Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
»
Problem z Traction Control Failure - Check Engine
Wpis w blogu auta
Saab 9-3
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 7182 razy
Data wydarzenia: 21.12.2013
Problem z Traction Control Failure - Check Engine
Kategoria: awaria
Objawiało się to kontrolką check engine i komunikatem Traction Control Failure. Troszkę zlekceważyłem temat, odpalałem, jechałem dalej. Aż raz, ponad tydzień temu nie chciał odpalić.
Telefon do Assistance i laweta. Co dziwne, po lawecie odpalił...
W ASO wspomnieli, że to przepustnica, zatem nową zamówiłem za 1/3 ceny w PL z Neos Brothers - dystrybutor części do Saaba w UK. Trochę mnie jednak zmroziło, bo auto ma malutki przebieg.
Po podmianie okazało się, że ... to nie ona. Sprawdziliśmy napięcie i akumulator ładowany 17V. To zdecydowanie za dużo! Zabawa w poszukiwanie sprawcy trwa, ale wg mnie to regulator napięcia.
Zamieszczam wpis by ostrzec posiadaczy SS/SC 2007 - 2011, że zanim wymienicie coś większego, zacznijcie od najprostszej rzeczy. Jak w pełni rozwiążę problem, opiszę to tutaj.
Tymczasem szerokości!
Ostatnia aktualizacja: 23.12.2013 13:03:02
Najnowsze blogi
Dodano: 1 godzina temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jockerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
2
komentarze
Dodano: 7 godzin temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
1
komentarz
Dodano: 10 godzin temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
1
komentarz
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Auto i jego bolączki dopiero poznaję i wiem, że popełniłem błąd nie zaczynając od najmniejszego.
A z pozytywów, to przy okazji wymieniłem filtry, olej, świece i mam pieczątkę w ASO czyli do tej pory poza nim nie było serwisowane - zawsze to lepiej przy późniejszej odsprzedaży.
PS. Ktoś z Was poleci kogoś w Warszawie, kto dobrze zrobi regerację alternatora?
Mam tu na myśli naszych kolegów z aWc Qchar-a i jego brata Pawła
Pewnie kod usterki od razu wskazał przepustnicę więc nie drążyli tematu dalej.
Swoją drogą przy takim napięciu wydaje mi się że to czysty przypadek że padło na przepustnicę, mogło to równie dobrze być milion innych rzeczy
patałachy jakieś