Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Mazda 3 MPS Diablo » Wspialem sie na kolejny poziom MPS-em: 340HP/496nm :)







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Mazda 3
  • przebieg 147 144 km
  • rocznik 2007
  • kupione używane w 2010
  • silnik 2.3 MZR DISI Turbo
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2514 razy
Data wydarzenia: 31.03.2013
Wspialem sie na kolejny poziom MPS-em: 340HP/496nm :)
Kategoria: zmiany w aucie
Po 5 dniach bez auta, odebralem je w koncu z serwisu SSGarage.pl.
I oto co zastalem przy odbierze:
- przedni intercooler Precision
- SSG downpipe
- SSG Układ wydechowy ,,cat back" 3" na jednym tłumiku
- Autotech HPFP - Upgrade pompy paliwa
Zegary:
- STRI DSD - temp oleju,
- STRI DSD - EGT
- Innovation - AFR

Razem z kolega z DisiTune zestroilismy wczoraj mapy pod nowy setup.
Zostaly nam jeszcze do ogarniecia mapy pod szosty bieg.

Wyniki sa imponujace... podobnie jest z halasem :-)
Moc:
4-ty bieg: 335 HP
5-ty bieg: 340 HP i moment 496nm !
Mierzone Mazda Edit Pro.


Zdjec bedzie wiecej, czekam na lepsza aure na zewnatrz :)
Jak na razie zdjecie zegarow i 3 filmiki pogladowe :D :D



Ostatnia aktualizacja: 31.03.2013 12:37:34
Dodano: 11 lat temu
nie jestem ostatni na bieżąco z awc, ale widząc zmianę mocy musiałem ogarnąć co się zmieniło :P pięknie bulgocze, mam nadzieje że zamach nie zagłusza tego dźwięku :) tylko ogarną byś trochę pod maską, i ja na Twoim miejscu wywaliłbym kratke ze zderzaka :)
Dodano: 11 lat temu
Zobaczymy latem na rozgrzanym asfalcie i szerokich oponach. Obecnie, nawet na suchym nie mam trakcji na 3 biegu. Zreszta slychac to na filmikach. Na cwiartke z 44 napedowym, nawet pizdowato slabym golfem r... Mysle, ze nie dalbym rady.
Dodano: 11 lat temu
Do wlodarz: Moim zdaniem to nie jest mit. Nie bez powodu nowa A klasa w wersji AMG, Golf R czy RS3 mają standardowo napędy na cztery koła. Ciężko jest przenieść na asfalt ponad 300 koni w tak lekkich samochodach, nie mówiąc gdy droga jest już lekko mokra. Przykład masz choćby na BMW M135i, które przy napędzie 4x4 jest szybsze od co prawda chyba napędu na tył.
Dodano: 11 lat temu
Do wlodarz: Masz rację co do większości;) ale widzisz, każdy chwali co ma albo co lubi. Ja np. kiedyś nie wyobrażałem sobie, jak w zimę można jeździć i opanować tylny napęd, dopóki tamtej zimy nie przejeździłem Mercem W124, tak mój światopogląd się zmienił tak, że nie wyobrażam sobie jeździć przednim napędem teraz w zimę:) hehe
Osobiście posiadam teraz 4x4, ale auto jest małe przez co dla mnie jest tylko zabawką na jakiś czas.
Zgadza się, że mocy lepiej więcej niż mniej, bo jakby nie patrzeć wyprzedzanie trzeba robić sprawnie. To przyczyna sporej ilości wypadków. Ale dla mnie moc ponad 200 koni na naszych drogach jest zbędna po prostu. Wiadomo że liczy się też masa auta;) A jakie auto masz z AWD??:)
Dodano: 11 lat temu
Do piotr1988_17: No pewnie, że w mieście nie wykorzystasz całej mocy(chociaż to też zależy), ale zawsze lepiej mieć zapas niż niedobór, a i w mieście czasem się przydaje duży zapas mocy i ma on więcej zastosowań niż tylko wyprzedzanie :P
Tylko przy wyprzedzaniu? Raczej AŻ. To w sumie najniebezpieczniejszy manewr na drodze, a im szybciej wyprzedzasz tym pewniej możesz się czuć.
Trakcje tracisz na 1 ewentualnie 2 biegu czyli jak większość aut,a jak masz odpowiednie opony,dobrze skrojony zawias i jednostkę napędową, a na nawierzchni nie zalega śnieg, lód itp. to takie coś jak strata trakcji nie jest większa niż w przypadku innych napędów. Wiem co mówię, bo mam podobną konfigurację napędową. Na startych oponach bywało ciężko, założyłem nowe, świetne kapcie i z trakcją nie ma żadnego problemu. Jasne, w trudnych warunkach pogodowych AWD jest nieocenione, w innym przypadku wielkiej różnicy nie ma - wiem to z doświadczenia, bo mam również auto AWD ;)
Dodano: 11 lat temu
Do wlodarz: No dobra, to że im więcej mocy tym lepiej to ja wiem;) Miałem auta o mocy ponad 200 koni(np Volvo 850 2.3 T5;)). Tylko gdzie tą moc wykorzystać?? Tylko na autostradzie. Po mieście i takich drogach jak w polszy to gdzie się rozpędzisz?? Im więcej tym bezpieczniej?? Chyba przy wyprzedzaniu, nic po za tym;) po za tym przedni napęd to porażka przy takiej mocy, traci trakcję:P wiem co mówię, bo miałem parę autek...
Dodano: 11 lat temu
Do piotr1988_17: (odpowiem za kolegę:P) Mocy nigdy nie za dużo! a poruszanie się takim autem na co dzień to bajka, a nie masakra! ;) Masakra jest, jak masz za mało pod prawym butem, a im więcej - tym lepiej :D Taka moc potrafi uratować życie. Im więcej - tym bezpieczniej.
Dodano: 11 lat temu
Panie po co Ci taka moc??:) ja pierdziu ;) jest zacnie, ale takim potworem na co dzień się poruszać to masakra. Chyba że tak jak piszesz na autostrady, ale tam i seria by Ci starczyła:P no ale lepiej w auto zainwestować, niż przepić;)
Dodano: 11 lat temu
Do murphy6: To jest jakiś mit, który nie wiele ma wspólnego z prawdą. Na mokrym i na śniegu - tak. Na normalnym asfalcie, z dobrze skrojoną skrzynią i ogarniętym kierowcą można spokojnie startować do AWD o takiej samej mocy, nie mówiąc już o zabawie z rolki przy której rodzaj napędu nie gra już praktycznie żadnej roli i wtedy przeciętne AWD może przegrać np. ze względu na gorszy stosunek masa/moc. Na 1 i 2 biegu może ciężej złapać przyczepność, ale potem sytuacja już się zmienia, a szanse są równe.
Dodano: 11 lat temu
No no...Godne są to wyniki ;) Ładnie to widać wszystko gra. Prawdziwy Diabeł!
Przemyj tylko silnik trochę bo brudny, a to psuje efekt.
Jak myślisz ile teraz to 100km/h pociśnie? Sprawdzałeś już?
Dodano: 11 lat temu
Do wer1207: Dokladnie. Na sile by sie dalo, ale czy jest sens (Rolowanie blotnikow nie wystarczy, cztreba by dostawki robic - a to dla mie bez sensu) :)
Dodano: 11 lat temu
Do eksces: Tutaj masz szczegoly :)
http://www.precisionturbo.net/heat-exchangers/air-to-air/details/Universal-Front-Mount-Air-to-Air-Intercooler---600HP/394
Dodano: 11 lat temu
Do Burdoror: szerszych nie możesz załadować
Dodano: 11 lat temu
piknie :) jakie wymiary ma rdzeń intercoolera?
Dodano: 11 lat temu
Dla mnie najfajniejszy jest niebieski pod maską.
Dodano: 11 lat temu
Do karol8892: Wiesz,te wszystkie modyfikacje sa dla samej sztuki :) Nie upalam go, bo to za droga impreza na dluzsza mete. Juz raz 10tysi wtopilem w silnik do tego samochodu.
Jeden zbiera znaczki, inny moduje swoj samochod :)
Dodano: 11 lat temu
no mody konkret :) fajnie że tyle robisz, że tak działasz... ale - mam tylko jedno pytanie :) po co komu taka moc w przednionapędówce? [los] ani to do zabawy, a i z przeniesieniem tych koników na asfalt pewnie problemy są :)
Dodano: 11 lat temu
Do Burdoror: Miałem na myśli układy qattro czy 4Matic. W głowie mam test Audi A5 2.0 TFSI 211KM na jednej ze stron motoryzacyjnych. To Audi pokonało dużo silniejszego Forda Focusa RS 305KM(test odbywał się zimą). Jednakże skoro się nastawiasz na autostrady to zmienia postać rzeczy.;)
Dodano: 11 lat temu
Do wer1207: 235/40/18 Bridgestone S001 i nie ma innej opcji :)
Dodano: 11 lat temu
piknie, moc jest. Teraz będziesz musiał go przylepić.
Dodano: 11 lat temu
[up][up][up]
Dodano: 11 lat temu
Do seba1985:lol... Brudna, ale nie przyjarana Nowy silnik - wymienialem we wrzesniu. Stary wysadzilem w powietrze
Dodano: 11 lat temu
?1364640445" alt=""/>
Dodano: 11 lat temu
Następnym etapem może być np. Supra..ta to ma dopiero potencjał;)
Dodano: 11 lat temu
Do Burdoror: Dobra, dobra ;) Ale masz labirynt pod maską, co ta pokrywa jakaś taka przyjarana?
Dodano: 11 lat temu
Do MAT86: Foty dodane :)
Dodano: 11 lat temu
Do murphy6: Zalezy ktory 4x4.. Oczywiscie na mokrym przegrywam z kazdym AWD. Na suchym zas... Dobra, dwojeczka jest jeszcze do podkrecenia. Choc mapy strojone byly raczej pod autostrady (wyzsze biegi). Bo 99% czasu wlasnie po nich jezdze.
Dodano: 11 lat temu
Do DrFugazi: Dam, jak zrobie :) Cicho jednak nie jest :(
Dodano: 11 lat temu
Do seba1985: Dla jasnosci: Street Shadow Garage. Kompletnie nie wiem, co ci po glowie chodzi :)
Dodano: 11 lat temu
Brzmi bardzo fajnie. :) Tylko duży problem z przeniesieniem tej mocy na asfalt i dużo słabsze auto, które ma napęd 4x4 będzie szybsze.
Najnowsze blogi
Dodano: 23 godziny temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
1 komentarz
Dodano: 3 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
16 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
w końcu dobiega końca cała ta sytuacja z nierówną pracą silnika na biegu jałowym co było zrobione od pojawienia się tego problemu w styczniu 2024 po czyszczeniu wtrysków TEC 2000 i czy ...
2 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl