Wpis w blogu auta
Peugeot 207
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 14566 razy
Data wydarzenia: 29.12.2012
ESP/ASR system faulty
Kategoria: awaria
pacjent, to oczywiście SPEED z 2007 roku, niecałe 60 tys. przebiegu i duuużo po gwarancji.
Autko stało tydzień w garażu, komunikat pokazał się po przejechaniu "polną" drogą dwóch kilometrów.
ASO wyceniło naprawę (części + robota) na 5107,70zł
Cena kosmos! Dlatego pofatygowałem się o napisanie pisma do Peugeot Polska o pomoc finansową przy naprawie samochodu, bo ciągle serwisowałem go w ASO. Znane mi są też inne przypadki 207, gdzie rok bądź dwa po upływie gwarancji Peugeot Polska finansowało część w 100%, a użytkownik płacił jedynie za robociznę.
Niestety w moim przypadku PP nie odpowiedział w oczekiwany przeze mnie sposób. Dlaczego? Ponieważ skończyła się 5letnia gwarancja producenta na samą pompę. Skończyła się w maju, a popsuła się w listopadzie. Warto jednak zauważyć, że PP zapewnił, że gdybym tylko chciał naprawić to w ASO Uliarczyk, gdzie się serwisowałem, to otrzymam 50% rabat na część, co z jednej strony jest niemało, a z drugiej 2,5tys zł to worek pieniędzy!
peszek.
W planach mam zakup takiej pompy (używanej?) i wymianę "u pana Wieśka" w warsztacie. Ale to później... brak ESP nie jest jakoś specjalnie odczuwalny w codziennej jeździe. Częściej zauważa się brak ASR, gdy przy dynamicznym ruszania jedno z kół buksuje jak szalone.
Aktualnie jeżdżę z popsutym ESP, i przy każdym włączeniu samochodu Peugeot przypomina mi o tym. Teraz dodatkowo pojawia się komunikat o możliwości wystąpienia gołoledzi na drodze oraz spalonej żarówce :/ No krew człowieka zalewa!
Ostatnia aktualizacja: 29.12.2012 13:26:25
Najnowsze blogi
Dodano: 20 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
1
komentarz
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
15
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Tak więc same mało istotne rzeczy, które w "Polówce" się zdarzały, ale nie byłem o nich informowany ze względu na brak komputera pokładowego.
P.S. Z zakupu Peugeota jestem mega zadowolony i ani przez moment nie żałuję swojej decyzji.
Zobaczymy jaki bilans wyjdzie po 2-3 latach. Może Polo będzie lepiej wspominany
Dodatkowo cały czas wyświetla mi się jeszcze "Remote control battery flat".