Tutaj jesteś:
Kierowca Gajos90
Profil kierowcy Gajos90
PRZEBIEG
14
OBROTY
Gajos90
WE
17 lat za kółkiem
warszawa
warszawa
offline (ostatnio widziano 10 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 6 miesięcy i 20 dni
2618 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 23
2618 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 23
Byłe auta (3)
Honda Civic Smerfeta
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VI
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 16V
Nazwa auta:
Smerfeta
Przebieg:
170 000 km
Moc silnika:
198 KM
Po długiej nieobecności powracam z drugą Hondą...
MODEL:
Civic EJ9, 1997r.
Pierwsza rejestracja 1998r.
Super Sonic Blue Pearl (B90P)
SILNIK:
B18C4 '99 Blue Top
Chłodnica VTI
Pompa paliwa Walbro 255
Regulator ciśnienia paliwa B&M
Wtryski 310cc (H22A5)
Przewody zapłonowe Vision 10,2 mm
Świece irydowe NGK
Olej Motul 6100 10W40
Filtr oleju K&N
Magnetyczna śruba spustowa Simota
UKŁAD NAPĘDOWY:
S80 ITR '98 spec (4,785 FD + LSD)
Short Shifter Fidanza
Energy Suspension lewarka zmiany biegów
Olej Honda MTF-3
UKŁAD DOLOTOWY:
Kolektor ssący Edelbrock Performer X
Heatshield by peeleen
Parówa i stożek Simota
Filtr na odmie
Doprowadzone zimne powietrze ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY:
Bandaż termoizolacyjny
Kolektor 4-2-1 Toda style 2,5''
Przelot z kwasówki 2,25” na dwóch tłumikach przelotowych (M-Tech)
Brak katalizatora
ELEKTRONIKA:
Strojenie Crome w wystroimy.pl
Ecu P28
Shift Light
VTEC @ 5000 rpm
Procedura startu 4500 rpm
Odcięcie 8400 rpm
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Kayaba AGX
Sprężyny Weitec -35mm/-35mm
Przedni stabilizator 22 mm
Przednia górna rozpórka
Tylna górna rozpórka
Tylna dolna rozpórka
LCA Skunk2
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: Tarcze ATE 282mm i klocki Ferodo DS Performance
Tył: Tarcze 260mm i klocki ATE
Pompa i serwo 1"
Zaciski zregenerowane i pomalowane proszkowo
Płyn dot4 ATE Super Blue Racing
KOŁA:
Lato: NH0 Asahi Tec 15" OEM JDM DC2
Uniroyal Rainsport 2 195/50, Fulda Carat Progresso 195/50
Dystanse 3mm
Nowe OEM nakrętki
Ukryte wentyle
Zima: Czarne Speedline 15" OEM VTI MB6/MC2
Matador MP59 185/60
BODY-KIT:
Dokładka SiR
Lampy przednie - Type R
Lampy tylne - polift USDM
Białe boczne kierunki
Lusterka Spoon
Grill Type R
Owiewki OEM
Chlapacze tylne OEM
Wiper delete
ŚRODEK:
Kierownica skórzana z EK4
Fotele z Prelude 4 gen
Zegary SiR INDIGLO by MoMan
Gałka zmiany biegów Skunk2
Mieszek lewarka wzór EK9
WYPOSAŻENIE:
el. szyby
el. lusterka
el. regulacja świateł
centralny zamek
wspomaganie i regulacja kierownicy
CAR-AUDIO:
Radio SONY
Zestaw POWERBASS S-6C
INNE:
JDM Fender Washers
VTEC Solenoid Cap Vision
Grube przewody masowe
Skarpetki Spoon
Spryskiwacze mgłowe
Parę stickerów
MOC:
Seria: 169 KM 166 NM
Teraz: 198 KM 185 NM
MODEL:
Civic EJ9, 1997r.
Pierwsza rejestracja 1998r.
