | 20226 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 10 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Kierowca matti5d należy do 2 grup:
Znajomi (6)
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

