Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Citroen C3 La Vita e Bella
»
Citroen C3 V-Power Tuning
Wpis w blogu auta
Citroen C3
Dodano: 2 lata temu
Blog odwiedzono 473 razy
Data wydarzenia: 08.08.2023
Citroen C3 V-Power Tuning
Kategoria: zmiany w aucie
Pod maską silnik 1.4 HDI 68PS 160Nm. Wczoraj odstawiony do V-Power na tuning mocy, wyniki z hamowni zaskoczyły speców. Miało być docelowo 83PS i 202Nm, wyszło lepiej, dużo lepiej. Obecnie maleństwo dysponuje mocą 87PS (przyrost 26%) i momentem obrotowym 211Nm (przyrost 32%).
Odczuwalne jest to bardzo, zrobiło się żwawe. Spalanie ponoć też ma być mniejsze, chociaż to i tak praktycznie na oparach jeździ. Żeby było mało, autko dostało naklejkę - te kobiety, muszą wszystko oznaczyć po swojemu.
La vita e bella (życie jest piękne).
Ostatnia aktualizacja: 08.08.2023 18:02:50
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Dlatego trzymam Golfa bo wiem co mam
Chip tuning Stage 1
Oryg: 180 KM / 400 Nm
Chip: 225 KM / 504 Nm
+45 KM / +104 Nm
Najbliższy oddział V-Power od Tarnowa masz w Krasnobrodzie (Lubelskie) 200km...
https://www.v-tuning.pl/kontakt/oddzialy-v-tuning-w-polsce,1
Dodatkowe konie powyżej 83 to chyba zasługa filtra powietrzna który założyłem PipperCross AirSport.
Przebieg jest trochę mniejszy niż na zegarze, auto miało akcje serwisową w salonie LUBIN WRÓBEL i wymieniony silnik na nowy, trochę jest z tym zachodu bo niektóre rzeczy po VIN nie pasują, tak się nadziałałem nawet z głupim korkiem do miski olejowej.
Aczkolwiek wole taki przebieg, auto od nowości z salonu PL w jednych rękach, regularnie serwisowane do końca niż 150000km od handlarza świeżo sprowadzone. Zadbany Diesel w dobrych rękach 400000km robi bez niczego a można i więcej. Ja wymieniam oleje minimum raz do roku (z reguły 2 razy) co 8.000km bo średnio po te 15.000km jakoś bez problemu się robi - dużo jeździmy, bardzo dużo.
Detale i czuć pasje, naklejki popieram.
Świetny kolor, gustowny, nie jakiś morus.
Az dziwi ze taki motorek podrasować można. Na dzisiaj już 68 koni to lipa ale 83 to brzmi świetnie, i 211 niutków zrobi robotę.
Auto nie młode i nie drogie az dziwie sie że kolega udał sie do V-tunning, oni tani nie są.
wiem że robią dobrze ale chyba za 1000 zł brutto to nie da sie nic ugrać u nic
Zadowolenia z autka
Mi bez kombinacji w C3 silnik 1.4 HDI 68KM palił w mieście 4.5 - 5 litrów, a w trasie potrafił zejść do 3.7 litra. Rekordziści schodzą poniżej 3.5 ale to męka, a nie jazda wtedy