Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 996 razy
Data wydarzenia: 17.08.2010
Filterum i oleum.
Kategoria: serwis
- olej: GM 5W-30 Super Synthetic Fuel Economy Longlife
- filtry powietrza, paliwa, oleju: Kager
- pasek klinowy: Bosh
Przy okazji miałem okazję zerknąć na podwozie - wszystko w stanie bardzo dobrym. Dalsze oględziny wykazały, że w planach serwisowych uwzględnić trzeba klocki hamulcowe przednie i tylne, przednie tarcze hamulcowe, a żeby było przy jednej robocie także tarcze tylne.
Teraz będę miał oczywiście zagwozdkę w jakiego producenta zainwestować, żeby było nie za drogo, a dobrze.
Pod osłoną silnika znaleźliśmy nieduże ślady oleju wokół uszczelek na jego szczycie - ale bij, zabij - co to za uszczelki nie wiem. Zapomniałem zapytać, a budowa Z17DTH to jeszcze dla mnie tajemnica
![:) :)](/imgs/emoticons/smile.gif)
Uszczelki do wymiany pójdą przy okazji wymiany rozrządu we wrześniu. Wtedy też wypucujemy całą komorę silnika.
Na koniec pozostało tylko wyzerować wskaźnik inSP i do domu.
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
wersja jak najbardziej mi pasuje, takiego szukałem i takiego w końcu znalazłem, taki dla mnie w sam raz,
jest kilka tematów w nim do ogarnięcia, o tym wkrótce
8
komentarzy
Dodano: 12 dni temu, przez powerTGS440
Renault Megane III 1.5DCI 95PS 6-gear MANUAL
Ogólnie, w ten długi weekend przejechałem 903km, średnie spalanie 4.2litra (nie korzystałem z klimy), trasa ekspresowa S3 (tylko 30km na ...
4
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
![Opony letnie w oponeo.pl](/imgs/oponeo-banner.jpg)
"wyoknować"
Po podniesieniu tej plastikowej osłony widać jakieś uszczelki - wokół jednej jest brudno - ale nie mokro. Także najpierw mycie i kontrolny przejazd. Ale podobno to normalne. Martwić się nie martwię - "mój" mechanik to etatowy pracownik ASO, ma własny warsztat a na szkolenia jeździ częściej niż ja w delegacje