Wpis w blogu auta
Ford Escort
Dodano: 5 lat temu
Blog odwiedzono 881 razy
Data wydarzenia: 14.01.2019
Zima z oponami wielosezonowymi.
Kategoria: obserwacja
Zima w moim mieście jest prawdziwą zimą, której nie było dobrych pare lat.
Jak w takim razie spisuje się ogumienie wielosezonowe od Dębicy?
No więc, powiem że w sumie lepiej niż się spodziewałem. Opony sobie radzą w każdych warunkach atmosferycznych, jak i w kopnym śniegu, błocie pośniegowym czy deszczu.
Jest to bezpieczna alternatywa dla dwóch kompletów opon, oczywiście w samochodzie takim jakim jest Escort, czyli o mocy 90 koni w miarę lekkim i użytkowanym w 90% w mieście.
Co do samego Escorta, to spisuje się bardzo dobrze. Auto w moich rękach pokonało około 3500km, bez najmniejszej awarii co zważywszy na cenę auta którą zapłaciłem, można uznać za miłe zaskoczenie.
Największą zaletą Forda to fenomenalne ogrzewanie, chyba nigdy wcześniej nie miałem samochodu który tak sprawnie ogrzewał swoje wnętrze. A miałem ich wcześniej około 30
Najnowsze blogi
Dodano: 3 godziny temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
Dodano: 2 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
10
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
w końcu dobiega końca cała ta sytuacja z nierówną pracą silnika na biegu jałowym
co było zrobione od pojawienia się tego problemu w styczniu 2024 po czyszczeniu wtrysków TEC 2000 i czy ...
2
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
zgadza się.
Zgadza się, albo opony z kolcami. Można użyć też jeża.
Coprawda wiem że ona go wcześniej czy później zabije, ale wątpię żeby te auto tego umnie doczekało
Na śniegu, błocie pośniegowym itp nie będę dyskutował, ale na gołym gładkim lodzie to już nie ma różnicy, nawet gdyby to był napęd na osiem kół.
Tak niedaleko mam kawałek nowego asfaltu do strefy przemysłowej gdzie oczywiście nic oprucz tego kawałka drogi nie ma i tam można sobie bezkarnie i bez obaw o innych kierowców trochę protestować. Ostatnio patrzyłam jaka jest różnica gdy jadę na samym napędzie na przód, na auto no i oczywiście stały Lock. Przy wersjii na sam przedni napęd zimowe szału nie robią ale już 4WD jest ogromna różnica
Coś mi się zdaje, że nawet zimowe gumy na lodzie nie poradzą.
Gdybym jednak miała jeździć tylko po mieście, to na bank by wystarczyły a nawet myślę, że lepiej by na nich było niż na zimowych. Mniejsze spalanie, lepiej na mokrej nawierzchni... Na miasto są ok.
Ja ze swoich Kleberów jestem bardzo zadowolony, auto waży 2t, jego DMC to 2600 kg i prawie 150 koni. Czyli sprawdzają się w różnych autach.
Życzę dalszego zadowolenia. Moje już zaliczyły dwie zimy i jestem bardzo zadowolony. Trochę tylko latem są głośniejsze szczególnie od 120 km/h, ale tyle to ja bardzo rzadko jeżdżę.
Zwykle tak to bywa, a na pewno trochę ją podniosły
Auto kupione głównie do zimowej jazdy po kosztach, ale jak już je mam to zazwyczaj nie dziaduje.