Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volkswagen Polo







Prześlij sugestię
Blog auta Volkswagen Polo
Dodano: 14 lat temu, przez radoluk
Nareszcie udało się zdiagnozować usterkę :) Początkowo myślano, że może to być jeszcze wina czujnika przy misce olejowej. Po jego wymontowaniu okazało się jest pęknięty, ale jego wymiana nie spowodowała, że kontrolka przestała się świecić i piszczeć. Ostatecznie wina takiego stanu rzeczy leżała w tzw. zimnym lucie - po wymontowaniu płytki spod wskażników i poprawieniu lutów usterka została usunięta.
Dodano: 14 lat temu, przez radoluk
Pojawił się problem ze świecącą kontrolką ciśnienia oleju - poziom oleju prawidłowy, ciśnienie oleju prawidłowe - sprawdzone na manometrze, dwa razy wymieniony czujnik a problem nadal pozostaje. Kontrolka załącza się za każdym razem gdy silnik przekracza 1500 obr/min. Podłączony komputer nie pokazał żadnego błędu. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy!?
Dodano: 15 lat temu, przez radoluk
Udało się wreszcie rozwiązać problem z pracą wycieraczek. Wcześniejsze próby psikania WD-40 na mechanizm oraz ręczne wspomaganie na niewiele się zdały. Nie obyło się bez rozłożenia mechanizmu na czynniki pierwsze i jego przesmarowania. Niezbędne jest teraz regularne smarowanie tych elementów, by w przyszłości nie być zaskoczonym taką sytuacją. Do zaistniałej sytuacji zapewne przyczyniło się to, iż całą jesień auto nie było użytkowane przez poprzedniego ...
Dodano: 15 lat temu, przez radoluk
Na zakończenie tygodnia trzecia usterka. Jakimś cudem pomiędzy tarczę hamulca a jego osłonę dostał się kamień i niemiłosiernie zaczął zgrzytać po tarczy. Nie było mowy o dalszej jeździe. Musiałem się zatrzymać, auto na podnośnik, zdjąłem koło, zacisk i tarczę. Kamyk wypadł, więc - tarcza na piastę, zacisk i koło na tarczę, podnośnik w dół. Pozbierałem zabawki i pojechałem na swoje podwórko ;)
Dodano: 15 lat temu, przez radoluk
Druga skucha w tym tygodniu. Zaczęły się problemy z silniczkiem od przednich wycieraczek. Najpierw coraz wolniejsza praca aż w końcu całkowite zatrzymanie się silniczka. Po zdjęciu wycieraczek spryskałem ruchome elementy silniczka WD-40. Wycieraczki popracowały i pomogło. Jednak jak się później okaże - nie na długo.
Dodano: 15 lat temu, przez radoluk
Zaczął się tydzień pod hasłem usterek. Na początek pierwsza awaria: spadek mocy i nierównomierna praca silnika. Jak się potem okazało - padła cewka zapłonowa na jednym z cylindrów. Udało się usunąć awarię niemal od ręki. Mechanik twierdzi, że przepalające się cewki są częstą awarią w tego typu silnikach.
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku stuki zaczęły się 2 listopada 2025 doradców na FB i lokalnych co nie miara podejrzenia padały że to panewki lub -- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony -- wtryski ...
3 komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1 komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej. Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44 komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl