Tutaj jesteś:
Kierowca YanoosHpl
Profil kierowcy YanoosHpl
PRZEBIEG
184
OBROTY
YanoosHpl
OK
17 lat za kółkiem
Kędzierzyn-Koźle
Kędzierzyn-Koźle
offline (ostatnio widziano 11 lat temu)
zarejestrowany od 16 lat, 2 miesięcy i 9 dni
11049 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 3525
11049 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 3525
Wcześniej jeździł:
Fiat 126p "Maluch" MRT
imię: Janusz
miejsce zamieszkania: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
data urodzenia: 18.05.1990
zawód: technik mechanik (progr. i obsł. obrabiarek CNC)
kierowca od: 08.08.08 :))
aktualne zajęcie: studia - mechanika i budowa maszyn
więcej:
www.nk.pl/profile/2860837
www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100001860651794 - zapraszam do znajomych na fb :)
więcej »
miejsce zamieszkania: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
data urodzenia: 18.05.1990
zawód: technik mechanik (progr. i obsł. obrabiarek CNC)
kierowca od: 08.08.08 :))
aktualne zajęcie: studia - mechanika i budowa maszyn
więcej:
www.nk.pl/profile/2860837
www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100001860651794 - zapraszam do znajomych na fb :)
Obecne auta (3)
Volkswagen Golf GöLF
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.9 TDI
Nazwa auta:
GöLF
Przebieg:
211 343 km
Moc silnika:
90 KM
Witam!
Posiadam Volkswagena Golfa z 1996 roku, który jest moim drugim samochodem - następcą niezastąpionego Fiata 126p, którym nieszczęśliwie dachowałem (więcej informacji na profilu Malucha).
Kupiłem go pod koniec marca 2011 roku z przebiegiem nieco ponad 203tys. km, przy czym wartość tego przebiegu jest zaledwie symboliczna, gdyż auto jest napędzane najlepszą z najlepszych volkswagenowskich jednostek wysokoprężnych turbodoładowanych 1.9 TDI 90PS.
Jeśli chodzi o wyposażenie, to w porównaniu z Maluchem tutaj można się bardziej rozpisać (a raczej w ogóle coś napisać). Wersja wyposażeniowa to GT, a więc jest dobrze, a nawet bardzo dobrze jak na czasy produkcji trzeciej generacji. Duży komfort podróżowania zapewnia jak ta ten rocznik dużo bajerów. Średnie spalanie, czas jazdy, przebyty dystans jak i inne parametry można kontrolować na wyświetlaczu komputera pokładowego; elektrycznie sterowane lusterka eliminują różnego rodzaju pozy gimnastyczne potrzebne do regulacji lusterka od strony pasażera; dzięki elektrycznie sterowanym szybom przednim i tylnim kierowca jak i pasażerowie nie są narażeni na nadwyrężanie ręki poprzez wykonywanie szybkich ruchów obrotowych; najważniejsze - odpowiednie warunki (zwłaszcza latem) zapewnia Climatronic, a chcąc nie narażać się na dodatkowe litry paliwa zużyte podczas jazdy zawsze można otworzyć szyberdach, którym oczywiście też steruje się elektrycznie lub włączyć zwykły nawiew ECON. Jeszcze inne z ważniejszych elementów wyposażenia to oczywiście np.:
- zamykany schowek na klucz,
- dzielona tylna kanapa w stosunku 1/3,
- regulacja wysokości pasów z przodu,
- centralny zamek,
- podświetlenie wnętrza z opóźnieniem czasowym,
- wspomaganie kierownicy,
- regulowana wysokość kolumny kierowniczej,
- immobiliser, itd...
W Golfie jest zainstalowany radioodtwarzacz Sony CDX-GT640UI wraz z CD-Wechslerem na 10CD i 6 głośnikami. Wszystko pięknie daje radę.
Jak na razie jestem z Gólfa bardzo zadowolony!
[opis w budowie...]
Posiadam Volkswagena Golfa z 1996 roku, który jest moim drugim samochodem - następcą niezastąpionego Fiata 126p, którym nieszczęśliwie dachowałem (więcej informacji na profilu Malucha).
Kupiłem go pod koniec marca 2011 roku z przebiegiem nieco ponad 203tys. km, przy czym wartość tego przebiegu jest zaledwie symboliczna, gdyż auto jest napędzane najlepszą z najlepszych volkswagenowskich jednostek wysokoprężnych turbodoładowanych 1.9 TDI 90PS.
Jeśli chodzi o wyposażenie, to w porównaniu z Maluchem tutaj można się bardziej rozpisać (a raczej w ogóle coś napisać). Wersja wyposażeniowa to GT, a więc jest dobrze, a nawet bardzo dobrze jak na czasy produkcji trzeciej generacji. Duży komfort podróżowania zapewnia jak ta ten rocznik dużo bajerów. Średnie spalanie, czas jazdy, przebyty dystans jak i inne parametry można kontrolować na wyświetlaczu komputera pokładowego; elektrycznie sterowane lusterka eliminują różnego rodzaju pozy gimnastyczne potrzebne do regulacji lusterka od strony pasażera; dzięki elektrycznie sterowanym szybom przednim i tylnim kierowca jak i pasażerowie nie są narażeni na nadwyrężanie ręki poprzez wykonywanie szybkich ruchów obrotowych; najważniejsze - odpowiednie warunki (zwłaszcza latem) zapewnia Climatronic, a chcąc nie narażać się na dodatkowe litry paliwa zużyte podczas jazdy zawsze można otworzyć szyberdach, którym oczywiście też steruje się elektrycznie lub włączyć zwykły nawiew ECON. Jeszcze inne z ważniejszych elementów wyposażenia to oczywiście np.:
- zamykany schowek na klucz,
- dzielona tylna kanapa w stosunku 1/3,
- regulacja wysokości pasów z przodu,
- centralny zamek,
- podświetlenie wnętrza z opóźnieniem czasowym,
- wspomaganie kierownicy,
- regulowana wysokość kolumny kierowniczej,
- immobiliser, itd...
W Golfie jest zainstalowany radioodtwarzacz Sony CDX-GT640UI wraz z CD-Wechslerem na 10CD i 6 głośnikami. Wszystko pięknie daje radę.
Jak na razie jestem z Gólfa bardzo zadowolony!
[opis w budowie...]
KROSS Crow Preria
Nazwa auta:
KROSS Crow Preria
Przebieg:
2 912 km
Oto mój kolejny pojazd, którym poruszam się na codzień:
rower KROSS CROW PRERIA
Specyfikacja favryczna:
Rama - 28'' Aluminium 6061
Kolor - czarno-srebrny
Rozmiar - 21"
Widelec - SR Sontour SF-NEX4110 z blokadą skoku
Biegi - 24
Przerzutka przód - Shimano Alivio
Przerzutka tył - Shimano Deore
Hamulec przód - Magura HS-11
Hamulec tył - Magura HS-11
Manetki - Shimano Alivio
Korba - Truvativ X-Flow (aktualnie inna)
Suport - VP-BC73 Cartridge
Łańcuch - KMC Z72 (aktualnie Shimano)
Kaseta - Sram PG-830 8-speed
Piasty - Joy Industrial
Opony - Schwalbe Terra Cruiser 700x35 (aktualnie Michelin TransWorls Sprint)
Obręcze - Alexrims X2100
Kierownica - HL Corp aluminium
Wspornik kierownicy - regulowany ZOOM
Wspornik siodła - HL Corp aluminium
Stery - Super Express H703
Siodło - Selle Royal żelowe
Pedały - VP 610
Waga - 15,3 kg
Wyposażenie dodatkowe - podpórka (aktualnie brak), prędkościomierz Sigma 400 (dokupiony)
kupiony 9.06.2010
rower KROSS CROW PRERIA
Specyfikacja favryczna:
Rama - 28'' Aluminium 6061
Kolor - czarno-srebrny
Rozmiar - 21"
Widelec - SR Sontour SF-NEX4110 z blokadą skoku
Biegi - 24
Przerzutka przód - Shimano Alivio
Przerzutka tył - Shimano Deore
Hamulec przód - Magura HS-11
Hamulec tył - Magura HS-11
Manetki - Shimano Alivio
Korba - Truvativ X-Flow (aktualnie inna)
Suport - VP-BC73 Cartridge
Łańcuch - KMC Z72 (aktualnie Shimano)
Kaseta - Sram PG-830 8-speed
Piasty - Joy Industrial
Opony - Schwalbe Terra Cruiser 700x35 (aktualnie Michelin TransWorls Sprint)
Obręcze - Alexrims X2100
Kierownica - HL Corp aluminium
Wspornik kierownicy - regulowany ZOOM
Wspornik siodła - HL Corp aluminium
Stery - Super Express H703
Siodło - Selle Royal żelowe
Pedały - VP 610
Waga - 15,3 kg
Wyposażenie dodatkowe - podpórka (aktualnie brak), prędkościomierz Sigma 400 (dokupiony)
kupiony 9.06.2010
Jawa 50 typ 20
Nazwa auta:
Jawa 50 typ 20
Przebieg:
20 000 km
...
Byłe auta (1)
Fiat 126p "Maluch" MRT
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Nazwa auta:
MRT
Przebieg:
77 153 km
Moc silnika:
24 KM
Czytając ten opis, należy czytać go w czasie przeszłym...
Witam!
Posiadam Fiata 126p ELX z 1999 roku. Jest to samochód seryjny jak na Malucha przystało, więc nie ma się tutaj co rozpisywać na temat parametrów technicznych i wyposażenia, bo parametrów brak, a wyposażenie to nuda jak flaki z olejem. Wiadomo, standardowy silnik o pojemności "flaszki" 650ccm i rozwijający niepowtarzalną moc dochodzącą wartością nawet do 24PS, ale pewnie i tak połowa koników już wyjeżdżając z salonu uciekła ze stajni. To auto jest w moim posiadaniu od nowości, czyli od końca 1999 roku. Pierwsze niecałe 6 lat jeździł nim mój tata (do 60000km), następne 3 lata był używany sporadycznie na "pożyczkach" (60000-63000km), a od połowy 2008 roku jeżdżę nim ja (od 63000km). Jest to mój pierwszy samochód, który kocham!
Auto jest w bardzo dobrym stanie jeżeli chodzi o nadwozie, silnik i przeniesienie napędu. Zero rudych przyjacieli (chociaż ostatnio pojawiły się na dole drzwi od zewnętrznej strony, ale to da się opanować), silnik pracuje równo i pali "na dotyk" nawet w zimie (nie biorąc pod uwagę akumulatora, który niekiedy lubi płatać figle, chociaż jest większe prawdopodobieństwo, że się rozładuje w środku lata niż przy 10ciostopniowym mrozie). Jeżeli chodzi o spalanie, to w okresie wiosenno-letnio-jesiennym mieści się ono idealnie w granicach podawanych przez producenta, czyli przy tym motorze w dzisiejszych czasach przekracza normę pięciokrotnie. W zimie dziesięciokrotnie. Jedyne mankamenty mogą się pojawić w układzie jezdnym oraz w układzie kierowniczym. Luzy w przekładni kierowniczej i częste "zapiekanie się" smaru w zwrotnicach powoduje mało komfortowe operowanie kierownicą. Ale te wehikuły już tak mają.
MIMO BÓLU, MIMO ZŁOŚCI, MALUCH PEŁEN JEST RADOŚCI! :))
Teraz trochę o tuningu tego samochodu... Może tuning, to za dużo powiedziane, więc nazwijmy to jego historią:
1999-2007:
Auto w stanie nienaruszonym, zero "udziwnień", wygląd jak seria prosto z salonu.
2007:
Wujek parkuje tyłem na hydrancie, strata "nietykalności osobistej", tylna klapa z emblematem FIAT i naklejkami MALUCH i TOWN zmieniona na nową ze starszymi emblematami 126p i 650E oraz nowy tylni zderzak.
2008:
Na tylnej klapie pod emblematem 126p ląduje dodatkowy emblemat RACING.
2009:
Emblematy starego typu 126p i 650E zostają zamienione na początkowe naklejki MALUCH i TOWN, oraz ostaje dodana dodatkowa naklejka FIAT w miejsce widnienia początkowego emblematu FIAT.
Nastąpienie szkody parkingowej na drzwiach kierowcy, szybkie zniwelowanie grubej rysy oraz namalowanie czarnego pasa w miejscu wystąpienia rysy oraz symetrycznie na drzwiach pasażera.
Namalowany czarny pas zostaje zamieniony na naklejkę w kolorze niebieskim.
Jeden z kołpaków pęka w pół, wymiana wszystkich kołpaków na ten sam wzór, i przemalowanie na kolor żółty.
Na przedniej szybie oraz na tylnej klapie ląduje napis YANOOSH.
Upiększenie kołpaków, domalowanie białej obwódki.
2010:
Napis YANOOSH z przedniej szyby znika z powodów znudzenia.
Na tylnej szybie pojawia się oryginalna naklejka AUTO W CENTRUM.
