Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Audi A6 Czarna Bestia 2.8 V6 » Pomoc w odkręceniu śrub antykradzieżowych w salonie Audi







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Audi A6
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 2725 razy
Data wydarzenia: 07.11.2014
Pomoc w odkręceniu śrub antykradzieżowych w salonie Audi
Kategoria: inne
Dziś podjechałem do salonu Audi na Radzymińskiej w Warszawie, aby sprawdzić czy można zamówić nasadkę na śruby antykradzieżowe.
Tak panowie, wstyd się przyznać ale zrobiłem już 7 tys. km bez tej nasadki, gdybym złapał gumę miałbym niezły problem :)

Panowie uczciwie oznajmili, że 50% klientów, którzy chcą kupić nasadkę mają ją gdzieś w samochodzie, sprawdzili kilka miejsc, gdzie mogła by być ale niestety i oni jej nie znaleźli :)

Przewertowali dwa etui z wzornikami nasadek i znaleźli odpowiadającą, ale okazało się, że już przestali je produkować i nie mogę jej zamówić.

Na szczęście zaoferowali, że jak zaopatrzę się w inne śruby to mogę podjechać w każdej chwili, aby użyczyli mi nasadki-wzornika do zdjęcia aktualnych śrub antykradzieżowych.

Podsumowując nie muszę kombinować z rozwierceniem śrub aby się ich pozbyć, a salon Audi bardzo rzetelnie i pozytywnie mnie obsłużył i zaoferował pomoc, pomimo, że nie przyszedłem kupić auta ;)

Jeszcze dziś kupię inne śruby zabezpieczające, także ten malutki brak w wyposażeniu uważam za uzupełniony :)
Ostatnia aktualizacja: 08.11.2014 15:24:22
Dodano: 9 lat temu
Kiedyś miałem takie śruby i nasadkę w komplecie ale po którejś z zim już nie dały się odkręcić a nasadka popękała jak marchew no i był kłopot. Teraz żeby je odkręcić musiałem udać się do blacharza, przyspawać do całości inną śrubę aby to w ogóle ruszyć. Udało się ale i felgi ucierpiały. Tak skutecznie wyleczyłem się z tego typu zabezpieczeń.
Dodano: 9 lat temu
Co do przebiegu to bardzo łatwo sprawdzić.

Otóż mam przyjemność i zaszczyt posiadać salonowe audi a4 b6 z 2004 roku oraz passata b5.5 z 2002 oba w 1.9 tdi, w tym passat ma tiptronika, a audi quattro.
W audi a4 tylne tarcze wymieniłem po 290 tysiącach, pojeździłyby jeszcze troszkę, ale robiłem wszystkie tarcze.
W passacie b5.5 z racji tiptronika, przy 280 tysiącach trzeba było wymienić bez gadania tarcze i zostały one wymienione.

Reasumując, wystarczy spojrzeć na stan tylnej tarczy, zwykle wytrzymują w granicach 300 tysięcy km. :)
Dodano: 9 lat temu
W salonie nie wiem, nie pytałem, na alledrogo używane do audi a6 c5 ok 100 zł.
Dodano: 9 lat temu
Do pantego: A nowy komplet "złodziejek"?
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: Masz rację :)
Co do ceny nasadki 80 zł jeżeli by była :)
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: tak, audi i vw ma takie same śruby, zabezpieczające tylko chyba się różnią, inne rodzaje w audi i inne u vw.
Dodano: 9 lat temu
Do Askaron: wiem. Rozumiem. Ale skro alu od audi pasuja do vw t srednica srub i pewnie ich dlugosci sa identyczne
Dodano: 9 lat temu
Myślę, że równie skutecznym zabezpieczeniem przed napalonymi amatorami cudzych alusów jest modlitwa [los2]
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: Rozstaw nie ma nic do śrub. Masz różne klasy wytrzymałości, średnica gwintu, wielkość nasadki pod klucz, długość i ewentualnie rodzaj gwintu (jakiś RR ma z jednej strony śruby z lewym gwintem a z drugiej z prawym;p)
Dodano: 9 lat temu
No fajnie. Taki zestaw u vw to ok 160 zł. W skodzie 120. Az boje sie zgadnac ile u audi. Według mnie to te same śruby. Ba nawet rozstaw ten sam 5x112.
Dodano: 9 lat temu
Do RAKUS1: Nie wiem, ja nigdy nie miałem żadnych udziwnień tylko zwykłe śruby...
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: Marcin daj spokój to żadne wyjście wywalając stare złodziejki a stosując nowe. Najlepiej zwykłe śruby i nie będzie problemów ;)
Dodano: 9 lat temu
Napisałeś "Fachowa obsługa i pomoc w salonie Audi" więc myślałem, że taką nasadkę Ci podarowali, albo chociaż zamówili, ewentualnie podzwonili i ściągnęli z innego salonu/serwisu, a tu "zonk". Nasadek nie ma. Wg mnie nie ma się co zachwycać... Po prostu byli uprzejmi, bo nie mogli pomóc inaczej niż zaproponować odkręcenie. Ciekawe co byłoby tańsze, nasadka czy drugi komplet złodziejek...?
Dodano: 9 lat temu
Jak nie dadzą rady kół rąbnąć to zaopiekują się autem.
Miałem w 1 z aut kiedyś takie śruby + nasadka i jak się nasadka wyrobiła to nie szło odkręcić. Po dłuuugiej męczarni zostały odkręcone i poszły won ! ;)
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
Piątek upłyną na wymianie sprzęgła w naszym Peugeot 207 wbrew pozorom pracy jest co niemiara, czas jaki spędziłem w garażu wędrując kanał garaż i tak w kółko dał popalić, + cała ...
3 komentarze
Dodano: 8 dni temu, przez darek-k
wersja jak najbardziej mi pasuje, takiego szukałem i takiego w końcu znalazłem, taki dla mnie w sam raz, jest kilka tematów w nim do ogarnięcia, o tym wkrótce
16 komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez JacK
tyle dni było potrzeba by przejechać 10 tys. km. Generalnie samochód jako taki może być, 150 KM daje sobie radę. Nic nie stuka, nic nie puka, skręca, hamuje, asystenci jazdy działają ...
17 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl