Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volkswagen Touran Highline 1.9 TDI 105 » Przegląd TUV - bez błedów







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Volkswagen Touran
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 1184 razy
Data wydarzenia: 20.10.2016
Przegląd TUV - bez błedów
Kategoria: serwis
Nadrabiając przy wolnej chwili zaległości.

Touran przeszedł we wrześniu Niemiecki TUV. Zrobiony w ASO volkswagena co ma znaczenie przy późniejszej odsprzedaży.

Wynik: "Ohne mangel" czyli bez usterek

Rozbawił mnie przyjmujący do serwisu pytając czy mają umyć auto (usługa bezpłatna rzecz jasna).

Touran był tak odpieprzony, nawoskowany i wyczyszczony że stojące obok kilkuletnie Golfy i Passaty nie miały szans z prezencją.

Po prostu zapewne nie widzieli jeszcze aby przyjechał tam taki stan wizualny auta które ma 11 lat, jestem dumny.

No właśnie wiek już jest i przebieg spory.
Ukochana mówi ze jej auto pasuje i że zmieni jak będzie miało 200 tys. km.
Wtedy odda za bezcen.

Zarzeka się że znów chce coś co siedzi się wyżej na szczęście nie taki kartonowy autobus jak ten.
Tez go lubię ale wolałbym coś ładniejszego i bardziej młodzieżowego, niech moja druga połówka ma chociaż przyjemność z jazdy.
Chociaż ze 140 koni i ciekawsza sylwetka.

Ale trzeba przyznać Touran nie jedna przyczepę ciągnął i pomógł przy przeprowadzce, doceniam to u niego.

Ja jak jadę tym a później swoim GTD to dosłownie aż mi jej żal.

Będzie batalia bo znów ubzdurała sobie że nie kupi nic drogiego, za 10 tys. Euro.
Za to nic dobrego i świeżego nie ma.
Chyba że Astra IV na deklach, klima na korbę i czarno-biały wyświetlacz.

Pożyjemy - zobaczymy !
Dodano: 7 lat temu
Do ZoomZoom: No racja. Mysle po polsku.
Poza tym to za stare auto.

No ale jakby to wytlumaczyc, w glowie kupujacemu lepiej sie kojarzy przeglad wykonywany w ASO volkswagena niz u Turasa.

Chociaz to TUV a nie jakas wymiana czy naprawa

Pozdrawiam



Dodano: 7 lat temu
Do MaArek77: No bo sprzedajac w Niemczech jak sie pokaze ze ostatnie 2-3 przeglady TUV byly robione w Vw a nie u brudasa-oszusta-Turka to ma to znaczenie.
żadne ASO i żaden "brudas turek" nie robią przeglądu, bo nie mają do tego prawa.
Tylko TÜV (Technischer Überwachungsverein) lub DEKRA (Deutscher Kraftfahrzeug-Überwachungs-Verein)mają licancję do "drukowania pieniędzy" ;)
Owe instytucje współpracują z więkrzością warsztatów i przychodzą raz w tygodniu do nich.
żaden pan inżynier (są to wszyscy inżynierowie- czy tuv, czy dekra) nie będzie ryzykował swojego jobu dla turka śmierdziela. Jedynym plusem robienia przeglądu w Warsztacie, jest, że oni ci wcześniej dają cynka, że Auto nie przejdzie i musisz zrobić to i to... nie musisz ponownie startować - spytaj Qhara ;)
Ja jeżdżę od lat prosto do DEKRy, nigdzie na świstku btw nie pisze, że przegląd był robiony w aso. I żaqdnego Niemca nie obchodzi gdzie był robiony przegląg w 8 letnim aucie 6 lat lemu... myślisz po polsku! ;)
Dodano: 7 lat temu
Do MaArek77: hihi, ale że oboje z narzeczoną jesteście tacy zgodni
Dodano: 7 lat temu
Do humvee5: Dobry T-jet od fiata.
Auto nie wiem czy tanie xzy za 11 tys Euro by było.
No ale ani ja ani moja kobieta nie mamy przekonania do Alfy.
Teraz na tapecie jest SUV ala Yeti ale auta z koncernu vw nie moga byc z silnikuem benzynowym.
Tu tylko TSI ktore przed 2013 rokuem odpadaja
Dodano: 7 lat temu
Do MaArek77: proponuję CI Alfę Giuliettę, jeśli pytasz o fajne auto z silnikiem ok. 140 KM...
Dodano: 7 lat temu
Do ZoomZoom: No bo sprzedajac w Niemczech jak sie pokaze ze ostatnie 2-3 przeglady TUV byly robione w Vw a nie u brudasa-oszusta-Turka to ma to znaczenie.