Z powodu szwankowania obydwu zamków w drzwiach zostaje zainstalowany centralny zamek sterowany pilotem.
Żółto-białe kołpaki zostają zdjęte z powodu tajemniczego zniszczenia jednego z nich.
Na tylnej kanapie ląduje skrzynia z czterema głośnikami oraz zostaje zainstalowane nowiuśkie radio SONY.
Do zestawu sprzętu car-audio dochodzi CD-Wechsler SONY na 10CD.
2011:
Z dwóch kompletów kołpaków zostaje złożony jeden komplet i przemalowany na kolor biały. Przemalowane także na biało zostają boczne kratki.
13.03.2011:
Niestety, ale w tym dniu MRT kończy swój żywot z powodu dachowania. :((
A tak kształtowała się nazwa mojego bolidu:
1. FIAT 126p - nazwa fabryczna
2. Maluch - nazwa potoczna
3. FIAT 126p Racing - połączenie nazwy fabrycznej z dołączonym emblematem
4. Maluch Racing - połączenie nazwy potocznej z emblematem
5. Maluch Racing-Tuning [MRT] - dodanie do poprzedniej nazwy słowa Tuning
Witam!
Posiadam Fiata 126p ELX z 1999 roku. Jest to samochód seryjny jak na Malucha przystało, więc nie ma się tutaj co rozpisywać na temat parametrów technicznych i wyposażenia, bo parametrów brak, a wyposażenie to nuda jak flaki z olejem. Wiadomo, standardowy silnik o pojemności "flaszki" 650ccm i rozwijający niepowtarzalną moc dochodzącą wartością nawet do 24PS, ale pewnie i tak połowa koników już wyjeżdżając z salonu uciekła ze stajni. To auto jest w moim posiadaniu od nowości, czyli od końca 1999 roku. Pierwsze niecałe 6 lat jeździł nim mój tata (do 60000km), następne 3 lata był używany sporadycznie na "pożyczkach" (60000-63000km), a od połowy 2008 roku jeżdżę nim ja (od 63000km). Jest to mój pierwszy samochód, który kocham!
Auto jest w bardzo dobrym stanie jeżeli chodzi o nadwozie, silnik i przeniesienie napędu. Zero rudych przyjacieli (chociaż ostatnio pojawiły się na dole drzwi od zewnętrznej strony, ale to da się opanować), silnik pracuje równo i pali "na dotyk" nawet w zimie (nie biorąc pod uwagę akumulatora, który niekiedy lubi płatać figle, chociaż jest większe prawdopodobieństwo, że się rozładuje w środku lata niż przy 10ciostopniowym mrozie). Jeżeli chodzi o spalanie, to w okresie wiosenno-letnio-jesiennym mieści się ono idealnie w granicach podawanych przez producenta, czyli przy tym motorze w dzisiejszych czasach przekracza normę pięciokrotnie. W zimie dziesięciokrotnie. Jedyne mankamenty mogą się pojawić w układzie jezdnym oraz w układzie kierowniczym. Luzy w przekładni kierowniczej i częste "zapiekanie się" smaru w zwrotnicach powoduje mało komfortowe operowanie kierownicą. Ale te wehikuły już tak mają.
MIMO BÓLU, MIMO ZŁOŚCI, MALUCH PEŁEN JEST RADOŚCI! :))
Teraz trochę o tuningu tego samochodu... Może tuning, to za dużo powiedziane, więc nazwijmy to jego historią:
1999-2007:
Auto w stanie nienaruszonym, zero "udziwnień", wygląd jak seria prosto z salonu.
2007:
Wujek parkuje tyłem na hydrancie, strata "nietykalności osobistej", tylna klapa z emblematem FIAT i naklejkami MALUCH i TOWN zmieniona na nową ze starszymi emblematami 126p i 650E oraz nowy tylni zderzak.
2008:
Na tylnej klapie pod emblematem 126p ląduje dodatkowy emblemat RACING.
2009:
Emblematy starego typu 126p i 650E zostają zamienione na początkowe naklejki MALUCH i TOWN, oraz ostaje dodana dodatkowa naklejka FIAT w miejsce widnienia początkowego emblematu FIAT.
Nastąpienie szkody parkingowej na drzwiach kierowcy, szybkie zniwelowanie grubej rysy oraz namalowanie czarnego pasa w miejscu wystąpienia rysy oraz symetrycznie na drzwiach pasażera.
Namalowany czarny pas zostaje zamieniony na naklejkę w kolorze niebieskim.
