Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Citroen C4 Picasso Picasso "Pablito"
»
"Kapcie" MOMO już założone :)
Wpis w blogu auta
Citroen C4 Picasso
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1253 razy
Data wydarzenia: 23.03.2011
"Kapcie" MOMO już założone :)
Kategoria: zmiany w aucie
Felunie to MOMO CORSE SILVER 17". Powiem szczerze że trochę się obawiałem o komfort jazdy gdyż całą zimę jeździłem na 16" z oponami 215/55 a teraz są 215/50 17" i co ?? nic - nie zauważyłem właściwie jakiejkolwiek różnicy.
Kosztowny był trochę sam zabieg wymiany opon - ok 145 zł - ale było to założenie nowych opon na felgi, wyważenie i pompowanie azotem - ale co tam - jaki rogal był na twarzy gdy felunie znalazły się wreszcie na aucie
Mam nadzieję że niektórym a Was przypadnie nowe obuwie "pikusia" do gustu - pozdrawiam
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

P.S.Opony letnie też muszę nowe kupić i przymierzam sie do Nokianów.
Do majcher836: wcale się nie czepiam, próbuję się dowiedzieć czegoś nowego
- azot znacznie zwiększa żywotność opony
- azot znacznie wydłuża czas stałego ciśnienia w oponie (w oponie napompowanej powietrzem znacznie szybciej można zaobserwować spadek ciśnienia) przez co wydłuża się czas żywotności opony
- przy pompowaniu azotem występuje znacznie mniejsza wilgoć, a ponadto azot nie wchodzi w reakcje chemiczne z metalami w wyniku czego znacznie spada ryzyko korozji i utleniani się felg w samochodzie
- spada zużycie paliwa dzięki utrzymywaniu stałego ciśnienia w oponie (zmniejszone opory tarcia)
- azot nie jest łatwopalny oraz nie “podtrzymuje” ognia przez co zmniejsza się ryzyko zapalenia się opony np. podczas wystrzału
minimalne są wahania ciśnienia pod wpływem zmian temperatury
przeprowadzone badania wykazały, że zmniejszenie ilości powietrza w oponie o 6% wydłuża jej żywotność nawet o 22%
Felgi 17? Giną w pączkowatej bryle - nie przymierzałeś się do 225/45/18?
Azot... Kto co lubi. Dla mnie to zbyteczna usługa. Plus taki że rzadziej się dopompowuje, a minus że ograniczona ilość miejsc gdzie to można zrobić...