Super Sonic Blue Pearl (B90P)
SILNIK:
B18C4 '99 Blue Top
Chłodnica VTI
Pompa paliwa Walbro 255
Regulator ciśnienia paliwa B&M
Wtryski 310cc (H22A5)
Przewody zapłonowe Vision 10,2 mm
Świece irydowe NGK
Olej Motul 6100 10W40
Filtr oleju K&N
Magnetyczna śruba spustowa Simota
UKŁAD NAPĘDOWY:
S80 ITR '98 spec (4,785 FD + LSD)
Short Shifter Fidanza
Energy Suspension lewarka zmiany biegów
Olej Honda MTF-3
UKŁAD DOLOTOWY:
Kolektor ssący Edelbrock Performer X
Heatshield by peeleen
Parówa i stożek Simota
Filtr na odmie
Doprowadzone zimne powietrze ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY:
Bandaż termoizolacyjny
Kolektor 4-2-1 Toda style 2,5''
Przelot z kwasówki 2,25” na dwóch tłumikach przelotowych (M-Tech)
Brak katalizatora
ELEKTRONIKA:
Strojenie Crome w wystroimy.pl
Ecu P28
Shift Light
VTEC @ 5000 rpm
Procedura startu 4500 rpm
Odcięcie 8400 rpm
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Kayaba AGX
Sprężyny Weitec -35mm/-35mm
Przedni stabilizator 22 mm
Przednia górna rozpórka
Tylna górna rozpórka
Tylna dolna rozpórka
LCA Skunk2
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: Tarcze ATE 282mm i klocki Ferodo DS Performance
Tył: Tarcze 260mm i klocki ATE
Pompa i serwo 1"
Zaciski zregenerowane i pomalowane proszkowo
Płyn dot4 ATE Super Blue Racing
KOŁA:
Lato: NH0 Asahi Tec 15" OEM JDM DC2
Uniroyal Rainsport 2 195/50, Fulda Carat Progresso 195/50
Dystanse 3mm
Nowe OEM nakrętki
Ukryte wentyle
Zima: Czarne Speedline 15" OEM VTI MB6/MC2
Matador MP59 185/60
BODY-KIT:
Dokładka SiR
Lampy przednie - Type R
Lampy tylne - polift USDM
Białe boczne kierunki
Lusterka Spoon
Grill Type R
Owiewki OEM
Chlapacze tylne OEM
Wiper delete
ŚRODEK:
Kierownica skórzana z EK4
Fotele z Prelude 4 gen
Zegary SiR INDIGLO by MoMan
Gałka zmiany biegów Skunk2
Mieszek lewarka wzór EK9
WYPOSAŻENIE:
el. szyby
el. lusterka
el. regulacja świateł
centralny zamek
wspomaganie i regulacja kierownicy
CAR-AUDIO:
Radio SONY
Zestaw POWERBASS S-6C
INNE:
JDM Fender Washers
VTEC Solenoid Cap Vision
Grube przewody masowe
Skarpetki Spoon
Spryskiwacze mgłowe
Parę stickerów
MOC:
Seria: 169 KM 166 NM
Teraz: 198 KM 185 NM
Daewoo Tico
Marka:
Daewoo
Model:
Tico
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
0.8
Przebieg:
130 000 km
Honda Civic Czarnula
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
V
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.5 i 16V
Nazwa auta:
Czarnula
Przebieg:
185 000 km
Moc silnika:
100 KM
Więc ogólnie tak...
Honda przyjechała do Polski w 2008 r. Kupiona przeze mnie jako 100% seria w kraju w kwietniu 2010 od 1 właściciela w PL. Jak na swój rocznik w GIT stanie, zrobione reperaturki, silniczek igiełka, przy kupnie miał najechane 161k km, przebieg real ostatni serwis w Niemczech w 2001r. przy przebiegu 78k km. Hondzia przez poprzedniego właściciela została cała polakierowana w czarną perłę z czerwonymi drobinkami, gdy świeci słoneczko to bardzo ładnie to wygląda. Przez ten rok przeprowadziłem w niej parę modyfikacji które są opisane poniżej:
SILNIK:
D15B2 seria zalana Motulem 6100 synergie+ 10W40
Czerwone kable uziemienia
UKŁAD NAPĘDOWY:
Olej Honda MTF-3
UKŁAD DOLOTOWY:
Parówa i stożek Simota
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor 4-2-1 (EBAY)
Brak kata
Końcowy przelotowy M-Tech
ELEKTRONIKA:
Seria
ZAWIESZENIE:
Sprężyny Vogtland -35mm
KOŁA:
Felgi: Advan RGII, 15" Gun-Metal (Replica)
Opony: przód Bridgestone Potenza RE720 195/50, tył Fulda Carat Progresso 195/50
Czerwone nakrętki
UKŁAD HAMULCOWY:
Seria
BODY-KIT:
Dokładka VTI OEM HONDA
Chlapacze OEM HONDA
Owiewki HEKO
Długa lotka Noblesse/VTI
Amber corner lights
Flat amber side markers
Żółte bańki na H4
Spryski C3
Stickery JDM
ŚRODEK:
Nie pali się :)
Czerwone wskazówki
Zegary, konsola nawiewu, popielniczka i lampka wnętrza podświetlone diodami LED
Podnóżek OEM HONDA
Długa konsola środkowa
WYPOSAŻENIE:
el. szyby
el. lusterka
el. szyberdach
el. regulacja świateł
centralny zamek
wspomaganie i regulacja kierownicy
CAR-AUDIO:
Radio Sony CDX-GT420U i seryjne głośniki w przednich i tylnych boczkach
To chyba wszystko co chiałbym napisać.:)
a i oczywiście I LOVE MY HONDA ;D
Honda przyjechała do Polski w 2008 r. Kupiona przeze mnie jako 100% seria w kraju w kwietniu 2010 od 1 właściciela w PL. Jak na swój rocznik w GIT stanie, zrobione reperaturki, silniczek igiełka, przy kupnie miał najechane 161k km, przebieg real ostatni serwis w Niemczech w 2001r. przy przebiegu 78k km. Hondzia przez poprzedniego właściciela została cała polakierowana w czarną perłę z czerwonymi drobinkami, gdy świeci słoneczko to bardzo ładnie to wygląda. Przez ten rok przeprowadziłem w niej parę modyfikacji które są opisane poniżej:
SILNIK:
D15B2 seria zalana Motulem 6100 synergie+ 10W40
Czerwone kable uziemienia
UKŁAD NAPĘDOWY:
Olej Honda MTF-3
UKŁAD DOLOTOWY:
Parówa i stożek Simota
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor 4-2-1 (EBAY)
Brak kata
Końcowy przelotowy M-Tech
ELEKTRONIKA:
Seria
ZAWIESZENIE:
Sprężyny Vogtland -35mm
KOŁA:
Felgi: Advan RGII, 15" Gun-Metal (Replica)
Opony: przód Bridgestone Potenza RE720 195/50, tył Fulda Carat Progresso 195/50
Czerwone nakrętki
UKŁAD HAMULCOWY:
Seria
BODY-KIT:
Dokładka VTI OEM HONDA
Chlapacze OEM HONDA
Owiewki HEKO
Długa lotka Noblesse/VTI
Amber corner lights
Flat amber side markers
Żółte bańki na H4
Spryski C3
Stickery JDM
ŚRODEK:
Nie pali się :)
Czerwone wskazówki
Zegary, konsola nawiewu, popielniczka i lampka wnętrza podświetlone diodami LED
Podnóżek OEM HONDA
Długa konsola środkowa
WYPOSAŻENIE:
el. szyby
el. lusterka
el. szyberdach
el. regulacja świateł
centralny zamek
wspomaganie i regulacja kierownicy
CAR-AUDIO:
Radio Sony CDX-GT420U i seryjne głośniki w przednich i tylnych boczkach
To chyba wszystko co chiałbym napisać.:)
a i oczywiście I LOVE MY HONDA ;D
Przyszłe auta (1)
Honda Accord
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 31.07.2011 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 19 |
| Liczba wystawionych ocen | 23 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 3 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Kierowca Gajos90 należy do 5 grup:
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 15 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

