Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 936 razy
Data wydarzenia: 05.07.2013
Serwis Rydwanu
Kategoria: serwis
Z dniem dzisiejszym Astra doczekała się przeglądu sezonowego.
Auto trafiło do serwisu który się nią zajmuje już od 10 lat, mówiąc krótko wszyscy znają ją tam na "wylot"
Stan autka, został określony na bdb, nic mu nie dolega, można śmiało jeździć. Co ciekawe ostanie problemy z zapachem spalin w kabinie ustały samoistnie.
Brak luzów w zawieszeniu, najbardziej bałem się hamulców, byłem przygotowany na ich wymianę ale mechanik powiedział że 15 tkm jeszcze dadzą radę
Olej (Castrol Edge 5W-40) + Filt oleju + Płyn hamulcowy + żarówka + świece = 236 zł
Robocizna 110 zł
Pozdrawiam.
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Mechanicy uważali iż koleś wymienił silnik bo poprzedni uległ spaleniu.
Jednak to było ciekawe doświadczenie, mimo wszystko trzymałem to auto trzy lata, potrafiło dać sporo frajdy.
Mam jeszcze trochę czasu
Ale na bank Astra III będzie moim faworytem
Będę szukał 5d lub Kombiaka 1.6 16V lub 1.8 16 V bo współczesnym dieslom nie ufam
Jak to mówią "Cicha woda asfalt zrywa":D
W drugim BMW zmieniłem znaczek z 323i na 316, to też był kozak, bo było to e30, ale silnik, skrzynie i hamulce miało od 325i e36. W tym zmieniłem nawet felgi, żeby tarcze hamulcowe nie rzucały się w oczy.
Mi troszkę zależy na wyglądzie nie zaprzeczę.
Astra II ma to do siebie że to już dość przestarzały konstrukcyjnie samochód (a mój to dopiero), do tego wnętrze jest powiedzmy że bardzo średnio zmontowane i jeszcze jak by było mało brzydkie jak noc październikowa, to już bardziej podoba mi się wnętrze mojego auta. No i jeszcze nie do końca rozwiązane problemy z rudą, które w A III nie występują, kwestia bezpieczeństwa podczas kolizji itp
Czas pokarze co kupię, jeżeli znajdę inne ciekawe auto w dobrym stanie to może mi się Astra odwidzi
Powodzenia w wyborze części, napisz jak już się zdecydujesz
Co do Twojego wyboru auta, ja bym wybrał raczej Astrę II, ale dla mnie wygląd auta ma drugorzędne znaczenie
Patrzę głównie pod kątem co mogę otrzymać za konkretne pieniądze, w przypadku Astry III trzeba zapłacić znacznie więcej niż za Astrę II w podobnym stanie z tym samym silnikiem.
Mechanik polecał mi Vacaro (Niemiecka firma), montuje je od dłuższego czasu i ponoć nigdy nie miał na nie reklamacji.
Astra III mi się podoba, i wypytałem o nią mojego mechanika z serwisu który się w Oplach specjalizuje, i nie mieli do nich zastrzeżeń
Ogólnie, na tym Oplu nigdy się tak na prawdę nie zawiedliśmy, zawsze dowiózł do celu.
Ale jeżeli masz jakieś inne auto do zaproponowania to pisz
Nic nie przesądzam
Powiedział mi żebym się jeszcze nad octavią zastanowił bo ponoć jeszcze lepiej wykonane niż Astra III, ale one mi się po prostu nie podobają więc sobie chyba daruję
P.S. Za wybór przyszłego auta należą Ci się ogromne brawa.
I jak mam być szczery to przy obecnej wartości auta to mi różnicy nie robi, czy jest podpis czy go nie ma ;D
Co do numeru rejestracyjnego, to masz rację, powiedziałem im o błędzie.
Aczkolwiek bardzo często zdarza się taka pomyłka, nawet ostatnio w ASO tez się pomylili, że już nie wspomnę o parkingowych :D
Nauczyłem się z tym żyć
Można powiedzieć że to rarytas, rejestracja na której pierwszą cyfrą jest 0 :D
Tak to już jest w nowoczesnych wozidełkach. Wszystko obliczone na szybkie zużycie i zysk producenta...
Ojciec oddał C4 z stanem licznika 14 tyś na przegląd i na wykazie było że klocki przód zużyte w 25% a tył 20%, tarcze odpowiednio 15% i 10%
I jak to się ma do moich 120 tyś i dalej się nadają do używania ?
Odradzałbym Bosche, TRW, ATE i inne super znane renomowane marki, słyszałem o nich dużo złego, i ponoć jest na nie mnóstwo reklamacji.