Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy Qchar » Aktywnie spędzony weekend

Wpis w blogu użytkownika Qchar
Data wydarzenia: 20.08.2019
Aktywnie spędzony weekend
Kategoria: podróż
Witam :)

Na ten weekend czekałem długo :( bo po niedawnym urlopie i spocie na rancho Waldka w Tyliczu trzeba było odrobić zaległości jak i naciągnięte godziny .
Tak więc zarezerwowałam lokum w okolicy rzeki Mozela i w sobotę z rana w ulewnym deszczu pojechaliśmy w kierunku pierwszego zamku :) Sobota spędzona dość aktywnie bo każdy zamek na górze i trzeba się tam na nogach wdrapać [kac] tylko zamek Eltz leży w dolinie :) i do niego z chodzi się z parkingu cały czas w dół :) Tak na marginesie po dojeździe do bazy wypadowej w miejscowości Cochem przestało padać ale pogoda nie napawała optymizmem i od czasu do czasu lekko kropiło :( Do wieczora zwiedzaliśmy wszystko co tylko sie dało a i wieczór z hoteli pojechaliśmy nas Mozele porobić fotki i przed snem pospacerować [rotfl] :) kawa śniadanie i w drogę na kolejne przygody i kolejne zamki co da się zauważyć na fotkach [kac] Wieczorem dotarliśmy do domu :) Dziś pozostają wspomnienia i zdjęcia . Zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia bo było pochmurno i deszczowa :(

Pozdrawiam i z tego co wiem to na Oktoberfest wybiera się Piotrek z kolegą i jakby kto był chętny to ma 2 miejsca . Jakby co proszę o pw
Ostatnia aktualizacja: 20.08.2019 20:55:45
Dodano: 24 dni temu
Zamki niczego sobie! [up] Już gdzieś widziałem te foty! ;) Może będzie mi dane je kiedyś zobaczyć! :) A 2 miejsca dalej czekają na chętnych! [up]
Do Qchar: :-)
Dodano: 25 dni temu
Do Qchar:
[papa]
Do ANNA83: To prawda [kac] fotki tego nie oddają ale warto było :) Pozdrawiam
Dodano: 25 dni temu
Do mucko1: Dzięki :)
Piękne widoki :-)
Do mucko1: jachty źle wspominam, bo kiedyś po rejsie obszczałem ratownikowi nogi w klapkach, który stacjonował na pomoście, jak pobiegłem za szopę z kajakami żeby się wysikać to on pobiegł za mną i w trakcie sikania za ramię odkręcił mnie w swoją stronę, a ja nie przestałem sikać, bo szczypie więc dostał "rykoszetem" na własne życzenie. ;-)
[puchar]
Do MarcinGP:
A jakie jachty.....
Do Qchar: [up] [puchar]
Do mucko1: zamki [up]
Do Maarten73: Pogoda nie rozpieszczała ale daliśmy radę :) było super [up]
Piękne zamki. [up]

Pogodę mieliście w kratkę... podobnie jak my w 2014 podczas zwiedzania zamku Schloss Burg w Solingen. Lało niemiłosiernie...
Do Qchar:
No tak, jakoś trzeba dzielić te kilometry. :)
Do mucko1: No mają mają [kac] Nie Ford odpoczywa a Audi musiałem przewietrzyć bo żona do pracy jeździ na krótkim odcinku :( 500 km śmignęliśmy w weekend
Dodano: 26 dni temu
Ekstra wycieczka, jak zwykle faje fotki. Zamków ci u nich dostatek, nikt im nie wyburzył, to mają.
O! to nie byliście Fordem?
Do FranzMaurer: No Ci powiem było deszczowo ale odjazdowo [rotfl] pozdrawiam i zapraszam [up]
Dodano: 26 dni temu
Ależ miejscówki [cool] - pozazdrościć :)
Dodano: 1 dzień temu, przez yatsec
W zeszły weekend odbyła się w Sosnowcu w hali Silesia EXPO druga edycja MotoLegends. Wystawiliśmy tam 8 swoich pojazdów jako "Gliwickie Klasyki" (można nas znaleźć pod tą nazwą na ...