Tutaj jesteś:
Kierowca As306
Profil kierowcy As306
PRZEBIEG
10
OBROTY
As306
PSZ
21 lat za kółkiem
Wronki
Wronki
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 9 miesięcy i 12 dni
3847 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
3847 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
Jeździ:
Peugeot 306 HDI XS 140KM 330NM
306 to moje 3 auto. Zakupione 15 maja 2008, do dnia dzisiejszego nie daje powodów do narzekań :). Silnik HDi radzi sobie bez problemów, ale z czasem przyzwyczaiłem się do 90KM i chciało się więcej.... tak więc po kilku modach (intercooler, mbc, brak kata, odłaczony EGR, chiptuning), autko wypluło na rolkach 134KM i bardzo fajny moment - 286Nm, dysponując taką mocą można zawstydzić nie jedne BMW czy innego Golfa ;)
Autko kupione jako kompletna seria, z czasem zmieniona również wizualnie: brak oznaczeń, gładkie zderzaki, w środku skóra, nawigacja..... jest tego sporo, mógłbym wymieniać i wymieniać :)
www.306team.pl
więcej »
Autko kupione jako kompletna seria, z czasem zmieniona również wizualnie: brak oznaczeń, gładkie zderzaki, w środku skóra, nawigacja..... jest tego sporo, mógłbym wymieniać i wymieniać :)
www.306team.pl
Obecne auta (1)
Peugeot 306 HDI XS 140KM 330NM
Marka:
Peugeot
Model:
306
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.0 HDi
Nazwa auta:
HDI XS 140KM 330NM
Przebieg:
219 000 km
Moc silnika:
141 KM
auto posiadam od 2008 roku, póki co bez większych niespodzianek :) z czasem zaczęło brakować mocy (człowiek za szybko przyzwyczaja się do dobrego), więc zaczęły się mody:
- intercooler Z IVECO 2.7 hpi
- MBC
- brak kata i odłaczony EGR
- chiptuning ( GOODHOPE )
- wzmocnione sprzęgło (Radzikowski)
tym sposobem z seryjnych 90KM i 205NM, uzyskałem 140KM i 330NM. Nie jeden kierowca już zdążył się zdziwić jak potrafi jechać diesel :)
Zewnętrznie auto również po paru przeróbkach: brak oznaczeń, gładkie zderzaki, przyciemnione halogeny i lampy, wmontowane soczewki z passata B5FL w oryginalne lampy, we wnętrzu obszyta kierownica i gałka (skórą oczywiście), fotele pół-skóra, nawigacja wbudowana w konsolę, słupek z zegarami obszyty skóra itp itp.... można by tego sporo wymieniać.
Zapraszam do komentowania.
- intercooler Z IVECO 2.7 hpi
- MBC
- brak kata i odłaczony EGR
- chiptuning ( GOODHOPE )
- wzmocnione sprzęgło (Radzikowski)
tym sposobem z seryjnych 90KM i 205NM, uzyskałem 140KM i 330NM. Nie jeden kierowca już zdążył się zdziwić jak potrafi jechać diesel :)
Zewnętrznie auto również po paru przeróbkach: brak oznaczeń, gładkie zderzaki, przyciemnione halogeny i lampy, wmontowane soczewki z passata B5FL w oryginalne lampy, we wnętrzu obszyta kierownica i gałka (skórą oczywiście), fotele pół-skóra, nawigacja wbudowana w konsolę, słupek z zegarami obszyty skóra itp itp.... można by tego sporo wymieniać.
Zapraszam do komentowania.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 18.05.2010 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 5 |
| Liczba wystawionych ocen | 2 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 8 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
