Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
Opel Vectra LANDRYNA - były samochód
  • Kupione używane w 2008
  • Sprzedane w 2012
  • Auto obejrzano 15719 razy
  • Online od 5 lat, 5 miesięcy i 21 dni
  • Auto polubiono 371 razy
Nazwa auta:
LANDRYNA
Marka:
Opel
Model:
Vectra
Generacja:
A
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 i
Moc silnika:
90 KM
Przebieg:
316 500 km
Rocznik:
1991
Viki(LANDRYNA) nabyłem w 2008roku. Od tamtego czasu zrobiła ok 120 000km.
Pod maską skromne 1,8 z gazem. Samochodzik po modyfikacji układu dolotowego.

-Centralny zamek
-Alarm
-Wspomaganie kierownicy
-Hak
-Instalacja LPG
-Radio Pioneer MP3
-audio JBL
-Halogeny
-Odcięcie zapłonu

Samochód niezawodny to mało powiedziane, na te kilometry które robi to można je uznać za auto niezniszczalne.
Sprzedałem z bólem serca(auto zasłużone) przy przebiegu ok 316500 km. sprzedałem w dobrym stanie. po rozrządzie i wymianie płynów. nowa chłodnica i jeszcze kilku tam tam... zachowana w oryginale(na oplowskich częściach. Mam tylko cichą nadzieje że nowy właściciel utrzyma ją tak by ją uznano zabytkiem- taki był zamysł:)
więcej »
Blog auta (6)
Dodano: 4 lata temu, przez intruder86
witam. wszyscy lubia zimowe drifty.wymienilem opanki na nowe 195/55 pirelki ale to bylo zabojstwo dla zimowego zalenstwa. musi byc naprawde s;isko zeby sie zabawic. jesli ktos szuka opon o super ...
2 komentarze
Dodano: 4 lata temu, przez intruder86
chłopaki macie pomysł co by tu porobić w viki żeby się mocniej i szybciej nagrzewała w środku. czasemi przejade nawet 20 km zanim sie ciepło zrobi.
6 komentarzy
Dodano: 4 lata temu, przez intruder86
Samochodzik stał w komisie przez 6 miesięcy. Dostał nowy akumulator, odpalił odrazu, nawet nie trzeba go było kręcić. Przegląd przeszedł bez problemu. To działo się tydzień temu to ...
4 komentarze
Dodano: 5 lat temu, przez intruder86
Po nieudanym kupnie nowszego auta Viki zostaje okreslona "rarytasem" Przewidywane: 18.05.2010-remont układu kierowniczego, wymiana oleju w skrzyni biegów 22.05.2010-remont układu wydechowego, ...
3 komentarze
Dodano: 5 lat temu, przez intruder86
W ostatnim czasie postanowiłem się przymierzyć do omegi; większe auto w trasie dobrze by się spisywało. Obserwowałem w ostanim czasie pewną omege z okolic Torunia. W piątkowy wieczór ...
2 komentarze
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
Komentarze (26)
Dodano: 3 lata temu
piękny samochód stary ale jary , super kolor :) pozdrawiam i szerokości życzę [car]
Dodano: 3 lata temu
Bardzo ładne i przyjemne autko, oceniam, pozdrawiam.
Dodano: 4 lata temu
Ładny czerwony kolorek ma Vectra.
Oceniam i Pozdrawiam [papa]
Dodano: 4 lata temu
Ładne auto i fajny kolor.
Dodano: 5 lat temu
hm. okreslam go jako samochód doskonały. czesto zmieniam plan kupna ale prawdopodobnie sprzedam viki B i kupie jakiegoś zabytka, bo takie zamilowania tez mi chodza po glowie a viki A skoro nikt nie chce to bedze jezdzil nadal.
Dodano: 5 lat temu
Samochód pięknie się prezentuje! Pozdrowienia!
Dodano: 5 lat temu
ladny opelek
Dodano: 5 lat temu
Ładna i widać zadbana Vectra. Bardzo ładne jasne wnętrze. Nowemu właścicielowi na pewno jescze posłuży.
Dodano: 5 lat temu
Wypasik! świetnie wygląda i do tego w wersji hatchback - wyglądają korzystniej niż sedan (o ile sedan jest bez spojlera)
Zadowolenia z jazdy:)
Dodano: 5 lat temu
landryna ładnie się trzyma :),pozdr
Dodano: 5 lat temu
Ładny opis ładne autko dużo ładnych fotek...to lubię...szerokości życzę.
Dodano: 5 lat temu
ladne zadbane auto pozdrawiam
Dodano: 5 lat temu
super autko,super fotki.pozdro
Dodano: 5 lat temu
Żwawa ta landryna Pozdrawiam.
Dodano: 5 lat temu
rewelacyjne auto tylko smigac pozdrawiam
Dodano: 5 lat temu
nawet dobre autko , mój sąsiad ma taką Vectre :) Tankuje Oktany :D
Dodano: 5 lat temu
Landrynka :-) jaka słodka nazwa :-) pozdrawiam
Dodano: 5 lat temu
Fajne autko, wrzuć tylko więcej fot.
Pozdrawiam.
Dodano: 5 lat temu
miałem ten model smigał całkiem spoko
Dodano: 5 lat temu
Ładna vectra:) tankuje full oktanów:) dodaj wiecej fotek:)_
POZDRAWIAM kolege z PODKARPACIA:)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 9 godzin temu, przez Marek_1973
Witam :) Wiem że może być to dziwne pytanie Bo nikogo z przeciętnego pytania nie stać na ten samochód za tyle pieniędzy. No ale jeżeli już to Wybieramy Kandydata Między Kategoriami: ...
11 komentarzy
Dodano: 9 godzin temu, przez Piotrekcy67
Po 15 latach miałem już dosyć ciasnego Seicenta. Poszukiwałem fajnego, w miarę dobrze wyposażonego (musiał mieć klimę, el. szyby itp.) i ekonomicznego auta. Krótka historia zakupu ...
8 komentarzy
Dodano: 21 godzin temu, przez kstilger
55555 na liczniku i nic się nie dzieje, nuda nie ma o czym pisać:) nawet zdjęcia mi się nie chciało robić...
28 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Tablica rejestracyjna: