Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Renault Megane "FRANCA"

Dodano: 11 lat temu, przez MarcinGP
Od 21 do 23/01/2012 z okazji naszej małej rocznicy niewoli (ślubu znaczy) ;-) wybraliśmy się do Wadowic, Krakowa i Kalwarii Zebrzydowskiej na małą wycieczkę. Trasa jak to trasa, każdy z Was wie jak się jeździ "siódemką" wię nie ma się co rozpisywać. Spaliśmy przez te dni w hotelu Badura w Wadowicach gdzi przyjęto nas w taki sposób, że ja osobiście dałbym więcej gwiazdek temu obiektowi niż tylko trzy. Nie wiem kto przydzielił te 3 *** ale chyba był ślepy albo ...
Wybrałem dla Was kilkanaście fotek z wycieczki po miastach północnych Włoch i jednego niemieckiego Essing, a mianowicie: 1. Wspomniane już niemieckie Essing 2. Bolonia 3. Desenzano 4. Peschiera del Garda 5. Salo 6. San Marino (miasto państwo, a raczej góra) 7. Sirmione 8. Verona 9. Wnecja 10. Miało być słynne Rimini ale niestety fotki zaginęły
Franca rozdziewiczona. Mały dzwonek. 17.02.2012 4 798 km Kategoria: wypadek No i rozdziewiczyłem Francę robiąc jej w pupę kuku o słupek, a dokładnie betonowy słup elektryczny z latarnią. Zabrakło mleczka dla dzidzi więc wieczorkiem (koło 00:00) pojechałem szybko do sklepu. Zaparkowałem, mleczko kupiłem, wsiadam i skręcam na opór koła co by tyłem wyjechać z parkingu. Parking puściusieńki więc nie specjalnie musiałem się rozglądać i to mnie zmyliło. Na ...
Dodano: 11 lat temu, przez MarcinGP
Fotki zastępczego auta na czas naprawy Francy po dzwonie. Zupełnie inne auto niż moja Franca. Przynajmniej o klasę wyżej ;-)
Zlot Ustka 2012 - zaległa relacja W dniach 29/06 - 01/07 mieliśmy przyjemność uczestniczyć w trzydniowym zlocie w Ustce na zaproszenie Baaarteza, który wraz z rodzinką zapewnił miłą gościnę i podjął się ciężkiej pracy jaką była cała organizacja i dopięcie wszystkich szczegółów na przysłowiowy ostatni guzik. Jak zwykle się spóźniliśmy. Ci co często nas goszczą lub z nami jeżdżą zapewne już się przyzwyczaili, że dwugodzinne opóźnienie z ...
Znów Sandomierz u Qchar'a 23.01.2012 To już tradycją się staje, Gdy na południe się udaję I nie ważne gdzie ja zmierzam Muszę wpaść do Sandomierza A tam w tym królewskim grodzie Prawie na murach obwodzie Kumpel Qchar ma swe włości I przyjmuje pięknie gości Goście chętnie tam zmierzają Miasto piękne te zwiedzają Bo gród jest warty tego Byś i Ty go zobaczył kolego A więc się nie zastanawiaj Spota z Qcharem umawiaj Na zachętę ...
Dodano: 11 lat temu, przez MarcinGP
Super spocik - prawie zlocik u Qchara co się przyjąć nas postarał ;-) 04.12.2011 O cholera, to dziś jest już ta niedziela więc Marcingp z rodziną się stara dojechać na włości poczciwego Qchara wsiada w furę i rodzinę popędza do auta ładuję i furę rozpędza W Sandomierzu tuż przy Wiśle umówiono nas z pomysłem, blisko zamku, w pięknym parku niedaleko też od barku Zaproszono na zwiedzanie mimo, że mało czasu na nie, A więc szybko ...
Witajcie kloniki Dziś wymieniałem oponki z zimwych na letnie ale gdybym popełnił o tym wpis to chyba zapadłbym się ze wstydu pod ziemię. Do tego gdyby miałoby to być jedno zdanie i wasze komentarze byłyby dłuższe od mojego wpisu to chyba całe moje wcześniejsze wyśmiewanie takich wpisów nosiłoby znamiona hipokryzji czego osobiście w swoich zasadach i sumieniu nie dopuszczam. Tak więc odwiedziłem dziś autoryzowany warsztat oponiarski firmy Pirelli, której to ...
22.06.2012 Poniżej wstawiam Wam "kilka" fotek z wycieczki do Maranello - Muzeum Ferrari. Dla zainteresowanych wstęp 9€ za osobę. Natomiast 10 minutowa przejażdżka Ferrari (po mieście) zaczyna się od 180€ za wspomniane 10 minut. Dla spragnionych mocniejszych wrażeń niż spacerowa jazda po mieście i "przygazówka" na przedmieściu jest możliwość skorzystania z takiej "wycieczki" na torze i to z tego co pamiętam ceny zaczynały się od 390€ za 10 minut. Natomiast ...
Dodano: 11 lat temu, przez MarcinGP
22.06.2012 16 453 km Kategoria: podróż Tak jak obiecałem wrzucam kilka fotek z wypadu do Italii. Na razie tylko fotki z trasy czyli głównie to co widać przez szybę auta. Reszta niedługo pojawi się w motoblogu. Z ciekawszych miejsc odwiedziliśmy: Peschiera del Garda Sirmione Desenzano del Garda Salo Verona Modena Maranello i w muzeum Ferrari San Marino Rimini Caorle Jesolo Punta Sabioni Wenecja. A w Niemczech spaliśmy i zwiedziliśmy ...
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...