Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Ford Focus
»
Komunikat awaria silnika 1.6tdci na wyswietlaczu
Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 4 lata temu
Blog odwiedzono 22805 razy
Data wydarzenia: 22.09.2019
Komunikat awaria silnika 1.6tdci na wyswietlaczu
Kategoria: awaria
W ostatnim tygodniu w moim fordzie pojawia sie dziwna anomalia, raz jest raz znika komunikat "awaria silnika". W trakcie pojawienia; włącza sie tryb awaryjny; wylacza sie jakby turbo, obroty nie przekraczaja 3000, i spalanie paliwa np na piatym biegu nie bedzie wynosilo wiecej jak 6 l/100km zzuzycia chwilowego...
Auto nie dymi, nie szarpie.
Najlepsze jest to ze np po wjechaniu na nierownosc bądź gwaltowne przychamowanie uruchamia właśnie tryb awaryjny, po czym, po przejechaniu kilkunastu kilometrow objawy znikają.
Wywietlany błąd na komputerze to:
P0103 "Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - wysoki sygnał
wejściowy"
P0237 "Czujnik A wspomagania turbosprężarki - niski sygnał wejściowy.
Aktualny przebieg 279900km
Czy miał doczynienia z powyzszą awarią? Bede wdzieczny za sugestie i porady.
Ostatnia aktualizacja: 22.09.2019 15:35:30
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
a w zasadzie w ciągu 5 godzin nasypało z 15 cm.
Sytuacja idealna do sprawdzenia nówek zimówek :-)
Temperatury troszkę poniżej zera więc na drodze po chwili gruba warstwa śniegu i błota. ...
2
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez FranzMaurer
Drugi rok z rzędu jesiennej aurze było bliżej do lata niż do zwyczajowej pluchy o tej porze. Kompletnie nie spieszyłem się, ba - nawet nie myślałem o sezonie zimowym. Na naszej południowej ...
15
komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez powerTGS440
Targi Hobby 2023 w Poznaniu
Imprezy towarzyszące (darmowe) : wystawa egzotycznych kanarków i papug, jarmark świąteczny, historia wojen starożytnych (LEGO), inteligentne roboty - warsztaty dla ...
2
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Tak, wiem, że diesle używają tych sond ale po pierwsze nie jest to regułą a po drugie sonda nie steruje via komputer przepustnicą, której w dieslach brak. Zatem nie zarzucaj mi pochopnie braku wiedzy lub reprezentacji słabego poziomu warsztatów.
Znajomy miał podobny problem z przepływomierzem w AR156 tylko 1.8 Twin Spark. Wymieniali mu 3 razy. Na oryginał, europejski zamiennik, a później na chiński i ciągle klops. Zrobił ze swoim niby zepsutym to samo, co ja tylko z pominięciem rozpuszczalnika i zadziałało. Z tym, że on wsadził go do benzyny po wyszorowaniu na całą noc.
PS. Poza tym "przyhamowanie", popraw