Jeden z kołpaków pęka w pół, wymiana wszystkich kołpaków na ten sam wzór, i przemalowanie na kolor żółty.
Na przedniej szybie oraz na tylnej klapie ląduje napis YANOOSH.
Upiększenie kołpaków, domalowanie białej obwódki.
2010:
Napis YANOOSH z przedniej szyby znika z powodów znudzenia.
Na tylnej szybie pojawia się oryginalna naklejka AUTO W CENTRUM.
Z powodu szwankowania obydwu zamków w drzwiach zostaje zainstalowany centralny zamek sterowany pilotem.
Żółto-białe kołpaki zostają zdjęte z powodu tajemniczego zniszczenia jednego z nich.
Na tylnej kanapie ląduje skrzynia z czterema głośnikami oraz zostaje zainstalowane nowiuśkie radio SONY.
Do zestawu sprzętu car-audio dochodzi CD-Wechsler SONY na 10CD.
2011:
Z dwóch kompletów kołpaków zostaje złożony jeden komplet i przemalowany na kolor biały. Przemalowane także na biało zostają boczne kratki.
13.03.2011:
Niestety, ale w tym dniu MRT kończy swój żywot z powodu dachowania. :((
A tak kształtowała się nazwa mojego bolidu:
1. FIAT 126p - nazwa fabryczna
2. Maluch - nazwa potoczna
3. FIAT 126p Racing - połączenie nazwy fabrycznej z dołączonym emblematem
4. Maluch Racing - połączenie nazwy potocznej z emblematem
5. Maluch Racing-Tuning [MRT] - dodanie do poprzedniej nazwy słowa Tuning
Przyszłe auta (3)
Volkswagen Golf
Volkswagen Polo
Audi A6
moje marzenie... :))
Blog kierowcy (12)
Dotyczy: Volkswagen Golf GöLF
Dodano: 14 lat temu, przez
YanoosHpl
Dzisiaj zafundowałem Gólfowi ekskluzywny serwis eksploatacyjny. :) Wymiana filtra powietrza i paliwa trwała 10 minut. Gorzej było z filtrem przeciwpyłkowym, opór stawiało wyjęcie jak i ...
10
komentarzy
Dotyczy: Volkswagen Golf GöLF
Dodano: 14 lat temu, przez
YanoosHpl
Dzisiaj wchodzę sobie do auta i chcę jechać do sklepu. Wtedy przechodzi grupka chłopaków i dziwnie patrzą się na moje auto... Odeszli dalej i przyglądają się jak ruszam. A co tam, niech się ...
12
komentarzy
Dotyczy: Volkswagen Golf GöLF
Dodano: 14 lat temu, przez
YanoosHpl
Wczoraj koło południa wychodząc z auta zauważyłem, że brzęczek, który uaktywnia się podczas pozostawienia włączonych świateł przy otwartych drzwiach, nie brzęczy. Kilka razy jeszcze ...
7
komentarzy
Dotyczy: Volkswagen Golf GöLF
Dodano: 14 lat temu, przez
YanoosHpl
Dwa tygodnie temu założyłem profil mojego nowego nabytku, lecz nie miałem czasu go od razu rozbudować... A więc, tak jak obiecałem, dzisiaj uzupełniłem, rozbudowałem profil o galerię ...
1
komentarz
Dotyczy: Fiat 126p "Maluch" MRT
Dodano: 14 lat temu, przez
YanoosHpl
13.03.2011, niedziela, godzina ok. 8.00 - niestety, ale MRT w tym dniu "tragicznie" kończy swój żywot... :(
Wypadek miał miejsce pod Raciborzem na dużych i ostrych zakrętach. Chwila ...
23
komentarze
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 22.12.2009 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 199 |
| Liczba wystawionych ocen | 3525 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 12 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 23 |
| Liczba postów na forum | 2 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Volkswagen Audi Group
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: czarny, granatowy, ciemny zielony
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: słucham głównie radia, więc co tam grają, to jest fajnie ;)
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Kędzierzyn-Koźle - Ruda Śląska
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Jasiona (Polska, opolskie)- Ludwigsburg (Niemcy, Baden-Württemberg)
-
Podróż marzeń autem:
Odp: śmigać niemiecką autostradą 250km/h :))
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: klimatyzacja i radioodtwarzacz
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Audi S6 Avant albo S8, oczywiście full opcja
Kierowca YanoosHpl należy do 11 grup:
Znajomi (62)
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy



