Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Ford Focus
»
Komunikat awaria silnika 1.6tdci na wyswietlaczu
Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 3 lata temu
Blog odwiedzono 19146 razy
Data wydarzenia: 22.09.2019
Komunikat awaria silnika 1.6tdci na wyswietlaczu
Kategoria: awaria
W ostatnim tygodniu w moim fordzie pojawia sie dziwna anomalia, raz jest raz znika komunikat "awaria silnika". W trakcie pojawienia; włącza sie tryb awaryjny; wylacza sie jakby turbo, obroty nie przekraczaja 3000, i spalanie paliwa np na piatym biegu nie bedzie wynosilo wiecej jak 6 l/100km zzuzycia chwilowego...
Auto nie dymi, nie szarpie.
Najlepsze jest to ze np po wjechaniu na nierownosc bądź gwaltowne przychamowanie uruchamia właśnie tryb awaryjny, po czym, po przejechaniu kilkunastu kilometrow objawy znikają.
Wywietlany błąd na komputerze to:
P0103 "Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - wysoki sygnał
wejściowy"
P0237 "Czujnik A wspomagania turbosprężarki - niski sygnał wejściowy.
Aktualny przebieg 279900km
Czy miał doczynienia z powyzszą awarią? Bede wdzieczny za sugestie i porady.
Ostatnia aktualizacja: 22.09.2019 15:35:30
Najnowsze blogi
Dodano: 1 godzina temu, przez promoring
Esperal używany jest w procesie leczenia dolegliwości alkoholowej przez implantację wszywki alkoholowej. W celu poddania się implantacji Esperalu uzależniony powinien poddać się konsultacji ...
Dodano: 19 godzin temu, przez powerTGS440
Wycieczka na spontanie :-) Międzyzdroje...
Sobota 03.06.2023 pokonany dystans 740km
Wyjazd 4:20 z Lubina Stacja Paliw Pieprzyk - (zatankowano do pełna), przyjazd do Międzyzdrojów 8:15 (3 ...
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
Na wyświetlaczu można włączyć kilkanaście różnych odczytów w tym także chwilowe spalanie i wtedy też pokazuje się czasami informacja, że silnik przełączył się na 2 cylindry. ...
1
komentarz
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Tak, wiem, że diesle używają tych sond ale po pierwsze nie jest to regułą a po drugie sonda nie steruje via komputer przepustnicą, której w dieslach brak. Zatem nie zarzucaj mi pochopnie braku wiedzy lub reprezentacji słabego poziomu warsztatów.
Znajomy miał podobny problem z przepływomierzem w AR156 tylko 1.8 Twin Spark. Wymieniali mu 3 razy. Na oryginał, europejski zamiennik, a później na chiński i ciągle klops. Zrobił ze swoim niby zepsutym to samo, co ja tylko z pominięciem rozpuszczalnika i zadziałało. Z tym, że on wsadził go do benzyny po wyszorowaniu na całą noc.
PS. Poza tym "przyhamowanie", popraw