Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1093 razy
Data wydarzenia: 17.08.2010
Filterum i oleum.
Kategoria: serwis
- olej: GM 5W-30 Super Synthetic Fuel Economy Longlife
- filtry powietrza, paliwa, oleju: Kager
- pasek klinowy: Bosh
Przy okazji miałem okazję zerknąć na podwozie - wszystko w stanie bardzo dobrym. Dalsze oględziny wykazały, że w planach serwisowych uwzględnić trzeba klocki hamulcowe przednie i tylne, przednie tarcze hamulcowe, a żeby było przy jednej robocie także tarcze tylne.
Teraz będę miał oczywiście zagwozdkę w jakiego producenta zainwestować, żeby było nie za drogo, a dobrze.
Pod osłoną silnika znaleźliśmy nieduże ślady oleju wokół uszczelek na jego szczycie - ale bij, zabij - co to za uszczelki nie wiem. Zapomniałem zapytać, a budowa Z17DTH to jeszcze dla mnie tajemnica
Uszczelki do wymiany pójdą przy okazji wymiany rozrządu we wrześniu. Wtedy też wypucujemy całą komorę silnika.
Na koniec pozostało tylko wyzerować wskaźnik inSP i do domu.
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

"wyoknować"
Po podniesieniu tej plastikowej osłony widać jakieś uszczelki - wokół jednej jest brudno - ale nie mokro. Także najpierw mycie i kontrolny przejazd. Ale podobno to normalne. Martwić się nie martwię - "mój" mechanik to etatowy pracownik ASO, ma własny warsztat a na szkolenia jeździ częściej niż ja w delegacje