Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Opel Astra Złocisty Rydwan !!
»
Łącznik stabilizatora - Kaput
Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 4424 razy
Data wydarzenia: 24.02.2014
Łącznik stabilizatora - Kaput
Kategoria: inne
Jakoś z tydzień temu jadąc sobie spokojnie usłyszałem dość donośny huk z przodu auta. Gdy dojechałem do celu stwierdziłem że to osłona silnika znów się oberwała i olałem sprawę.
Jednak z czasem i pokonanymi kilometrami zacząłem słyszeć nasilające się stuki. Sprawą trzeba było się zainteresować, choć w międzyczasie Astra zaliczyła jeszcze wypad do Czech na snowboard. No ale dziś (24.02.14) znalazłem czas żeby pojechać do mechanika. Początkowo podejrzewałem sprężynę z tyłu, jednak okazało się, że urwał się łącznik stabilizatora z lewej strony.
Szybka decyzja wymieniamy oba ażeby sytuacja się nie powtórzyła.
40 minut i było gotowe, 122 zł to nie rozbój, ale mimo wszystko boli bo za 2 miesiące zmiana auta.
I to by było na tyle.
Szerokości.
Najnowsze blogi
Dodano: 4 godziny temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

1. Focus 2 1.6 16V
2. Mazda 3 1.6 105
3. Astra 3 1.6 115
4. Civic VII/VIII
Golfa V nie chcę bo mi się rzygać chce jak to auto widzę, Focus i Mazda bardzo ze sobą spokrewnione i niestety lubią korodować czego wolałbym uniknąć. Najmłodsze egz Civica VII mają już 9 lat więc trochę sporo, do tego problemy ze skrzyniami biegów co mnie dość mocno odstrasza, natomiast Civic VIII bardzo mi się podoba ale niestety jest troszkę za drogi nad czym ubolewam. A trzeba jeszcze liczyć koszta "pakietu startowego" Dlatego najprawdopodobniej skończy się się na Astrze III w silniku 1.6 koniecznie w wersji 115 KM w hatchbacku lub kombi.