Wpis w blogu auta
BMW Seria 2
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 1057 razy
Data wydarzenia: 21.04.2017
ELEKTRIC NOW TOUR 2017
Kategoria: spotkanie
Ostatnia aktualizacja: 21.04.2017 10:54:51
Najnowsze blogi
Dodano: 14 godzin temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
2
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
ciekawe kiedy zrobia indukcyjne jak w telefonach bedziesz wjeżdzał do garażu i nie bedziesz musiał pamietać o podłączeniu
Jest taka możliwość w opcji
Księgową weź na jazdę próbną może się spodoba na tyle, że nie trzeba będzie innych sugestii
Może...
E , przy takim aucie się już chyba nie oszczędza .
Domyślam się, choć widziałem ją tylko na zdjęciach . Jak również, że trudno przekabacić, ale dla chcącego nic trudnego .
Mogę czytać, rozmawiać i edukować się a nawet jeździć tym co niby ma być BMW.
Ale zdanie mam takie jakie mam o autach i elektrycznych i o wyglądzie BMW i3.
To juz znacznie lepiej postrzegam Toyota Prius.
Poza tym hybryda to jeszcze ma jakiś wiekszy sens
I3 jest to auto miejskie trzeba czytać ze zrozumieniem a to jest na etapie szkoły podstawowej.
I nie potwór , tylko electric supercar
- BMW i3 to potwór, dziwadło i coś co nie przystoi tej słynnej marce z Bawarii, wygląda jak kupa i w 1% nie przypomina BMW a duch marki zupełnie zanikł w tym modelu. To wstyd dla tej firmy a nie wizytówka sportowej marki.
- po drugie jak w aucie które jedzie na zewnątrz nie słychać silnika tylko cisze lub jakieś buczenie to nie auto, poza tym jest niebezpieczne dla otoczenia bo nikt nie usłyszy że nadjeżdża, np. pieszy
- dopóki elektryki nie będą miały zasięgu ok 700-1000 km na jednym ładowaniu a to ładowanie nie potrwa pół godziny czyli przerwę na kawę to są one zupełnie bez sensu i nie praktyczne. Taki wynalazek nie potrafi nawet pokonać bez ładowania trasy Warszawa-Hamburg
- co do ładowania nie wyobrażam sobie 100 aut które ładują się na 1 parkingu (a to i tak mało jak maja poruszać się masowo po drogach). Zapewne będzie tak jak z szukaniem miejsca do zaparkowania, jak nie ma się szczęścia to nie dostanie sie dojścia do gniazdka z prądem i można zapomnieć o dalszej jeździe
- jedyny plus to niska cena przejechanych 100 km.
- no i niby te odczucia z przyspieszenia
Apetyt rośnie w miarę je(ż)dzenia ?