Tutaj jesteś:
Kierowca _F1le_
Profil kierowcy _F1le_
PRZEBIEG
439
OBROTY
_F1le_
28 lat za kółkiem
offline (ostatnio widziano 4 lata temu)
zarejestrowany od 16 lat, 3 miesięcy i 14 dni
6415 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 241
6415 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 241
Wcześniej jeździł:
BMW Seria 5 F10 535xd M-Pakiet,
Honda Civic Type-R 2.4L
Obecne auta (2)
BMW Seria 2 M235i
Marka:
BMW
Model:
Seria 2
Generacja:
G42-U06
Nadwozie:
M Gran Coupe
Silnik:
2.0 235i
Nazwa auta:
M235i
Przebieg:
51 440 km
Moc silnika:
306 KM
BMW M235i Gran Coupe xDrive '20
2.0L benzyna turbo
306KM
4.8s do 100km/h (pakiet M-Performance)
Full opcja bez szyberdachu. Z powodów braków aut w czasie COVID19, nie dało się zamówić nowego, ale trafił się roczny od dealera z przebiegiem 5000km.
2.0L benzyna turbo
306KM
4.8s do 100km/h (pakiet M-Performance)
Full opcja bez szyberdachu. Z powodów braków aut w czasie COVID19, nie dało się zamówić nowego, ale trafił się roczny od dealera z przebiegiem 5000km.
Mercedes CLS 53 AMG 4Matic+
Marka:
Mercedes
Model:
CLS
Generacja:
C257
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
3.0 450
Nazwa auta:
53 AMG 4Matic+
Moc silnika:
435 KM
Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ '19
3.0L benzyna turbo+kompresor+mild hybrid
435KM + 22KM silnik elektryczny
4.5s do 100kmh
Pakiet kierowcy AMG - przesunięty ogranicznik na 270kmh
Następca mojej starej F10, którą żegnam właśnie i przesiadam się do konkurencji. Diesel był super, ale trochę brakuje mi strzelania z wydechu benzyny, wysokich obrotów i to nawiązanie i jednocześnie powrót do korzeni czyli Hondy Type-R.
3.0L benzyna turbo+kompresor+mild hybrid
435KM + 22KM silnik elektryczny
4.5s do 100kmh
Pakiet kierowcy AMG - przesunięty ogranicznik na 270kmh
Następca mojej starej F10, którą żegnam właśnie i przesiadam się do konkurencji. Diesel był super, ale trochę brakuje mi strzelania z wydechu benzyny, wysokich obrotów i to nawiązanie i jednocześnie powrót do korzeni czyli Hondy Type-R.
Byłe auta (2)
BMW Seria 5 F10 535xd M-Pakiet
Marka:
BMW
Model:
Seria 5
Generacja:
F10-F11
Nadwozie:
Limuzyna
Silnik:
535d
Nazwa auta:
F10 535xd M-Pakiet
Przebieg:
59 709 km
Moc silnika:
313 KM
BMW F10 535d x-Drive '15
3.0L diesel 2 x turbo
313KM
5.2s do 100kmh
3.0L diesel 2 x turbo
313KM
5.2s do 100kmh
Honda Civic Type-R 2.4L
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VIII
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.8 i-VTEC
Nazwa auta:
Type-R 2.4L
Przebieg:
62 000 km
Moc silnika:
292 KM
Honda Civic Type-R Special Edition w kolorze Championship White (30 aut na Polskę) z fabryczną szperą i z dodatkowo wymienionymi wkładami zderzaków noszącą nazwę w katalogach Hondy - Grand Prix Edition.Fabrycznie 201KM i 6,6s do 100km/h
Moc seria : 208KM
Moc po samym wydechu Milltek Sport: 214KM
Moc po w/w modyfikacjach na OEMowej przepustnicy i OEMowym kolektorze ssącym z silnikiem 2.0l : 246KM
Moc po wszystkich modyfikacjach z silnikiem 2.0l: 257KM @ 242Nm
Moc obecna z silnikem 2.4l: 292KM @ 302Nm
Modyfikacje na daną chwilę :
Silnik :
R4, 1998cc, 16V i-VTEC, moc seria 201KM
GT : Blok silnika z Accorda 2.4l, rozwiercone cylindry o 1mm (pojemność skokowa zwiększona z 2353 na 2407), kute tłoki CP (12,5:1), lekkie kute korbowody Brian Crower UltraLight, odchudzenie wału korbowego (~20%) i wyważenie, głowica z Type-R lekko planowana, uszczelka pod głowicę COMETIC (ogólny stopień sprężania ~12.7:1), kolektor wydechowy TODA 4-2-1 de-cat, wydech Milltek Sport, pompa oleju TODA bez wałków wyrównoważających, sprężynki zaworowe TODA, wałki rozrządu TODA A3, układ dolotowy GruppeM, kolektor ssący RRC (z japońskiego Type-R'a modelu FD2), uszczelka termiczna pod kolektor ssący M+M Honda, przepustnica SPOON 70mm, wtryskiwacze 410cc DENSO, listwa paliwowa CPL Racing, Hondata FlashPro ECU, olej Motul X-cess 8100 5W40 (wymieniany przed i po zimie - średnio co 8000km)
Napęd :
przedni, 6 biegów, fabryczna szpera
GT : Sprzęgło MUGEN Copper-Fiber, lekkie koło zamachowe TODA 3.8kg
Zawieszenie :
Przód : Kolumny McPhersona
Tył : Belka skrętna
GT : Gwint TEIN FLEX + TEIN EDFC
Hamulce :
Przód : Tarcze wentylowane 300mm
Tył : Tarcze 260mm
GT : Zestaw hamulcowy STOPTECH Big Brake Kit 328x28 i 4ro tłoczkowe zaciski ST40, przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie, klocki przód ENDLESS MX72, tarcze tył BOSCH, klocki Project Mu TYPE NS. Płyn hamulcowy Motul RBF660
Koła :
Obręcze : Lato - RAYS VR.G2 8.5x18 ET44, Zima - TSW Spa Matt Black 8x17 ET40
Opony : Lato - Federal 595RS-R Semi-Slick 225/40R18 88W, Zima - UniRoyal MS Plus 66 225/45R17 91H
Styl :
Przyciemnione szyby, Hondowski pakiet Grand Prix Edition (zmienione wkłady przedniego i tylego zderzaka), aluminiowa klapka wlewu paliwa z akcesoriów Hondy, naklejki boczne Type-R, przedni grill MUGEN, tylny spoiler MUGEN, karbonowa pokrywa świec MUGEN, "skarpetka" na zbiornik wyrównawczy MUGEN, gałka zmiany biegów MUGEN, korek wlewu oleju MUGEN, korek chłodnicy zwiększający ciśnienie w układzie MUGEN, pakiet CityPack
Moc seria : 208KM
Moc po samym wydechu Milltek Sport: 214KM
Moc po w/w modyfikacjach na OEMowej przepustnicy i OEMowym kolektorze ssącym z silnikiem 2.0l : 246KM
Moc po wszystkich modyfikacjach z silnikiem 2.0l: 257KM @ 242Nm
Moc obecna z silnikem 2.4l: 292KM @ 302Nm
Modyfikacje na daną chwilę :
Silnik :
R4, 1998cc, 16V i-VTEC, moc seria 201KM
GT : Blok silnika z Accorda 2.4l, rozwiercone cylindry o 1mm (pojemność skokowa zwiększona z 2353 na 2407), kute tłoki CP (12,5:1), lekkie kute korbowody Brian Crower UltraLight, odchudzenie wału korbowego (~20%) i wyważenie, głowica z Type-R lekko planowana, uszczelka pod głowicę COMETIC (ogólny stopień sprężania ~12.7:1), kolektor wydechowy TODA 4-2-1 de-cat, wydech Milltek Sport, pompa oleju TODA bez wałków wyrównoważających, sprężynki zaworowe TODA, wałki rozrządu TODA A3, układ dolotowy GruppeM, kolektor ssący RRC (z japońskiego Type-R'a modelu FD2), uszczelka termiczna pod kolektor ssący M+M Honda, przepustnica SPOON 70mm, wtryskiwacze 410cc DENSO, listwa paliwowa CPL Racing, Hondata FlashPro ECU, olej Motul X-cess 8100 5W40 (wymieniany przed i po zimie - średnio co 8000km)
Napęd :
przedni, 6 biegów, fabryczna szpera
GT : Sprzęgło MUGEN Copper-Fiber, lekkie koło zamachowe TODA 3.8kg
Zawieszenie :
Przód : Kolumny McPhersona
Tył : Belka skrętna
GT : Gwint TEIN FLEX + TEIN EDFC
Hamulce :
Przód : Tarcze wentylowane 300mm
Tył : Tarcze 260mm
GT : Zestaw hamulcowy STOPTECH Big Brake Kit 328x28 i 4ro tłoczkowe zaciski ST40, przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie, klocki przód ENDLESS MX72, tarcze tył BOSCH, klocki Project Mu TYPE NS. Płyn hamulcowy Motul RBF660
Koła :
Obręcze : Lato - RAYS VR.G2 8.5x18 ET44, Zima - TSW Spa Matt Black 8x17 ET40
Opony : Lato - Federal 595RS-R Semi-Slick 225/40R18 88W, Zima - UniRoyal MS Plus 66 225/45R17 91H
Styl :
Przyciemnione szyby, Hondowski pakiet Grand Prix Edition (zmienione wkłady przedniego i tylego zderzaka), aluminiowa klapka wlewu paliwa z akcesoriów Hondy, naklejki boczne Type-R, przedni grill MUGEN, tylny spoiler MUGEN, karbonowa pokrywa świec MUGEN, "skarpetka" na zbiornik wyrównawczy MUGEN, gałka zmiany biegów MUGEN, korek wlewu oleju MUGEN, korek chłodnicy zwiększający ciśnienie w układzie MUGEN, pakiet CityPack
Blog kierowcy (43)
Dodano: 12 lat temu, przez
_F1le_
Dawno nic nie pisałem, więc przyszedł najwyższy czas. W te wakację byłem w USA. Po raz pierwszy miałem okazję poobserwować kraj za wielką wodą i popatrzeć się trochę na motoryzację. Od ...
23
komentarze
Dotyczy: Honda Civic Type-R 2.4L
Dodano: 12 lat temu, przez
_F1le_
Tak więc nie że nic się nie działo, auto wyjechało z nową specyfikacją 2013. Modyfikacji mechanicznych - brak na ten sezon, natomiast auto zyskało modyfikację elelektroniczną - jest to ...
13
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
_F1le_
Jak zwykle opowieść z cyklu łopatologicznego o zasadzie działania ECU. Jeżeli nie wiesz co to ECU, idź do innego motobloga :)
Opis jest dość sporym uproszczeniem! oraz dotyczy aut ...
6
komentarzy
Dotyczy: Honda Civic Type-R 2.4L
Dodano: 12 lat temu, przez
_F1le_
Wpisów nie było, ale standardowo, żeby nie było, że nic się nie dzieje, bo trochę zmian na sezon 2013 niewątpliwie będzie w/g mojej nowej koncepcji :)
Nakładka słupka A powędrowała do ...
6
komentarzy
Dotyczy: Honda Civic Type-R 2.4L
Dodano: 13 lat temu, przez
_F1le_
Trochę się przewinąłem. Drugie miejsce w klasie silników Honda K/H/F - niedoładowane (Civic Type-R, Prelude, S2000)
Polecam tryb HD włączyć.
Miłego oglądania :)
Lista strat to ok ...
8
komentarzy
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 15.11.2009 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 180 |
| Liczba wystawionych ocen | 241 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 39 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: BMW
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: czarny/biały
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: dance/club
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Chorwacja
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Autobus do Włoch
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: wsyzstko związane z bezpieczeństwem
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: żadne
Kierowca _F1le_ należy do 3 grup:
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
