Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Fiat Bravo 1,6 JTD M-jet
»
Spory problem...spore koszty
Wpis w blogu auta
Fiat Bravo
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1939 razy
Data wydarzenia: 13.03.2014
Spory problem...spore koszty
Kategoria: inne
Ostatnia aktualizacja: 14.03.2014 20:53:34
Najnowsze blogi
Dodano: 3 minuty temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Co nie zmienia faktu, że teraz Ci wystąpiło. I może nie tyle nasilają się, co po prostu pojawiają czy występują po pierwszych z reguły bezawaryjnych 3 latach.
To w tym układzie rzeczywiście pechowo. Wyraźnie potwierdza się moja teza, że 4 i 5 rok posiadania nowego auta, to największa usterkowość i koszty. I przebieg wyraźnie nie ma aż tak dużego znaczenia.
ja na Twoim miejscu spróbowałbym ją zregenerować. Koszt mniejszy a jakość na podobnym poziomie. W Warszawie jest jeden bardzo znany zakład, który robi cuda. Robiłem u nich chłodnicę z Fiata X1/9.
Ale musisz wkurzać wszystkich wokół jeżdżąc w ten sposób.
Z moich doświadczeń z Czerwonym, te lamelki to fabryczna przypadłość w Bravo. Pisałem o tym w DP poprzednika, vide: '2012'.
Wtedy chłodnicę nówkę w oryginale załatwiłem sobie po starych znajomościach w ASO za sześć stówek, robocizna kosztowała mnie niecałe 130 PLN.
Powodzenia
Dziś rozmawiałemz kumplem, któremu pasek rozrządu przeskoczył w A8 z 4.2 pod maską... Co prawda autko z 1997 roku, ale i tak tanio nie będzie...