Wpis w blogu auta
Opel Corsa
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 3267 razy
Data wydarzenia: 26.07.2010
pada termostat ?
Kategoria: obserwacja
Powrotna droga już późnym wieczorem, temperatura na zewnątrz ok 20st. a wskazania temperatury płynu chłodzącego coraz niższe...
Przy prędkości 90km/h w obciążonym samochodzie temperatura utrzymywała się na poziomie 70st.
Tego samego wieczoru zostawiłem auto na dłuższą chwilę, temeratura silnika spadła i rozpocząłem podróż ok 10km, temperatura utrzymywała się ok 70st, chłodnica gorąca... Pomyślałem termostat - całe szczęście że jeszcze na gwarancji...
Kilka dni postoju i okazuje się że wszystko wróciło do normy...
Dziwne to dla mnie, ale gwarancja na termostat mija za 3 miesiące, mam nadzieję, że jeśli ma się zepsuć to zrobi to w okresie gwarancyjnym a nie kilka dni po...
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Obecnie na wiosnę wszystko jest ok. Przy temperaturach silnika poniżej 70st. chłodnica pozostaje zimna, co znaczy że termostat nie przepuszcza.
Dzisiaj auto oddałem do serwisu - mają to sprawdzić.
W drodze jeszcze sprawdziłem przy temp. 80st. chłodnica na jednej połowie była ciepła, wąż doprowadzający płyn do chłodnicy również był ciepły, ale druga strona chłodnicy była zimna...
Zobaczę co powiedza jutro w ASO
Teraz doczytalem, ze wszystko sie unormowalo - dziwne - albo termostat sobie poradzil i zamknal obwod. Ja bym na Twoim miejscu obserwowal wskazania temperatury a jeszcze mozna test zrobic, podczas jazdy jak juz rozgrzany bedzie, wlaczyc goracy nawiew na maxa i jechac jakis czas. Jesli temp spadnie ponizej 90 (a nie powinna) to jednak termostat szwankuje. Opisalem to z wlasnych doswiadczen z Golfa, ktoremu notorycznie zacina sie to ustrojstwo. Pozdrawiam.