Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Audi A6 Czarna Bestia 2.8 V6 » Chrzczone paliwo na Orlenie, ręce opadają...







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Audi A6
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1798 razy
Data wydarzenia: 04.08.2014
Chrzczone paliwo na Orlenie, ręce opadają...
Kategoria: inne
Ten kraj już zszedł na psy kompletnie, zalałem chrzczone paliwo na Orlenie (Ciechanów), samochód nie równo pracował na jałowym, miał ciężko ruszyć, braki w mocy, rozumiem na jakiejś stacji NoName ale na Orlenie?!?!?!

Doradźcie co dolać do tego paliwa bo zatankowałem do pełna, jakiś uszlachetniacz albo coś co zetnie się z wodą?

PS. Pewność mam 100%, że to Orlen, ponieważ zajechałem z prawie pustym bakiem, zatankowałem do pełna a problemy zaczęły się po kilkunastu kilometrach.
Dodano: 10 lat temu
W starym młotku po tankowaniu na orlenie palił mi 11 i chodził jak traktor.
Dodano: 10 lat temu
Do art73: Opinie biora sie z logicznego myslenia.
Dodano: 10 lat temu
Wyjeździłem pół baku i problem zniknął, chodzi już ok, więc może nie potrzebnie wieszałem psy na orlenie? Może złapał jakiś syf z dna? Sam już nie wiem, na szczęście auto znów chodzi jak powinien :)
Dodano: 10 lat temu
Nie ma żadnego znaczenia kiedy się doleje STP - 1 butelka na 50-60 litrów paliwa. ZAWSZE się wymiesza, niezależnie od tego czy wlejemy przed czy po tankowaniu ! Na żadnej butelce STP nie ma napisu: wlewać WYŁĄCZNIE PRZED tankowaniem, więc nie wiem skąd się biorą takie opinie.
Dodano: 10 lat temu
Może to przypadek, ale po zatankowaniu paliwa minął problem z kontrolką silnika u mnie w Peugeocie.
Dodano: 10 lat temu
Do pantego: Najlepiej wlać przed tankowaniem, ale jeśli wlejesz do pełnegp baku to po prostu trochę potrwa zanim STP wymiesza się z paliwem.
Ja swego czasu stosowałem ten środek w autach co 3cie tankowanie, ale jakoś od 2 lat przestałem go używać.
Dodano: 10 lat temu
Do pantego: Jeśli zachowałeś paragon (mam nadzieję że tak - kwestie ewentualnych kosztów napraw...) łatwo to odróżnisz - jeśli w nagłówku pisze "Orlen s.a." itp itd to jest to stacja własna, jeśli oznaczenie formy prywatnej - stacja działa pod franczyzą orlenu.
Dodano: 10 lat temu
Do ONsea: Nic im nie zrobisz, kontrole pewnie zapowiedziane a i słyszałem, że nawet jak wykryją, że oszukują to nie dostają nawet grosza grzywny, poza tym byłem tam przejazdem, niestety podejrzewam, że nie ma przepisów na chamstwo.. przynajmniej skutecznych, nigdy więcej orlen i tyle.
Dodano: 10 lat temu
zgłoś to do jakiegoś organu kontroli nad stacjami i weź ze stacji jeszcze 1 litr na próbkę do badania, są jakieś przepisy na to chamstwo.
Dodano: 10 lat temu
Do Stig210: Do art73: No i dwie różne opinie :)
Dodano: 10 lat temu
Do art73: Wszelkie dodatki dolewa się przed tankowaniem żeby wymieszały się prawidłowo z benzyną w trakcie tankowania...
Dodano: 10 lat temu
STP możesz wlać do pełnego baku. On jest na ok. 60 litrów paliwa, a kiedy go wlejesz nie ma znaczenia...co za palant z tego sprzedawcy !
Dodano: 10 lat temu
Stacja własna czy franczyzowa ten Orlen?
Dodano: 10 lat temu
Do tondEK: Sprzedawdca środka stp powiedział, że nie ma sensu lać go do pełnego baku, bo powinno się go wlać przed tankowaniem, więc pozostaje mi wyjeździć chociaż z pół baku, wtedy zalać pb98, i jeżeli będzie ok to lać wtedy ten STP?
Dodano: 10 lat temu
Do tondEK: z 5-7 litrów było, ale wcześniej nie raz jeździłem do zera, tankowałem i nigdy nie miałem problemu z żadnym syfem..
Zaraz specjalnie się gdzieś przejadę, aby sprawdzić jak wygląda sytuacja, kupię uszlachetniacz/STP, zaleję pb98 i zobaczymy jak to będzie..
Dodano: 10 lat temu
Do pantego: Jak już koniecznie chcesz coś zalać to kup środek STP do czyszczenia układu paliwowego i dotankuj auto wysoko oktanową benzyną, V-power od Shell ma chyba najwięcej.

Ile miałeś paliwa przed tankowaniem? Jak było mało, to być może pompa paliwa zassała jakiś syf z dna baku...

Dodano: 10 lat temu
Do tondEK: a jakiś uszlachetniacz istnieje na takie przypadki?
Dodano: 10 lat temu
Do Stig210: Możesz mi do starego amerykana oddać, mój wszystko przepali :)
Dodano: 10 lat temu
Denaturat to nie jest wyjście, on związuje wodę a w chrzczonym paliwie jej nie ma. Chrzczone paliwo jest mieszane z różnego rodzaju rozpuszczalnikami oraz alkoholem, także wlanie denaturatu jeszcze pogorszy sprawę...
Dodano: 10 lat temu
Do thinkpadder: O denaturacie coś słyszałem, jest jakiś przelicznik ile należałoby dolać?
Dodano: 10 lat temu
Denaturat.
Dodano: 10 lat temu
To nie pierwszy przypadek o którym słyszę jeżeli chodzi o Orlen.

Jeżeli chodzi o to co robić, jeżeli zatankowałeś do pełna to żadne magiczne uszlachetniacze nic nie pomogą a po za tym nie ma uszlachetniaczy na chrzczone paliwo.
Dolanie dobrego paliwa też niewiele da, jeżeli masz prawie pełny bak "tego czegoś"
Jedyne rozsądne wyjście to niestety zlać ten szajs z baku, wymienić filtr paliwa i zalać auto normalną wachą.

Możesz próbować to jakoś wyjeżdżać i sukcesywnie dolewać dobrego paliwa, ale na poprawę trzeba będzie poczekać, silnik może zgłaszać błędy itd. No i jest jeszcze kwestia szkodliwości dla wtrysków benzyny, sondy, świec, kata itd...
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
Piątek upłyną na wymianie sprzęgła w naszym Peugeot 207 wbrew pozorom pracy jest co niemiara, czas jaki spędziłem w garażu wędrując kanał garaż i tak w kółko dał popalić, + cała ...
3 komentarze
Dodano: 8 dni temu, przez darek-k
wersja jak najbardziej mi pasuje, takiego szukałem i takiego w końcu znalazłem, taki dla mnie w sam raz, jest kilka tematów w nim do ogarnięcia, o tym wkrótce
16 komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez JacK
tyle dni było potrzeba by przejechać 10 tys. km. Generalnie samochód jako taki może być, 150 KM daje sobie radę. Nic nie stuka, nic nie puka, skręca, hamuje, asystenci jazdy działają ...
18 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl