Wpis w blogu auta
Peugeot 207
Dodano: 4 lata temu
Blog odwiedzono 770 razy
Data wydarzenia: 18.08.2019
Rekordowy Peugeot
Kategoria: inne
Mało brakowało, a nie doszłoby do tej sytuacji, gdyż na początku lipca pojawiła się bardzo ciekawa propozycja kupna Opla Astry IV z 2011 r. ze 120-konnym uturbionym silnikiem benzynowym 1.4. Wiedząc o lekkim uderzeniu w tył, niskim stopniu zużycia (80 tys. kilometrów), atrakcyjnej cenie oraz pięknym kolorze lakieru byłem już właściwie zdecydowany na zakup. Niestety po dotarciu znajomego do Niemiec wyszło na jaw, że zarezerwowane przez niego auto ma jednak wolnossący motor o mocy 100 KM i stąd nie sprowadził go do Polski.
Tydzień wcześniej od tego samego handlarza otrzymałem ofertę nabycia Opla Merivy B z identycznym silnikiem, który w ciągu 8 lat przejechał 140 000 km. Zniechęcony kontrowersyjną bryłą nadwozia nie wykazałem jakiegokolwiek zainteresowania tą inicjatywą.
Ponadto od ostatniego raportu na aWc Peugeot zaliczył pracowitą inaugurację wakacji. Praktycznie codzienne wyprawy do okolicznej miejscowości wypoczynkowej, przejazd za Wrocław oraz eskapada do Łodzi spowodowały, iż w dość szybkim tempie wzrósł kilometraż "207-ki".
Z kronikarskiego obowiązku wspomnę też o dokonaniu wymiany gumowej wkładki wycieraczki przedniej, a także odkryciu zarysowania tylnego zderzaka autorstwa nieznanego sprawcy. Mam nadzieję, że przyszłotygodniowa polerka w dużej mierze zamaskuje tę szkodę.
Jak to zwykle w życiu bywa, nieco przypadkowe wybory zazwyczaj okazują się być strzałami w dziesiątkę. Nabyty ze sporą dawką ostrożności Peugeot pokonał wszystkie bariery ustanowione poprzez swoich poprzedników, wytyczając nowe trudno osiągalne granice. W zasadzie jedyną kategorię, w której nie jest jeszcze czempionem stanowi kryterium długości pobytu pojazdu w naszej rodzinie. Tutaj palma pierwszeństwa należy do "Malucha" będącego u nas 18 lat, 2 miesiące i 30 dni. Do wyrównania tego wyczynu pozostało mu "tylko" 3990 dób!
Najnowsze blogi
Dodano: 12 godzin temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
2
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Silnik HDi 8v jest bardziej dopracowany niż 16v, nie ma łańcucha spinającego walki rozrządu (jeden wałek), nie ma sitka w przewodzie turbo, które ulega zapchsniu, a turbo zatarciu. Ma też inne poprawki.
Gabaryt musi być duży.
Bierz większy - 407 kombi. Miejsca nigdy za dużo.
"po głowie chodzi mi wciąż coś większego, nowszego i mocniejszego" - byle byś nie musiał kupować szamponu na wszawicę lepiej zostań przy Peugeocie.
Peugeotem jeżdżę ponad 7 lat, w tym czasie jego wartość spadła zaledwie o około 6000 zł!
Najlepsze to chyba w Sportage, no SUV a po przejeździe zwykłą leśną drogą nawet dobrej jakości kontrolka silnika się zapaliła bo czujnik temp. się uszkodził, sam musiał zapłacić bo uszkodzenie mechaniczne, a te nowe SUVy to nie auta terenowe przecież tylko z wyższym prześwitem