Tutaj jesteś:
Samochód
Peugeot Boxer Padlinka
- Kupione używane
- Auto obejrzano 1192 razy
- Online od 10 lat, 5 miesięcy i 13 dni
- Auto polubiono 16 razy
Nazwa auta:
Padlinka
Marka:
Peugeot
Model:
Boxer
Generacja:
I
Nadwozie:
Furgon
Silnik:
2.8 TD
Rocznik:
2001
Autko cały czas w firmie, wrzucam w byłe bo jeżdżę nim sporadycznie;) Kupiony chyba w 2008r. 2.8HDI 128KM (jedyne co mi w nim pasuję chociaż te 28KM chyba zdechło ;( )
Z 3-4 lata temu licznik się zatrzymał na 589tys.km więc teraz ma coś około 800-900tys.km (o ile to oryginalny przebieg).
Fabrycznie był granatowy, 4 lata temu dla potrzeb firmy przemalowany był na biało i oklejony GLS-em. Ponad rok temu był wstawiony do KEX-a, teraz jest rozklejony i zastępczy ;)
Co do auta motor sprawuję się nieźle, skrzynia 2 razy padła, przegłuby też potrafią padac. Buda się jakoś trzyma całości ale na dziurach cała konstrukcja pracuję, drzwi tylnie są na skobel bo inaczej się otwierają a jak stoi po skosie to się paki nie zamknie [rotfl], podłoga cała popękana i po deszczu paczki czują się jak na basenie [smiech2]
Ogólnie kilka takich aut tego typu przerobiłem i do pracy nie polecam takiej konstrukcji;)
EDIT: Luty 2014
Autko miało iśc do "spa" głównie na remont zarwanej podłogi i ogólne lekkie podpicowanie pod sprzedaż ale szefo stwierdził że szkoda pakowac w niego kasę i buda poszła na złom, został się dośc udany motor 2.8HDI oraz niedawno wymieniana skrzynia biegów ;)
więcej »
Z 3-4 lata temu licznik się zatrzymał na 589tys.km więc teraz ma coś około 800-900tys.km (o ile to oryginalny przebieg).
Fabrycznie był granatowy, 4 lata temu dla potrzeb firmy przemalowany był na biało i oklejony GLS-em. Ponad rok temu był wstawiony do KEX-a, teraz jest rozklejony i zastępczy ;)
Co do auta motor sprawuję się nieźle, skrzynia 2 razy padła, przegłuby też potrafią padac. Buda się jakoś trzyma całości ale na dziurach cała konstrukcja pracuję, drzwi tylnie są na skobel bo inaczej się otwierają a jak stoi po skosie to się paki nie zamknie [rotfl], podłoga cała popękana i po deszczu paczki czują się jak na basenie [smiech2]
Ogólnie kilka takich aut tego typu przerobiłem i do pracy nie polecam takiej konstrukcji;)
EDIT: Luty 2014
Autko miało iśc do "spa" głównie na remont zarwanej podłogi i ogólne lekkie podpicowanie pod sprzedaż ale szefo stwierdził że szkoda pakowac w niego kasę i buda poszła na złom, został się dośc udany motor 2.8HDI oraz niedawno wymieniana skrzynia biegów ;)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Iveco Daily Holowniczy Papasmerf :), Iveco Daily Ivonka 3.0, Opel Vectra 100 Edition, Opel Omega Sport Edition
Wcześniej jeździł:
Iveco Daily 35S13 Ivonka, Peugeot Boxer Padlinka, Opel Corsa Śliwa, Volkswagen LT, Opel Ascona Bordo strzała, Mercedes Sprinter 313CDI CASTO, Ford Transit Paczkowy Dyliżans, Renault Master, Fiat Cinquecento Cieciolina, Mercedes Sprinter 313CDI służbowy, Ford Transit Służbowy GLS, Opel Omega CD Diamant, Opel Omega CD
Komentarze (13)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 2 godziny temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
Dodano: 1 dzień temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
3
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
27
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
POZDRAWIAM
Jeśli ktoś go kupi.......................................................................... to jest głupi
Tylnie lewe od dołu na skobel, od góry na skobel i jakąś dziwną sprężynę a prawe bo nałożeniu na lewe zamyka się na skobel (który się i tak ciągle otwiera), i w dwie przyspawane nakrętki przekłada się śrubę
W 2006r auto odeszło na zasłużoną emeryturę a jego miejsce zajęła kachucha 310D 93 albo 94r z ABS-ami i rzadkością w kaczce felgi 15" i opony 225/70/15C dzięki czemu autko fajnie wysoko stoi