Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A6 Czarna Bestia 2.8 V6
»
Pomoc w odkręceniu śrub antykradzieżowych w salonie Audi
Wpis w blogu auta
Audi A6
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2820 razy
Data wydarzenia: 07.11.2014
Pomoc w odkręceniu śrub antykradzieżowych w salonie Audi
Kategoria: inne
Tak panowie, wstyd się przyznać ale zrobiłem już 7 tys. km bez tej nasadki, gdybym złapał gumę miałbym niezły problem
Panowie uczciwie oznajmili, że 50% klientów, którzy chcą kupić nasadkę mają ją gdzieś w samochodzie, sprawdzili kilka miejsc, gdzie mogła by być ale niestety i oni jej nie znaleźli
Przewertowali dwa etui z wzornikami nasadek i znaleźli odpowiadającą, ale okazało się, że już przestali je produkować i nie mogę jej zamówić.
Na szczęście zaoferowali, że jak zaopatrzę się w inne śruby to mogę podjechać w każdej chwili, aby użyczyli mi nasadki-wzornika do zdjęcia aktualnych śrub antykradzieżowych.
Podsumowując nie muszę kombinować z rozwierceniem śrub aby się ich pozbyć, a salon Audi bardzo rzetelnie i pozytywnie mnie obsłużył i zaoferował pomoc, pomimo, że nie przyszedłem kupić auta
Jeszcze dziś kupię inne śruby zabezpieczające, także ten malutki brak w wyposażeniu uważam za uzupełniony
Ostatnia aktualizacja: 08.11.2014 15:24:22
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Otóż mam przyjemność i zaszczyt posiadać salonowe audi a4 b6 z 2004 roku oraz passata b5.5 z 2002 oba w 1.9 tdi, w tym passat ma tiptronika, a audi quattro.
W audi a4 tylne tarcze wymieniłem po 290 tysiącach, pojeździłyby jeszcze troszkę, ale robiłem wszystkie tarcze.
W passacie b5.5 z racji tiptronika, przy 280 tysiącach trzeba było wymienić bez gadania tarcze i zostały one wymienione.
Reasumując, wystarczy spojrzeć na stan tylnej tarczy, zwykle wytrzymują w granicach 300 tysięcy km.
Co do ceny nasadki 80 zł jeżeli by była
Miałem w 1 z aut kiedyś takie śruby + nasadka i jak się nasadka wyrobiła to nie szło odkręcić. Po dłuuugiej męczarni zostały odkręcone i poszły won !