Wpis w blogu auta
Seat Arosa
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 3288 razy
Data wydarzenia: 16.04.2010
Serwis i wymiana płynów
Kategoria: serwis
Kolejnym krokiem było zajrzenie do skrzyni biegów. I tutaj pojawił się większy problem. Otóż brakowało ponad połowy poziomu oleju! Wszystko przez nieszczelny simering, który jest niestety bolączką tego modelu, jak również i Polówki SDI. Wymieniono uszczelkę i zlano olej przekładniowy Fuchs Titan 75W-80. Poczułem wyraźną różnicę w zmianie biegów i dodatkowo zniknął problem zgrzytającego i nieraz wyskakującego wstecznego. Dodam, że oleju wystarczyło 3l i zostało jeszcze około 0,5l na ewentualną dolewkę.
Ostatnia aktualizacja: 26.01.2011 14:53:14
maciek88
Dodano: 15 lat temu
hehe...kumpel ma właśnie polówkę z tym silnikiem. tydzień temu po przejechaniu ponad 80kkm w ciągu 1.5 roku i nie zaglądaniu do skrzyni...skrzynia biegów odmówiła mu posłuszeństwa
grzegorzd8
Dodano: 15 lat temu
Dobra robota. Często nie docenia się kontroli poziomu oleju w skrzyni biegów . Auto Ci się odwdzięczy mniej awaryjną jazdą. Pozdrawiam
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
