Wpis w blogu auta
Toyota Prius
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1207 razy
Data wydarzenia: 21.01.2016
SERWIS PO 90000 km.
Kategoria: serwis
Z mojej strony padło pytanie a kiedy robimy rozrząd bo jest to newralgiczna część samochodu i trzeba go wymieniać zgodnie z zaleceniem producenta auta. Pan z serwisu spojrzał na mnie z politowaniem, i stwierdził, że taka część nie występuje. Drążyłem dalej a pompa wody, napinacze. Oczywiście są, ale nie podlegają wymianie a pompa wody jest elektryczna i również nie podlega wymianie. Szybko reasumując hybrydy nie posiadają rozrusznika, filtrów DPF ale również i tych części wymienionych wyżej. I tu rodzi się pytanie dlaczego hybrydy są tańsze w eksploatacji i tak szybko zdobywają zaufanie nabywców.
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Nie to zdrowie, nie te lata
Ja za dobrych czasów też jeździłem autem tylko około pięciu lat od nowości
Coś w tym pewnie jest, choć ja na swoje ASO też nie narzekam.
Ale nasuwa mi się myśl, że TOYOTA chyba najmniej oszukuje nabywców, i coraz bardziej mam no nich zaufanie.
Otóż to. W Czerwonym wymieniałem co 60 i nic się nie działo. W Białym z kolei pierwszy raz na 90 i też chodzi
No tak
Podobno nowa bateria w ASO kosztuje 7,7 tys. zł.
U siebie też mam irydowe. Tyle, że Fiat każe je zmieniać co 40 tysięcy
W poprzednim priusie był chyba bezobsługowy na łańcuchu.
Genialna w swojej "prostocie", działaniu i możliwościach że o bezawaryjności nie wspomnę