Moze nieistotne bo ma przeglad to ma.
Ale dla mnie taki u Zenka jest mniej wiarygodny niz u Vw
Dodano: 7 lat temu
**Niemiecki TUV. Zrobiony w ASO volkswagena co ma znaczenie przy późniejszej odsprzedaży.***

Oświeć mnię plz, bo nie czaję?
Dodano: 7 lat temu
Do MaArek77: Ja dostałem ofertę 1300pln. Zrób w tym co jeździ zimą i z Tobą zostanie na lata.
Dodano: 7 lat temu
Do luckyboy: No ciekawa sprawa. Jaki koszt ? Nie wiem czy predzej zrobic to w nowszym czy w starszym aucie
Dodano: 7 lat temu
Do MaArek77: Wosk do podwozia i profili zamkniętych, który aplikuje się na gorąco i zastyga w nadwoziu, zabezpiecza przed rdzą i neutralizuje zalążki rdzy. To produkt niemiecki, wiedzie prym przy zabezpieczaniu klasyków.

https://www.youtube.com/watch?v=gmYNXSLCtbQ
Dodano: 7 lat temu
Do luckyboy: Hehe. Dobre.
Kiedys myslalem aby pokryc jakims cudownym srodkiem auto w cenie 700-1200 zl.
Ceramika, kwarc, bee, boje sie. Teflon tez byl kiedys modny

Ale chyba mnie nie stac i za tanie mam auto.
W zyciu nie uwierze ze cos utrzyma polysk i brak swirli na rok czy dluzej.

A za 1000 zl to mam radosci czyszczenia i kosmetykow na kilka lat.
Dodano: 7 lat temu
Do MaArek77: Klasa C czyli średnia, kompaktowa, nie Mercedesa :)
Dodano: 7 lat temu
Do MaArek77: Tak na marginesie: ostatnio pytałem u źródła ile kosztuje konserwacja całego Golfa woskiem Mike Sanders i cena jest do przyjęcia, jednak musiałbym odstawić auto na 2-3dni do W-wy. Po tym zabiegu byłby odporny na rdzę na dodatkowe 10-20 lat :)
Dodano: 7 lat temu
Do luckyboy: No ciekawa opcja. Model W204 czyli ten nowszy.
Dodano: 7 lat temu
Do rekord5: Dajesz się jeszcze prowokować? :) Ja już jestem na to za stary na autowcentrum :)
Dodano: 7 lat temu
Do rekord5: Nieudana kontra ☺ Jaki tysiac ? No skoro chce jezdzic to musze czasami cos wlozyc, znaczy kobiea bo ja tym nie jezdze.
Nie wszystkie auta ktore mamy w domu musza byc nowe i drogie.
A kto powiedzial ze mam mnostwo kasy ?
To rzecz wzgledna, dla jednego 30 tys Euro to majatek, dla innego roczny dochod czy dobre auto.
Wlasnie mecze ja aby sprzedala to auto bo jak bedzie 12 lat i ponad 200 tys. km to nie ma sie juz czym podniecac
Dodano: 7 lat temu
Niech się kolega nie obrazi ale ten wpis zatytuowałbym: patrzcie ludzie ile mam kasy wolę włożyć tysiąc by kiedyś tam zyskać stówę,życie lubi płatać figle na tym świecie pewne jest tylko jedno.
Dodano: 7 lat temu
Do MaArek77: Za "dychę" to tylko klasa C z poziomem wyposażenia 60-80%.
Dodano: 7 lat temu
Do luckyboy: No watpie aby za 10.000 E byl jakikolwiek SUV z wyposazeniem jakie mnie interesuje.
Sprawdzalem. Za dyche doposazona Astra 4 z 2010 roku przed liftingiem.
Doceniam silnik 1.4 Turbo z opla ale niema co z nim kupic oprocz Astry. Insignia za duza, Mokka za droga

Tiguan, Yeti, Rav 4, ix 35 za dyche to golasy i słabe silniki albo starsze niz 2009 rok.

