Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 604 razy
Data wydarzenia: 09.08.2013
Po fali upałów
Kategoria: inne
Moje stuki trzaski mogą pochodzić z zaworu turbiny, poczekamy pojeździmy. W upały lipcowe i sierpniowe bardzo byłem zadowolony z klimy, rozpalony samochód ładnie schładzała w kilka minut i jest skuteczna. Spalanie przy spokojnej jeździe około 5l. W sprawie trzeszczenia i chrzęstu przy przyspieszaniu byłem znów dwa razy w ASO, Panowie chyba idą złą drogą podejrzewając zawieszenie, ja uważam, że to coś w sterowaniu silnika. Nie znaleźli, usterka dalej występuje, jakby się potęgując.
Ostatnia aktualizacja: 31.08.2013 22:45:48
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
1
komentarz
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Zima za pasem, śnieżyć ma od 1 listopada, więc na początek przyszłego tygodnia zaplanowałem zamianę kół! Jednak felgi „zimowe” pozostawiały wiele do życzenia. Brałem pod uwagę ...
16
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez JacK
T-roc, Sportsvan i i-10 wymiana kół na koła zimowe.
T-roc i Sportsvan w zakładzie wulkanizacyjnym i tam zostaną koła letnie a i-10 zajmę się osobiście :-)
Dla Sportsvana to będzie ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
U mnie łożysko (pp) wytrzymało 60 tys., rozrząd (łańcuchowy), nieco mniej, sprzęgło 45 tys. km. tarcze tylne poddadzą się przy jakiś 70 tys.