Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Citroen Xsara Picasso
»
Zerwany podłokietnik - Naprawa bez rozbierania fotela
Wpis w blogu auta
Citroen Xsara Picasso
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 7392 razy
Data wydarzenia: 18.03.2017
Zerwany podłokietnik - Naprawa bez rozbierania fotela
Kategoria: awaria
potrzebne:
- stalowe nerwy
- 2 śruby 4x40 + 4 nakrętki
- wiertarka lub wkrętarka - kilka wierteł (2 złamałem)
- piłka do metalu, lub inne narzędzie tnące.
Po pierwsze należy wyciągnąć plastikową bieżnie w której trzyma się podłokietnik (potrzebna siła)
pod plastikiem siedzi metalowy wspornik, który ma zerwane spawy w dwóch miejscach. Naprawa polega na przykręceniu metalowego wspornika do ramy fotela.
Jak?
Należy dopasować metalowy wspornik do ramy fotela. Następnie przewiercić wspornik w dwóch miejscach, razem z ramą fotela, wyciągnąć wspornik.
Rama jest dość cienka i pusta w środku - trzeba ją przewiercić na wylot, od tyłu włożyć śruby tak żeby wystawały jak na zdjęciu, oczywiście dokręcić nakrętką do ramy.
Następnie wkładamy wspornik w fotel, oczywiście śruby wchodzą we wcześniej wywiercone dziury. Dokręcamy nakrętki. Jedyne co u mnie przeszkadzało to dolna śruba która musiałem uciąć zaraz przy nakrętce. Zakładamy plastikową bieżnie i cieszymy się sprawnym podłokietnikiem
Naprawa do najtrudniejszych nie należy, ale trzeba mieć dużo cierpliwości i minimum zdolności manualnych. Co do trwałości naprawy to okaże się podczas użytkowania auta.
Ostatnia aktualizacja: 19.03.2017 09:23:14
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Ale musiała być pobudzona, że tak nogami machała
- Skarbie coś tu odpadło!
- Cicho! Doopa wyżej!!!