Dodano: 7 lat temu
Do MaArek77: Za 10.000€ jest spory wybór samochodów 3-4 letnich z przebiegiem do 100.000km w tym sporo takich co mają poniżej 50.000km. W klasie średniej można wręcz wybrzydzać :)

Czy zakup Golfa był mądry to czas pokaże, w każdym razie za 12.000pln trudno kupić auto w przyzwoitym stanie rokujące korzystnie na przyszłość. Wersja jest ciekawa, więc problemu ze sprzedażą nie powinno być, ostatnio miałem nawet propozycje kupna :)

Szczerze mówiąc to nie wiem co kupiłbym w zamian Golfa. Wiem jednak, że minimum rocznik 2010 :)
Dodano: 7 lat temu
Do luckyboy: Tak mysle ze kolega robi dosc madrze, kupił 13 letnie auto w swietnym stanie, nie kosztowalo sporo, wytrzyma 3 lata i nie straci na wartosci.

Niby jak bedzie mialo 16 lat to nikt juz tak starego auta nie kupi.
Ale to vw, jak bedzie wygladal tak jak dzis, bez rdzy to kupia.

Ople, francuzy czy japonczyki 16 letnie to juz nadaja sie tylko do utylizacji.
Chyba ze jednostkowe sztuki oldtimerow w dobrym stanie.

No ale jachcialbym aby znow kulic takie auto ktore po 5 latach nadal bedzie warte te 5 tys Euro.

Licze w Euro bo tu mamy taka walute ☺
Rynek Polski jest zafałszowany
Dodano: 7 lat temu
Do luckyboy: No wlasnie trudno to okreslic.
10 latek majacy 90 tys przebiegu jest "świeży" ale jak sie chce auto trzymac 5-6 lat to nie powinno byc starsze niź 7 latek. Sprzeda sie jak bedzie mialo 13 to juz i tak nieco za późno.

Nie chodzi o utrate wartosci ale o to aby poxniej dostac cos i dolozyc a nie dostac dyche znaczy w zlotowkach dziesiec tysiakow..
Wtedy znow dolozyc trzeba bardzo duzo.

Wszystko zalezy kto co chce i ile zamierza wydac
Dodano: 7 lat temu
Co dla Ciebie oznacza termin "świeży"??
Dodano: 7 lat temu
Do grzesio70: Nie pozwolę chyba na Francuza.

Musi mieć:

- co najmniej 130 koni aby wyprzedzić i mieć jakąś przyjemność, będzie chyba benzyna bo boje się DPF-u w starszych autach, dystanse sa tez nieduże i krótkie.

- wyposażenie nie gorsze niż jest: parktronik tył, klimatronik, kierownica multifunkcyjna - podstawa rzeczy oczywiste

- dodatkowo wreszcie jakaś nawigacja, (mieszka się za granicą a nie ma nawigacji w aucie, śmiech), do tego wreszcie jakieś radio z dużym widocznym wyświetlaczem i wyjściem na "USB" czy kartę SD a nie stroć na CD, wypadałby mieć ksenony aby nie użerać się z wymianą żarówki i miec komfort widoczności

Ja w swoich autach mam navi i jak zabłądzę w Hamburgu czy potrzebuje czegoś poszukać (sklepu, celu, stacji to mam, nic nie szukam, nie podłączam).

No a za "dychę" to zbytnio nie ma takich aut i jeszcze typu SUV

Ale to chyba dopiero w połowie 2018 roku
Dodano: 7 lat temu
Kupcie stan za tą dychę a nie model
Najnowsze blogi
Dodano: 20 godzin temu, przez Egontar
Znowu się zdarzyło Poniżej denerwująca dość historia układu klimatyzacji w Jokerze! Auto kupione przy przebiegu 40kkm Całkowita pojemność układu czynnikiem R134a - 450g. 23-07-2019 - ...
3 komentarze
Dodano: 7 dni temu, przez JacK
No i stało się w Sportsvanie licznik pokazał przebieg 100 000 km. Nastąpiło to po po 7 latach i 8 miesiącach od zakupu. O czerwca zeszłego roku czyli od jakiś 8 tys. jeździ nim syn: ...
12 komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez Maniek1986
Tak w tytule, choć to dopiero w następny piątek, ale wykorzystam wolne i zrobię podsumowanie mojej pierwszej rocznicy z następnym Leonem (drugim) i kolejnym już Seatem (czwarty). Aktualny ...
14 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl