Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Peugeot 205 Winner » Takie tam przepalanie starego Peugeota:P - wideo







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Peugeot 205
  • przebieg 185 700 km
  • rocznik 1993
  • kupione używane w 2011
  • silnik 1.1 i
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 1281 razy
Data wydarzenia: 12.01.2015
Takie tam przepalanie starego Peugeota:P - wideo
Kategoria: obserwacja
Tak przyspiesza silniczek 1.1 60 koni 89nm w 21 letnim aucie, który je olej, cieknie i ogólnie nadaje się do remontu, mimo tego kompresje wmiarę trzyma i ochoczo wkręca się na czerwone. Większość nowych miejskich autek tak nie chodzi. A to jest seria, w głowie chodzi plan na zmianę głowicy z większymi zaworami, do tego ostry sportowy wałek, wydech z nierdzewki i strojenie na 100 koni:)

Dodano: 9 lat temu
Bardziej chodziło mi o to że jest to samochód o charakterze zabytkowym, chodzi o zgodność z epoką na zawodach Classic Cup itp.. Na żółtych nigdy on stał nie będzie, raz że nie chce, dwa że ten egzemplarz jest w przeciętnej kondycji i dlatego warto go zrobić do tego celu. Na zabytek można jeszcze ładne 205 oryginalne znaleźć.
Dodano: 9 lat temu
Do hideoosw: jeżeli zaczniesz przerabiać silnik to na status zabytku też nie będzie zbyt dużych szans, więc na jedno wychodzi.
Dodano: 9 lat temu
Do Stig210: Nie wiem co znaczy lepiej i taniej, dla mnie lepiej to żeby został oryginalny silniczek 1.1, wtedy autko jako kandydat na zabytek będzie więcej warte nawet z podkręconym silniczkiem niż z jakimś przeszczepionym 1.6 ze 106.
Dodano: 9 lat temu
Do luckyboy: Ale to ma mieć pojemność do 1150cm3 i zostać w klasie mini na wszelakich zawodach:) Te silniczki się pięknie kręcą bo mają krótki skok tłoka tylko 69mm. Są zdławione kolektorami dolotowym i wydechowym, wszystko mierzyłem, jest z czego zebrać materiału albo dobrze by było założyć głowice od 106 1.4 xsi co miał 95 koni... Kolektor wydechowy rurowy o większej średnicy 4-1. Ja to będę sam robił więc tylko koszt części, a na zawody silniczek musi być przygotowany perfect żeby nie było niespodzianki. Może sto koni nie będzie ale jak będzie 90 to już będzie fajnie w tej kaście:) I nie są to pobożne życzenia, ten blok silnika 1.1 wykorzystano do zbudowania silnika TU2 w AX GT=95 koni i TU24 205 Rallye 103 konie, oba silniki miały wałki rozrządu sportowe takie żeby dało się jeździć na codzień:P więc jest w nich zapas mocy jeszcze o jakieś 20% (ostry wałek i strojenie)
Ps. Jechałem 120konnym Rallye zrobionym do wyścigów górskich zgodnie z homologacja A-grupową:).
Dodano: 9 lat temu
No, no... full profeska...
powinieneś zastąpić Zachara podczas testu przyśpieszenia 0-100km/h.
Dodano: 9 lat temu
Podkład "muzyczny" pierwsza klasa…

Popieram luckyboy'a, lepiej i taniej będzie zmienić silnik.
Dodano: 9 lat temu
1.1 na 100koni? Pobożne życzenie :) Chyba nie wiesz o czym piszesz i ile to będzie kosztowało :) Jak chcesz bawić się to pomyśl lepiej o zmianie silnika na większy.
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
40 komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10 komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024 miejscowość Zawiercie ul.. ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl