Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta
»
Wymiana napinacza łańcuszka rozrządu 1.8 20v Turbo - opis
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 20016 razy
Data wydarzenia: 05.02.2011
Wymiana napinacza łańcuszka rozrządu 1.8 20v Turbo - opis
Kategoria: awaria
Napisze prosto w kilu punktach krok po kroku
1. Zdemontować osłony silnika wraz z osłona paska rozrządu.
2. Zdemontować cewkę zapłonowa oraz wykręcić świece (nie pomieszać kolejności)
3. Odkręcić pokrywę zaworów 9 śrub (zaznaczone na czerwono) usunąć stara uszczelkę pokrywy.
4. W miejsce świec można wsadzić jakiś kawałeczek papieru chusteczki żeby się nie zabrudziło podczas naprawy.
5. Zaznaczyć punkty kontrolne na łańcuszku rozrządu !!!
6. Odkręcić wałek rozrządu (dolotowy)
7. Odkręcić napinacz łańcuszka rozrządu, zdemontować stara uszczelkę napinacza.
8. Wstawić nowy napinacz.
9. Skręcić wszystko w odwrotnej kolejności.
Sa dwa rodzaje napinaczów do tych silników napinacz z czujnikiem i napinacz bez czujnika, prawie wszystkie silniki od 99r maja napinacz z czujnikiem..
Został wymieniony, napinacz, uszczelka napinacza, uszczelka pokrywy zaworów nowy olej, filtr oleju i chyba to wszystko
Efekt końcowy nic nie strzela przy odpalaniu
Czas wymiany 3h
To na tyle Taki mega skrócony opis wymiany
Moze komuś się przydać w końcu jest dużo Passatów z silnikiem 1.8 20v i 1.8T 20v
Adams93
Dodano: 12 lat temu
TO jest właśnie dobre w tych silnikach mimo dwóch wałków rozrządu, pasek zakładany jest na jednym i nie musimy się martwić o ustawienie dwóch wałków.
kuba500
Dodano: 12 lat temu
super opis !!!
667patryk
Dodano: 12 lat temu
świetna dobra robota
Dodano: 13 lat temu
Brawo! Piękny opis krok po kroku! Przyda się na pewno wszytkim, którzy staną przed koniecznością wymiany napinacza. Będzie to dla nich bardzo cenny materiał, zwłaszcza,że został wbogacony o zdjęcia.
Dodano: 13 lat temu
fachowo opisane
Najnowsze blogi
Dodano: 7 godzin temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
1
komentarz
Dodano: 1 dzień temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych