Wpis w blogu auta
Ford Mondeo
Dodano: 4 lata temu
Blog odwiedzono 670 razy
Data wydarzenia: 26.11.2019
miłe zaskoczenie :)
Kategoria: inne
MaxGear 80Ah/730A EFB ... 350zł ... napięcie 12,08V !! prąd rozruchowy 400A
30 godzin ładowania i max 15,5V , a akumulator gorący ... = zwrot do sklepu
ale podładowałem 8godzin ten akumulator co był i działa
autko ma przegląd DE TUV/Dekra do marca 2020
ale nie mam dokumentów do auta
jak się okazało jeszcze nie przysłali , i będzie za tydzień z fakturą , ale stresu trochę było
autko poszło do czyszczenia do znajomej ... 100zł
iiiii
SZOOOOK 1: jest duuużoooo lepiej niż się spodziewałem , przy przednich klamkach lekkie odbarwienia, ale auto jak nowe, felgi jak nowe, wnętrze ... jak nowe...
pożyczyłem blachy
kupiłem OC
i pora się przejechać
SZOOOOK 2:
+ auto się zajebiście prowadzi
+ zbiera się 2-3x lepiej niż się spodziewałem (przesiadając się z benzyny bi-turbo 300KM i 6,5do100)
to jak to ma 143KM i 10,5do100 to jestem więcej niż zadowolony :D
+ nic nie puka,
+ super wybiera wszelkie nierówności
- mój fotel jest jak koń na biegunach (buja się )
+ w środku cicho
+ wszystko działa
+ jest PL język na zegarach
wymieniłem olej w silniku ... nie to co zaleca FORD, ale to co zaleca PSA/Citroen, bo to przecież ich silnik ... więc:
- Total Quartz 5W30 INEO ECS
- Płukanka TEC2000 na wolnych obrotach przez 15min
- filtry MAAN powietrza, paliwa, oleju
- kabinowy, węglowy najtańszy ... MaxGear
- sprawdziłem i uzupełniłem inne płyny
- wleciał też nowy akumulator 4MAX z Intercars (produkt AutoPart PL ) 80Ah 730A EFB , na dzień dobry miał 12,68V i 650A, ale nim włożyłem podładowałem go 10 godzin do 16,3V by zagęścił się elektrolit
- naprawiony fotel, okazało się że 2 śrubki się wkręciły
- wgrałem PL język i Mapy 2019
- dokupiłem gumowe dywaniki do wnętrza i bagażnika (w bagażniku było jakieś "plastikowe" korytko i wszystko w nim zapierdzielało w czasie jazdy ... prawo <-> lewo <-> przód <-> tył ... masakra
- opłaciłem akcyzę, tłumaczenia, zrobiłem przegląd (wszystko ok, amorki przód i tył po ok 80%, i ogólnie wszystko ok), zarejestrowałem = straciłem 2 dni
i w tygodniu....
- wgrałem dodatkowe opcje do zegarów (napięcie aku, czujniki parkowania, temperatura silnika..)
- dokupiłem 2 kluczyki/piloty i je zaprogramowałem + dałem do docięcia groty do nich = mam 3 całe kompletne klucze/piloty :D
- zamontowałem moduł DRL (30% długich)
- zmieniłem żarniki w światłach mijania
- dodałem CERATEC do oleju silnikowego (zabrałem z Volvo ... biedak się nie doczekał, ale za to Modeo posłużyło mi do przywiezienia skrzyni do Volvo)
- Dzisiaj byłem na dynamicznej zmianie oleju w skrzyni z płukanką, olej też nie zalecany przez/do Forda (np. Ravenol ATF T-IV) , ale zalecany do skrzyni Aisin F21 - Ravenol ATF T-WS Lifetime (bo ma trochę lepsze parametry)
i ogólnie wszystko jest git :D
autko mi się podoba
w najbliższym czasie chyba jeszcze ogarnę nowe Felgi 17" + oponki wielosezonowe Nexen... ale to się okaże jeszcze ...
Ostatnia aktualizacja: 21.12.2019 15:39:40
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
23
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Opony 17' do 1500 zł to już nawet bardziej markowe powinieneś znaleźć. Ja za swoje Dunlopy 17' dałem ok 1600 (chyba)
1. Nexen 1300-1400zł
2. Imperial 1000zł
3. Zeteex (tylko dlatego że miałem/mam w Volvo, są ok, ale miałem to już nie chcę )
+ felgi 700-800zł (max 1000)
+ tylny zderzak i przedni widać różnicę kolorów, ale pod spodem - pod nimi nie widać urazów
tak że jest git ... jest to auto w najlepszym stanie jakie kiedykolwiek miałem
nawet młodsze z mniejszym przebiegiem miały więcej dodatkowego lakieru i/lub szpachli
możliwe że poprzedni właściciel specjalnie tak zasyfił auto ... bo może bród konserwuje ??!!
Alufelgi 17 fordowskie zrobią szał w wygladzie.
No i z osiągów i dynamiki diesla można być zadowolonym.
I portfel chyba nie ucierpi
Wyprane ładnie