Wpis w blogu auta
Mercedes Klasa E
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 1233 razy
Data wydarzenia: 19.02.2015
Nowy setup :)
Kategoria: zmiany w aucie
Standardowe zawieszenie wersji elegance jest dośc miękkie i buja nadwoziem, więc postanowiłem to zmienić za pomocą sprężyn Eibach Pro Kit i amortyzatorów Bilstein B8 Sprint, co w sumie dało kit Eibach B12. Nie obyło się bez dylematów czy czasem nie wstawić amortyzatorów Koni FSD, ale że róznie reagują na obniżone sprężyny wolałem nie ryzykować i założyłem skrócone B8. Auto juz po geometri zawieszenia jak widac na zdjęciu co było nie lada wyzwaniem dla młodego technika, ale jakoś dał radę.
Prowadzenie auta zmieniło sie diametralnie na plus oczywiście. O wiele lepiej auto zachowuje się na zakrętach i na łukach oraz nie nurkuje przy chamowaniu.
Póki co auto jeździ na standardowych felgach 16" ale w planach jest zmiana na 18" lub 19" ze skłonnością do tych większych. Czas teraz na polowanie na jakies przyzwoite felgi i zastanawiam się czy czarne felgi będa wyglądały dobrze przy srebrnym samochodzie czy lepiej zostać przy standardowych srebrnych.
Najnowsze blogi
Dodano: 23 godziny temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
4
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
4
komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Ja wymieniłem całe przednie zawieszenie na nowe przy okazji obniżania.
zostaje kupić jakieś duże amg z końca produkcji i się cieszyć!
Drogi są ok. Myślę że wygląd zrekompensuje troszkę mniejszą wygodę.
Zawsze będę miał swoje stare 16stki w razie czego 😉
Ja jednak bym pozostał przy e55 z końcówki produkcji 2005r ze względów użytkowych 4 drzwi
Jak już wcześniej wspominałem, komfort się nie pogorszył dastycznie, ponieważ drogi po których jeżdżę są w miarę równe i gładkie
Pozatym każdy ma swoje upodobania ja lubię E inny CL a jeszcze inny zupełnie inna markę
Będę użytkował i co jakiś czas napiszę jakie mam spostrzeżenia, póki co niewiele przejechałem od zamontowania nowych gratów, ale za każdym razem mam banana na twarzy jak wysiadam
Pozatym Ibiza czy megane to zupełnie inne samochody i nie ma co ich porównywać z E klassa co do prowadzenia. E ma ponad 1800kg wagi i prowadzi się inaczej niż o wiele mniejszy samochód.
Tak więc podsumowując wg mnie nie ma co zbytnio usztywniać zawieszenia na Polskie drogi bo traci się komfort ale i trakcje.
Gdybym mieszkał w Polsce to pewnie bym pozostał przy standardzie.
co do M5 to wolałbym już E55
Pomimo obniżenia samochodu, komfort wciąż jest, już nie jeździ się jak na pływającej kanapie, ale nadal jest wygodnie, daleko do wybijania plomb z zębów Sprężyny Eibach mają charakterystykę progresywną i nie są aż tak niemiłosiernie twarde.
Wpadnij maniek to się przejedziesz. Pozatym drogi tutaj nie przypominają tych w polsce i jest dość gładko więc nie trzęsie