Wpis w blogu auta
Volkswagen up!
Dodano: 1 rok temu
Blog odwiedzono 733 razy
Data wydarzenia: 07.04.2023
Światła do jazdy dziennej
Kategoria: zmiany w aucie
Nigdy się w to nie bawiłem, chcę w VW UP! zamontować światła do jazdy dziennej, nie mam jeszcze pojęcia jak do tematu się zabrać, na pewno to zrobię, ale może jakieś porady ?
Sposób podpięcia, jak ogarnąć przekaźnik, itp...
Czekam na porady
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
10
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
24
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Bóle dreszcze i coś jeszcze
Z punktu widzenia przeglądu, gdyby ktoś bardzo skrupulatnie do tego podszedł to dodatkowe dzienne oznaczałyby negatywny wynik bo wedle rozporządzenia świateł dziennych powinny być 2 sztuki. I nieważne czy ktoś odłaczył zasilanie od fabrycznych czy nie.
Don Pedro herbu Zielina Pietruszka
One chyba nie lubią mnie, a ja ich
Wykorzystywana jest tam zarówka dwuwłóknowa 21/5W przystosowana do gniazda W3x16q do którego to gniazda dochodzą 3 przewody:
- masa,
+ od dziennych do żarnika 21W,
+ od pozycyjnych do żarnika 5W.
Wystarczy odłączyć od gniazda ten + co zasila obwód dziennych i do niego podłączyć dowolne inne lampki dziennych. Drugi przewód od nich do masy.
Wtedy wszystko działa jak fabrycznie tylko świeci nie żarnik 21W zarówki dwuwłóknowej tylko te inne dzienne.
Wszystko jest zabezpieczone standardowymi bezpiecznikami, sterowanie przechodzi przez główny włącznik świateł w kabinie i wszystko działa tj. zapala się, gaśnie jak w fabrycznej instalacji.
Zrobili Ci dobrze dopiero w serwisie? mam nadzieję, że była to pani elektryk.
Może dlatego, że wyprodukwoana była w fabryce hiszpańskiej a nie francuskiej ale miałem w niej np. od razu cewki denso a nie beru czy jakieś magnetti-mirelli
Na znanyym portalu ok 300-400 zł chyba zs używane
Czy pasują do zykłego nie wiem. Bo to trzeba ustalić w ASO Volkswagena